Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alwyn heeft een hele mooie afstamming, schijnt
Rizanta dus ook, maar daar willen we misschien ooit ook nog eens mee fokken.

wel 't gevoel dat ik bezopen was, en vannacht geslapen als een blók! geen wekkers gehoord of niks.. gelukkig maakte m'n vriendje me wakker
VanHuisUit schreef:Vind het altijd erg mooi wat jij beschrijft van de fokker van Wieneke. Ik ben zelf echt fan van Ramiro en Lucky Boy als je die paarden tussen andere paarden zet pak je de 'echte' er ook zo uit. Dat zie je zelfs terug in de 2e, 3e generatie.
Ja die verwarming is zwaar K ... probeer mijn humeur er niet door te laten vergallen![]()
. Staart in de krul, kop er op, snurken en in een raar stuiterig zweefdrafje het land over.

(of komt 't zo dubbel zo hard terug
)
fotos gemaakt?
al de kinderen van haar vader pik je er zo uit
.
wat een pretkoppies 

heb een vreselijk typgebrek ofzo.. letters verwisselen enzo
Ik bedoelde het eerder als vaststelling. Ik heb geen ervaring met reutjes (altijd teefjes gehad), maar mijn oom heeft wel een reu (Berner Sennenhond) en die was ook veel ruwer en hij is nogal selectief doof.
12 jaar terug was dat nog niet zo'n hot item als nu.
toen vond hij het niet meer nodig om mee te werken
hij doet zitten voor een koekje en meer niet

maar dat heb ik ook afgedwongen.. hardhandig.. toen hij het 1x nodig vond bijtend uit te vallen naar me heeft ie het gevoeld 

Ik had mijn hand wel ingesmeerd met salami, maar daar trapte Zhora niet in.
Zhora daarentegen vindt onze kat een geweldig speel-object. Ze vliegt er kwispelend op af, helaas apprecieert onze kat dat niet zo...
Je zal haar ook nooit op een kast of tafel zien zitten, ze weet dat dat niet mag. Ook bloembakken blijft ze uit, hier binnen is alles veilig voor haar, de kat zal niets kapot maken ofzo. Heerlijk vind ik dat!