Kreeg vandaag de papieren van het Groninger Paard binnen, met aanmeldingsformulier voor de hengstenkeuring. Nou, het formulier gaat morgen op de post. Nu maar hopen dat hij van de foktechnische commissie door mag naar de keuring. Spannend.
kom maar mag je meteen blijven slapen, want eer je hier bent
tine10
Geplaatst: 14-12-11 21:57
Is goedkoper en sneller om ze zelf even te maken Maar bedankt voor het aanbod.
mirror666
Geplaatst: 14-12-11 21:59
tine10 schreef:
Is goedkoper en sneller om ze zelf even te maken Maar bedankt voor het aanbod.
inderdaad
hoewel, als je nu wind mee hebt.. Dan gaat reizen vlot
tine10
Geplaatst: 14-12-11 22:03
Ja maar terug heb ik dan wind tegen En weet niet waar ik oppas vandaan moet halen. Zoonlief vindt ze niet lekker, dus die hoef ik er vast niet voor wakker te maken
Biancacoo
Geplaatst: 14-12-11 22:27
Zooo, spannend Tine !! Naaltje lekker gegeten ??
Ik heb een supercoole airbrush klaar......maar kan hem hier nog niet laten zien... Hopelijk komt'ie binnenkort op foto even langs hierrrr....
zoon is lekker in bad geweest, en heeft dapper zelf zijn zere oog schoongemaakt, hij vind het echt niet leuk als er iemand anders aan zit.... morgen maar even naar de dokter denk ik.....duurd wat lang dat hij niet fit is, en nu stapeld alles zich wel een beetje erg op bij hem..
avaluna
Geplaatst: 15-12-11 00:02
@Biancao: hopelijk is je smurfje snel weer fit . Ik ben benieuwd welk paardje het is...
hihi jouw posts zijn de laatste tijd zo heerlijk vrolijk lanouska! moet er gewoon van glimlachen
@biancacoo; hopelijk zoontje gauw weer fit!
nou, hier ook weer uit bed, wakker niet, en blij ook niet. Zak nu gewoon consequent door m'n linkerbeen, gaat fout bij m'n heup. Ik weet niet of dit grapje bij die rug hoort, maar vind 'm niet grappig...
tine10
Geplaatst: 15-12-11 08:48
Naaltje, dat klinkt toch alsof er serieus iets mis is!!!
Nou, ik ga straks weer op de paarden zitten. Als de bak heel goed is (zal niet vrees ik) dan wil ik met Rembrand gaan mennen. Pony mag vanavond mee naar les.
Naaltje Heb je je linkerbeen al wel verteld dattie wakker moet worden? Ik hoop voor je dat de orthopeed wat kan betekenen want dit klinkt idd niet best.
Tine zo lekker rijden en met de paardjes aan de slag.
Heeft je zoontje al kunnen trakteren op school Biancacoo?
Ik ga zo boodschappen halen en dan naar stal. Ík ben niet chagrijnig vandaag, dus hopen dat het rijden nu wél gaat lukken
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis, laatste keer fysio en moet naar de revalidatie arts.
Fijne dag allemaal!
janouk
Geplaatst: 15-12-11 09:06
met heel veel dank aan Biancacoo
hoe mooi is ze zo Her Royal Badness Janouk
Biancacoo
Geplaatst: 15-12-11 09:47
hahaha....janouk wat ben je snel met plaatsen.... Het is je gegund !! was een mooi leerproject !! zit nu in totaal 16 uur werk in, is zo gaaf om te doen, als ik hem dan nu zie, nu die af is....denk ik...Heb IK dat gemaakt ???? huh...kan ik dat ??? Dus ben best trots...!! in het echt is je airbrush heel gedetailleerd hoor, met oogharen en tastharen enzo....echt fijn gelukt,maar er zijn altijd nog verbeterpunten natuurlijk het was leuk om te doen !!
naaltje...hup naar een arts jij, dat is niet goed met je been....kan best vanuit je rug komen..eng hoor. Frensie veel succes bij de fysio... zoontje heeft gisteren getrakteerd op school, hij vond het fantastisch, en de marshmallow pinquin's vielen in de smaak, hij hield het goed vol.....maar is gisterenmiddag echt ingestort,...helemaal wallen om zijn ogen en helemaal zielig....dus....lekker ziek thuis gebleven. straks de KNO arts bellen voor hem...hij heeft weer oorpijn en zijn ogen zijn ontstoken...zo erg heb ik hem niet niet meegemaakt. Tine lekker met je paardjes aan de slag..je boft maar...lekker vrij zijn. Lanouska...fijn met het span gemend, super !!! je hebt maar geluk dat je zulke fijne paardjes tot je beschikking hebt, mazzelkont !
avaluna
Geplaatst: 15-12-11 10:36
@Biancao/Janouk: oh, echt prachtig , wat ontzettend mooi, daar mag je ontzettend trots op zijn! *wil ook eens mooie foto en wil mijn paardjes ook wel eens zo mooi thuis hebben *
@Biancao: ocherm, dat is niet goed en al zo lang niet lekker, even zorgen dat hij op kan knappen, lijkt nu idd steeds meer bij te komen door verminderde weerstand . Heb je nog foto's van de pinguins?
