Ik heb toch wel leuke vooruitzichten met Romeo. In augustus gaan we ongeveer een weekje op vakantie. Helaas waren de leden van de haflingerclub niet zo geïnteresseerd in een weekje Veluwe, dus gaan we het in België houden. Een clublid heeft plannen om te verhuizen naar Opitter, zo'n 30 kilometer van hier. Hij heeft het huis al, maar er staat nog niets in. Verwarming en water zijn wel aanwezig. Wij mogen het huis lenen om op vakantie te gaan, dan moeten we wel een matras meenemen. Die mensen nemen ook hun paarden mee, dus stallen zijn er ook. Blijkbaar zijn er in Opitter zeer mooie bossen, dus gaan we daar een weekje vertoeven. Lijkt me een ideale locatie! De dag ervoor brengen we onze koffers en dan gaan we te voet naar daar (Romeo toch
), dan hoeven we geen mensen achterna te lopen om Romeo en de wagen te brengen... Verder heb ik in september en in oktober nog een tocht opstaan. Helaas is er niet veel in de buurt te doen, ik moet er altijd te voet naartoe dus moet ik wel dichtbij blijven.Na mijn examens (eind juni-begin juli) gaat Romeo ook actief onder zadel lopen.
Heb tegen het mogelijke ruitertje gezegd dat ze moeten wachten tot na mijn examens, dat ze vanaf dan wel kunnen komen. Ik ben dus eens benieuwd!@ Rhine: ik vind het overigens ook knap van je hoor, dat je zo veel moed blijft hebben om met paarden bezig te zijn. Op zo jonge leeftijd in een rolstoel zitten lijkt me zeer frustrerend.

Kan ik wachten tot ik lekker naar Drenthe ga met sil!
Dat ik Sil uit het land haalde was al genoeg voor een groot applaus en een wave haha!
Beeldmateriaal zal dus wel goed zitten morgen. Hoop dat het weer ook een klein beetje meezit. 
zo knap van je...

Toen had ik er ook echt geen zin meer in!