Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
PrinsjeH augustus is bijna voorbij...
typisch ook dat het een van je lievelings oorbellen zijn!
Weer een dagje dat Luna niet moet werken...
Er kwam idd flinke partij water naar beneden vallen... aaah, vindt Luna vast niet erg...
:
is het lelijk bij je oor of is het te 'plakken'? Zonde hoor. Nou na morgen komt september
nou ja ik zet ook geen modelvliegtuigen in elkaar
De bedoeling was avondritje door het bos/over de weg maar ivm het weer dressuur gaan oefenen op de grasbaan, was erg nodig
had tijden geen proefje meer geoefend (alles duurt zo vreselijk lang in die proeven, ik vind het vreselijk saai..... plus dat ik buiten rijden gewoon veel leuker vind als ik een groom tot mijn beschikking heb
) daarna tussen de pionnetjes gereden met af en toe paar sprongen galop. Ze was zo super fijn te rijden, het wordt nog wel eens wat met ons met die vaardigheid
Weer geen enkele pion ondersteboven terwijl we nu steeds toch flink tempo doen. Ben zo blij dat ik eindelijk niet meer zo paniekerig gevoel krijg als ze wat galoppeert 
!
! Ik oefen redelijk vaak dressuur en probeer, als Ster goed loopt, steeds moeilijker combinaties van oefeningen en juist dat maakt de uitdaging zo groot.
! Oftewel, het is maar goed dat ik JvK mijn koetsje eens helemaal laat checken
.
! Iets harder moeten trekken om hem op gang te helpen, maar daarna ging het vanzelf. Dan nog andere piepjes, knarsjes, kraakjes aan de koets dan bij de mijne, dus ze was in het begin wat vluchterig
. Is niet erg, dan went ze daar ook aan
.
.
! (Gebroken lijn H - X - K, waarbij van H strekken tot X, daarna in verzamelde draf een volte 20 meter X - E - X, en dan weer strekken van X tot K). Geinig hoor!
.
be careful what you wish for
voor je het weet, ben je je paard kwijt.
Voor Prinsje, gelukkig is het morgen september
Dit wordt een Petitie voor Paul wat minder op de wagen en de vrouwe bovenop het paerd 
Verder heb ik een Feliway opgehangen in de kamer en nog eentje besteld voor boven.
Dit in goed overleg met DA, zij heeft heel veel ervaring op het gebied van katten en ze vind het toch het proberen waard, zeker, omdat we al zolang met het probleem lopen.
. Nee.... dan zou er een Fries moeten komen, denk ik. Dat vindt hij wel een stoer paard. (Maar ik wil geen Fries.
)
, een onverstoorbare allemansvriend.

.
.