Dat is een vervelend duur deukje VHU!
Vanmiddag getraind en Sam gaat het relaxt en ontspannen lopen langzamerhand snappen. Ik had zelf trouwens het idee dat ik er een beetje met de pet naar gooide, maar mijn vader kwam langsgelopen en die zei dat er best wel goed uit zag. Hij klonk zelfs een tikje verbaasd toen hij constateerde dat Sam er heel relaxt uitzag. Misschien gaan we het dan ooit nog eens leren

Gister ook nog onze nieuwe winterjassen binnengekregen (o.a. voor de minimarathons). Ze zien er mooi uit en zijn lekker warm! We hebben donkerblauwe KWPN jassen uitgekozen en volgende week komen de donkerblauwe poloshirts. De KWPN collectie begint al aardig te groeien, want we hadden ook al de softshell jassen voor het voorjaar
Het is trouwens wel ironisch dat de marathonkleding van KWPN is, terwijl we alleen met mijn pony minimarathons gaan starten. Maar Sam is de enige welsh (met een Duits paspoort) tussen 3 KWPNers op stal en mijn spankleur is marine/donkerblauw, dus dan is de keuze snel gemaakt

) ben heel benieuwd hoe het staat op Ollebols koppie 
Zie hier
maar het verspreidingsrisico lijkt klein...
) en mijn ma had toen zoiets toen kip na twee dagen op paard werd aangetroffen, ach die laten we dan maar leven. Dus dat was onze stalkip.
.
. Super weide plus eigen loopstal voor de pony's, grote tuin incl eigen bos voor ons en de hond, super aardige mensen en geweldige 'harde' menpaden voor ons! Ik wil verhuizen

En het is inderdaad een luxe als je mooie menpaden bij je in de buurt hebt. Ik zou graag met jullie willen ruilen
Dit zijn al onze linten tot nu toe, min de allereerste (een mooie oranje van de Welsh Familie en Sportdag) want die hangt boven mijn eigen bureau.