[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:56

PrinsjeH schreef:
*steekt vinger op voor Gem*

opvrolijk-beurtje wanted...

wat heb je uitgespookt??? :+

Ik niks, hubby wel, heeft menles gehad :D ! Ik stuur je een fotoverslagje per pb (hubby hoeft niet in het openbaar ;) )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:58

@Gem: en, wat vond je man er van?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:58

Avaluna: je krijgt een pb, dan kun je zelf concluderen :D

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:59

Moguh Mensjes :D

Even een ego post hoor ben ten einde raad -O-
Heb een super lieve kat, alleen heeft die last van blaasgruis. Daar krijgt hij ook speciaal voer voor.
We lopen er hele dagen mee naar de dokter, omdat hij in huis plast, waarschijnlijk ook stress van een buurkat :(
Nu kwam ik gisteravond thuis en vond ik alweer 3 plekken waar hij geplast had en vanmorgen weer in de badkamer.
Heeft iemand hier ervaring mee, zou het kunnen dat hij eenzaam is? Ben echt een beetje ten einde raad, heb de DA ook al gebeld.
Hij krijgt al tabletjes tegen de stress en heb nu andere tabletjes gekregen, maar heb het idee dat dit dus echt niet werkt :(
Wie oh wie heeft de goude tip?

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:00

Oeh mag ik ook pb... Verheug me al op mijn eigen eerste menles...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:01

__PSM__ schreef:
Oeh mag ik ook pb... Verheug me al op mijn eigen eerste menles...

Komt-ie ;) .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:03

_Dingetje_ schreef:

Heb een super lieve kat, alleen heeft die last van blaasgruis. Daar krijgt hij ook speciaal voer voor.
We lopen er hele dagen mee naar de dokter, omdat hij in huis plast, waarschijnlijk ook stress van een buurkat :(
Nu kwam ik gisteravond thuis en vond ik alweer 3 plekken waar hij geplast had en vanmorgen weer in de badkamer.
Heeft iemand hier ervaring mee, zou het kunnen dat hij eenzaam is? Ben echt een beetje ten einde raad, heb de DA ook al gebeld.
Hij krijgt al tabletjes tegen de stress en heb nu andere tabletjes gekregen, maar heb het idee dat dit dus echt niet werkt :(

Ik wil niet doemdenken, maar ik denk dat het zomaar eens aan zijn nieren kan liggen. Speciaal voer helpt tot op zekere hoogte. Ik zou zijn nierwaarden laten checken bij de DA.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:06

Goed idee Gem nog niet aan gedacht, maar zal het er zo direct is even over hebben inderdaad.
Vind het niet alleen vervelend voor mezelf en de spullen, maar voor de kat ook zou niet willen dat hij pijn heeft of zich rottig voeld :n

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:07

goedemorgen...
Dingetje...ik ben idd ook bang dat er meer aan de hand is...zou navraag doen bij DA..
Gem...heeft je man zich goed vermaakt bij de menles ?? flauw hoor dat hij niet openbaar wil...doe je zo'n balkje voor zijn gezicht.. := herkent niemand hem...hahaha...
verder.....solly moet nog bij lezen, maar ben nu even drukjes...zal tussendoor wel even af en toe koekeloeren hier.. :):)

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:08

zou een rx laten nemen als het al ff speelt en medicatie neit helpen het kunnen namelijk ook echt stenen zijn in de blaas die dit probleem geven (die zullen dan operatief verwijderd moeten worden meestal)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:16

Super leuk hem...

Beterschap voor de poes...

