hebben hem nu een jaaren hij moest herplaatst omdat hij aanviel... voorbijgangers/baasjes..
Dát waren ze alleen even vergeten te melden

Hij heeft mij 1x te pakken gehad, toen was ik te verbaasd..
bij de volgende poging was mijn voet hem voor, en was hij verbaasd

nu zijn we vriendjes

Hij is uitermate respectvol naar katten, alleen die katten stellen zich vreselijk aan...
Onze ouwe kater van 16,5 jaar oud die kan namelijk zijn speelgoed afpakken (lees; als die te dicht bij een speeltje zit durft die domme hond 't niet meer te pakken en gaat ie piepend in een hoekje zitten
)Ook legt katlief regelmatig een hinderlaag, zodat ie de hond in z'n baard kan haken met zijn nagels
Heb ze wel weer op de paddock terug gezet want hier dooit het dus volop en anders ver-baggeren ze straks mijn toch al ieniemienie weitje.
dan ga ik niet naar de Appie Hein.
Dat vind ik altijd zo vervelend, mensen die een 'gevaarlijke' hond wegdoen zonder de nieuwe eigenaars te waarschuwen.
Veel plezier met de kinderen! 
en het lijkt me ook zo heerlijk om met Snuit het bos in te gaan

er was toch iets echt stuk (....had ik direct al gezegd maar ja, voordat die monteurs begrijpen dat ik, vrouw, gelijk heb, maar mevrouw dat kan niet, ketel is nog geen drie jaar oud
al tijdens het scheren zag ik dat het niet goed ging, en zij blijkbaar ook want ze beloofde vandaag terug te komen om hem netjes te maken met een ander scheerapparaat. Nou dat vond ik netjes van haar!