Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is het een beetje in de buurt?

Dat gevoel herken ik wel, als we in een restaurant zitten en je van die kinderen hebt die de hele tijd langsrennen.
) en vroeg naar bed.
wilde pony's vandaag op de wei zetten maar stel het toch nog maar een dagje uit. Kan Hero nog even los met de dames
.
denk dat het iets met bioscoop wordt zonder mij erbij anders is het niet 'chill'
ik knap er altijd enorm van op, alleen al door naast ze te staan op de wei, of alleen al door naar ze te kijken, 't is toch wel een ultieme verslaving ..
bodem viel me erg mee gelukkig.
). Maar vlonders over asbest, da's niet handig
. En 2 dames hebben Rembrand ruim een uur gepoetst, dus ik hoefde niet heel veel meer te doen. Gezien waar hij vandaan kwam en waar hij nu is, ben ik heel tevreden. Zeker als je bedenkt dat er geen water aan te pas is gekomen.
gaat om iets van 6, 7 km. Baal er enorm van! Allemaal zwarte klei erover en doorgefreesd, ze zijn gewoon weg. Was wel sprake van dat er een bepaald rondje wegging, die blijft gelukkig schijnt het wel bestaan, maar dit is dus compensatie voor dat andere rondje.... gelukkig blijven twee rondjes die ik kan doen wel met elkaar in verbinding staan maar anders had ik drie rondjes van plm 7, 8 km en nu dus nog maar 2 over met een soort 'verbinding' ertussen...
(ligt aan grootte / soort asbest, wist ik ook niet) en het zit maar in bepaalde stukken. Dus valt alleszins mee gelukkig