Goeiemorgen!
@Rhine: Wat een leuke foto van jullie twee.
@Tallechie: Vervelend is dat. Als je zelf redelijk tevreden bent en dan zo laag gejureerd wordt.
Hoop dat je evengoed de lol erin houdt. Vergeet deze wedstrijd en ga lekker verder trainen voor de volgende.
@VHU: Je bent heel sterk! Verdrietig zijn mag, ook in het bijzijn van je gezin.
Het is niet zomaar iets he!
Nogmaals sterkte voor de komende tijd.
@S_L: Je vooruitzichten zien er goed uit.
Vakantie met paard is altijd leuk! Succes nog even met je examens.
@Jenkins: Fijn dat je zo genoten hebt!
@Biancacoo: Een lekker gezinsritje gehad dus! Fijn dat het zo leuk was.
Gisteren hebben we wedstrijd gehad in Franeker. We begonnen met een dikke regenbui en onweer tijdens het inspannen.
Pony’s vonden het allemaal maar niks die knallen. Kokkie daarentegen lag gewoon te slapen op de trailer. Die vond het allemaal wel best. Daarna gestart met Bart. Kregen we halfin het wegtraject een lekke band! Gelukkig had Pieter een reserve wiel mee. Verder was het al een grote glibberboel op het gras.
Toch liep het allemaal goed door. Hindernis twee was Pieter even de kluts kwijt, maar herstelde zich goed.
Daarna kwam er een gigantische hagelbui, maar gelukkig hadden we rust. Na de rust nog wat wegtrajecten en hindernissen gehad en dat ging heel goed.
Na Bart was Kokkie aan de beurt. Eerlijk gezegd had ik 0,0% zin door het slechte weer. Maar schijnbaar had ik een goede invloed op het weer, want toen ik moest starten, begon de zon te schijnen. Wel was het een stuk gladder dan bij Pieter. In de vaardigheid slipte de kar echt alle kanten op, dus moest even zien hoe ik het ging sturen. Vaardigheid ging goed en foutloos. Ook de hindernissen waren een grote glijboel. Omdat ik alles heel kort stuurde, kwam de kar precies goed. Hindernis vier was één zo’n hindernis. Door het glijden kwam het allemaal net goed en ging ‘t heel snel, dus ik zat met een big smile op de kar.
Pieter werd eerste.. En ik ook!!

Laatst bijgewerkt door Poeltje op 12-06-11 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt