Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. We moeten dit weer even gaan oefenen haha. Maar in de dressuur 2x 202 punten. Ben ik heel blij mee. Want we deden heel onverwacht mee. Er waren helaas nog weer flink wat uitvallers, dus toen heb ik maar als gatenvuller gediend. Ik had de proeven al een jaar niet meer gereden en kende ze dus niet meer. Tja, als je dan B afwenden hoort waar het P afwenden had moeten zijn, dan heb je -5. Had ik nu toch nog maar snel even die proeven door gelezen, dan had ik gewoon ook nog een winstpunt gescoord. Maar ach, dat is helemaal niet belangrijk. We zijn er weer en we doen weer mee.
inderdaad fris maar wat een heerlijke dag
en toch ongelofelijk dat Eagle zo is opgeknapt na de castratie
Hondjes op vakantie, hebben ze dan ook verdiend
eindelijk echt boven de 10 graden komende week vanaf dinsdag/woensdag, heerlijk
. Is relaxed en na zijn ontbijt van vanmorgen lag hij weer languit een powernappie te doen
. Nadat hij was ontwaakt hebben we hem lekker even gelongeerd en zijn we met hem aan het werk gegaan.

. Hier kan dat ook zelden en ik laat ze dan ook maar lekker liggen.
.

Hero is nog niet officieel gemeten. Maar ik zal voortaan geen antwoorden meer geven op vragen over Hero, want hij is nu van Ollie1 (ff wennen
studentenhuis naast ons is erg rustig momenteel **afkloppen**, maar die verderop lijkt wel een feesttent niet normaal. Mensen die ernaast wonen wonen er nog maar pas, gewoon medelijden met ze (was heel duur huis). Je weet wel als je in de stad woont dat je soms van die nachten hebt maar dit is al de 3e week achter elkaar dat het daar in het weekend bal is.
Vanmiddag gaan we naar een of ander kunstproject, ben benieuwd (klonk nogal vaag op uitnodiging
).