@Naaltje: , wat rot, zeg, ook maar gauw mee aan de slag.
op en mooie plaat die ik dan op de breesmobiel (trailer) kan schroeven liefst in 2 voud dan he..vor beide zijde 1tje
Buckje
Geplaatst: 15-12-11 12:57
janouk schreef:
met heel veel dank aan Biancacoo
hoe mooi is ze zo Her Royal Badness Janouk
Biancacoo
Geplaatst: 15-12-11 13:19
dank jullie wel.. het was ook een supergoede foto hoor van janouk !! dat is zooo fijn !! niet noodzakelijk, maar wel handig, want dan hoef ik zelf niet veel bij te bedenken aan lichtval e.d. Bicci wil stippen.....leuk !! en lastig....maar wel een uitdaging. wie weet...doe ik dat wel binnenkort.. maar...mijn lijst word enkel langer...hihihihi.... Er zijn zo veel gave paarden, Als ik mag kiezen zou ik nu zelf heeeel graag Fifi van Nouvel eens willen proberen te airbrushen....die is zoo gaaf !!
heb een poos geleden ook een gemaakt voor iemand van wie het paard overleden was....nog moeilijker, maar missie geslaagd, dat is wel heel dankbaar om te doen.
Zoontje heeft oog, oor en lichte keelontsteking...die arme, hij heeft oogzalf en oordruppels gekregen, hij mag van de HA wel gewoon naar school, als hij dat wil, maar met dat gehoest zie ik dat niet zitten, steekt hij al die andere kinderen aan, en hij heeft erg veel last van hard geluid, krijgt hij meer oorpijn van, dus maandag is vroeg genoeg..eerst maar eens alle koorts weg en uitzieken hoor.
Wat een grappige traktaties! Arm ding, lekker gezellig thuis laten uitzieken.
Rijden vanochtend ging een stuk beter dan gisteren, was nu niet chagrijnig, dus Gwin was ook in goede doen, haha. Heb maar kort gereden, had behoorlijke buikpijn en dan is dat gehobbel niet prettig.
Net nog met de honden gewandeld en toen wilde Zhazha de ridgeback niet meer terug komen. Grrr... bleek ze een half opgevreten haas of konijn gevonden te hebben, BAH!!! Ben heel heel boos geworden. Ze liep de weg terug naar huis heel gedwee naast me. Na tijdje maar weer vleiend gepraat tegen d'r en nu is ze weer mijn beste vriendinnetje
Even snel, heb pauze en moet weer weg... Gaaf biancaoo.... als je nog een model zoekt.... heb er 2 in de aanbieding en een hond en een kat en een kind......
tine10
Geplaatst: 15-12-11 15:09
Tallechie: goede nacht gehad? Frensie: fijn dat het beter ging, wel weer jammer van de buikpijn nu. Jakkie, half vergaan beest. Had ik vroeger ook regelmatig als ik naar heb bos ging. Gingen ze er ook nog lekker in rollen. Bianca: mocht je je vervelen, ik heb hier ook nog genoeg dieren in de aanbieding hoor En leuke tractaties. Ik probeer ieder jaar weer iets gezonds zonder snoep te bedenken, maar dat valt niet mee. Erg sneu dat je zoontje zo ziek is, maar goed, met medicijnen met het nu wel snel beter gaan.
Vanmorgen ging het met de paarden niet zo lekker. Was weer bang met Thabor En het brave beest deed geen stap verkeerd en er waren niet eens hindernissen. Baal zo gruwelijk van mijzelf. . Daarna Rembrand gereden, ging ook niet fijn. Hij struikelde meerdere keren, dus maar gestopt. Bodem is natuurlijk ook redelijk bagger. Paarden hebben er eerder al kraters in geslagen. Pony struikelde daar al steeds in/over, nu Rembrand dus ook al. Wordt tijd dat het weer droog wordt.
Ik moet straks voor het eerst brigadieren. Zie er een beetje tegenop, ben zo bang dat ik iets verkeerds doe.