Boytje mag vanavond weer voor de kar... Hihi hij moet zich gedragen, want mijn bange mama gaat mee op de kar... Haha

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:23

We hebben net voor de zomer al is een echo laten maken en een blaaspunctie, maar daar kwam niks uit.
Heb vanmiddag om kwart over twee een afspraak bij DA.
Ik ga het er is even over hebben. Misschien is hij wel eenzaam en moeten we opzoek naar een vriendinnetje voor hem <3
Volgens DA Assistent, die heeft net gebeld zou het niet zijn nieren zijn, want dan zou hij braken en lusteloos zijn.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:30

pff anders klappen ze op de snelweg recht voor je tegen elkasr aan omdat een sukkel rechts in wil halen op een afrit over de vluchtstrook...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:31

Goedemorgen

Sluit me even aan bij samenvatting van Biancacoo.

Erg moe hier. Kon gelukkig wel uitslapen tot 8 uur, toen maakte zoonlief me wakker. Nu nog even wachten tot ik zoon weer weg kan brengen, dan maar weer trainen met de grote paarden.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:31

:wave:
Ben een paar dagen niet in dit topic geweest, ben met een vriendin naar de zee geweest :D
Wel alles bijgelezen, maar ga niet reageren. Kzou iets te lang bezig zijn met 10 pagina's :P
Pony's ook enkele dagen vrij gehad, straks Luna maar eens longeren :)
Oja, heb ook een topic van schriktraining met Luna & Lieze : [GVL-ITP] Schriktraining met veulentje

Gem: mag ik ook pb'tje? :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:35

:j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:38

Heb starttijden voor komende zondag. Ik kan zoonlief wel zien dressuren, maar zijn springen is vlak na mijn dressuur en dan moet ik nog vaardigheid rijden. Maar lijkt me dat de startlijsten voor het mennen nog gaan veranderen. Is voor de jury wel te hopen. Ze krijgen namelijk over de hele dag maar 10 minuten pauze.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:46

Teken voor een petitie voor meer hubby's op de bok *\o/*
Heb gelukkig een vriendlief op de bok en is ook tevens super groom :+

Ben ook wel benieuwd Gem

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:18

_Dingetje_ schreef:

Dingetje,

De feromonenstekker halen en wel vandaag! Wij hadden EXACT hetzelfde en zo'n stekker is reteduur, maar na aantal stekkers hebben we af kunnen bouwen en nu een plas-vrij huis!!!!

succes

Zo, nu de rest bijlezen :-)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:24

_Dingetje_ schreef:
Teken voor een petitie voor meer hubby's op de bok *\o/*

Mag ik de pen? *tekent ook*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:29

*gooi die pen maar hierheen, hier zit ook altijd censuur op hubby-verhalen*

:))

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:39

Ik probeer ook mijn hubby aan t paardenwerk te krijgen, maar vooralsnog lukt het niet.... Misschien als alles bij huis is..

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:45

Hier ook geen man die wil sturen... Af en toe mee wil die wel...

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:06

Bedankt Prinsje voor de tip ga het idd is overewegen.
Heb gewoon een eensgezinswoning, maar zou 1 per verdieping genoeg wezen?
Zit ook al te denken om een leuk vriendinnetje op proef erbij te nemen, heb een hele knappe dame gezien, maar straks heb ik twee pispoezen (1 kat, maar klinkt nog wel grappig terwijl het niet grappig is)

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:45

als idd al echo gedaan is enzo is rx niet meer nuttig, feromonen stekker halen zeker t proberen waard, vriendinnetje erbij zou ik niet doen als hij zo plast uit stress dan is natuurlijk kat erbij nog meer stress :') , er is een topic op bokt van een bokker die had kat geleerd in kattenbak terug te gaan door hem in bench te zetten en zodra hij geplast had erweer uit en erin als ie alleen was en dan zo opbouwen, natuurlijk niet zo heel tof maar beter dan een dode kat denk ik en meestal als je de ruimte weer opbouwd en idd met zo n feromonenstekker komt het weer goed. probeer evt andere ondergrond/kattenbak. soms hebben katten na een blaasontsteking het plassen op de bak geassocieerd met pijn en ondanks dat pijn weg is durven ze nog steeds niet op de bak zeg maar