Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, gefeliciteerd.
. Behaalde zo nét boven de 60% en werd vierde. Maar... één podiumwinnaar voldeed echter niet aan de reglementen om naar de Hippiade te mogen en zodoende mag M nu als derde afgevaardigde naar de Hippiade

. Zojuist op stal nog over gehad: ze hoort *letter - X - letter* en denkt meteen "Oh.. diagonaal!" en de rest gaat dan langs haar heen. Zo ook het stukje "KB overgang arbeidsstap, bij B afwenden, tussen B en E enkele seconden HH, daarna enkele passen achterwaarts." Dat moet ik zo in-enen lezen, omdat dat stukje route maar héél kort is. Dan lees ik het nog dubbel ook, maar vergeet M het eerste stukje dat ze in stap moet. Vervolgens merk ik dat en zeg nog snel "B in STAP, NU!!!", en dan trapt ze op de rem, knal ik tegen het ijzer achter de bokstoel en denk "zo, die stapt"
.
. Als zijn been zich goed houdt, morgen hetzelfde herhalen.
, fijn dat je je an sich goed voelt en wat gaat het nou hard, nog eventjes en dan kunnen jullie jullie meisje verwelkomen
.
, hopelijk alles ok, maar daar wijst het gelukkig wel allemaal op. Oeh, heel lief dat je aan ons denkt, ben alleen bang dat roze/paars inmiddels not done is voor de grote kleine meid
.
.
en alleen weer naar huis, erg stil.
, maar hier is Romeo gisteren, voor de 4e keer ohz en ondanks de wind zo braaf, hij is meteen mee op buitenrit geweest na wat bakwerk