[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:56

Er is ook werkelijk bizar veel water gevallen ... en veel omgevallen bomen! Ik heb echt zo'n geluk gehad, reed in de auto terug van de pony's, hoor een doffe klap, beetje raar geluid achter me, kijk ik in de spiegel, ligt er een boom achter m'n auto!
En ik heb nog ernstig overwogen om te gewoon te gaan ponyrijden... ben ook gek ook eigenlijk denk ik nu. Vervolgens rij ik wel door dat bos, vrijwel parallel aan de ruiterpaden en krijg ik dus bijna een boom op mijn auto (en mezelf) naja zeg.

Nu maar 'gewoon aan het werk', ben wel beetje van de leg :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 11:08

Wat moet jij geschrokken zijn VHU!!!
Hier vanmorgen alle paarden weer getraind. Ben benieuwd of ik de karren ooit weer schoon krijg haha. Net weer een uur aan het puzzelen geweest met allerlei lijsten voor de wedstrijd van zaterdag. Zet ik op fb dat mensen het goed moeten controleren. Krijg ik van een iemand een reactie, waarvan het lijkt dat hij niet gaat komen. Heeft zich niet afgemeld. Maar die start 6x, oftewel dat wordt weer puzzelen.
Nu toch echt maar gaan beginnen met stukje grote schoonmaak, zometeen paardjes weer naar buiten (staan nu te drogen onder zweetdekens, we hadden natuurlijk dikke regen tijdens het werk) en dan zoonlief van school halen.

Manlief was vanmorgen om 7 uur alweer in het ziekenhuis. Operatie is nu bezig, duurt ca 6 uur. Blijft nog even spannend.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 11:10

@VHU: pffff, dat is zeker schrikken :(:) :(:).

@Tine: sterkte; hopelijk verloopt de op voorspoedig.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:06

Duurt zo'n operatie zo lang .... sterkte daar!

Gisteren naar bericht gekregen van Bente's huidige eigenaresse. Bente blijkt een (aangeboren) afwijking te hebben (meer info per pb) die zich progressief ontwikkelt. Verklaart veel van mijn gevoel toen en mijn worsteling met haar, waarvan ik dacht dat het of karakter van mij was of paardje ... heb er vanacht wakker van gelegen. Heb haar toen rond verkoop 2x goed laten nakijken en daar kwam toen voer- en trainingsadvies uit, maar geen afwijkingen... ook niet uit klinische keuringen destijds ;(

Wilde vandaag nog schuurmachine ophalen via marktplaats maar blijf maar even binnen, vind het wel genoeg met die boom :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:20

Tine...dat wachten...duurt het langst..hoop dat de operatie snel klaar is..en dan spoedig herstel...

Vhu..wow...schrikken van die boom....ik vind er niets aan buiten..wat een wind....heftig....mijn man moet vandaag ook ruim 2 uur rijden hiervandaan....niet leuk..en voelt niet fijn nu....
Wat een heftig bericht van Bente..... :(

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:27

Heftig bericht van Bente vhu. Dat heeft echt niemand aan zien komen. X

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:35

Eigenaresse zorgt goed voor haar hoor en ze is er 'gewoon' nog maar voor mij verklaart het erg veel. Aan de ene kant voor mij valt stuk puzzel op de plek, de andere kant voor paardje is het erg naar.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:40

@VHU: je gevoel dus toch goed, erg vervelend voor Bente; geloof wel dat ze het getroffen heeft.
Als je er meer over kwijt wilt; staat mijn pb open :(:)

Wie heeft de regentijd in laten gaan; afgelopen weekend; zomertijd moest het worden :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 14:04

Fijn dat ze wel op d'r plek is daar Vhu..maar t' verklaard een heleboel... :(:) :(:)

Iemand heeft de klok te ver vooruit gezet..meteen naar de herfst.... :n

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 14:10

Inderdaad, klok is te ver vooruitgezet. Heb een golfslagbad in de rijbaan ;-). Ben blij dat ik de paarden vanmorgen allemaal heb gedaan. Zoonlief hoeft nu vanmiddag niet meer. Die zou er zo afwaaien haha.

Nou, ik ga even bankhangen, kan toch niet slapen, mijn hoofd blijft malen. Dan vanavond maar met slaappil heel vroeg naar bed. Is even niet anders.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:27

Hier ook al met al beetje rare dag. Heb van de stress en het gedoe heel pak met mergpijpjes leeggegeten :o echt erg :=

Het waait hier nog flink, wilde vanmiddag anders de pony's nog op het land doen maar ze blijven maar even dagje binnen.

Fijne avond allemaal en voor het kan gebruiken een goede, vroege heerlijke nachtrust :(:) :z

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:50

VHU, je lijkt op mij. Enige verschil is dan wel dat ik daar tegenwoordig flink van aankom en dat bij jou niet te merken is.

Hier een heel rare sfeer. Net alsof ik een boek lees of een film kijk. Het lijkt allemaal niet echt. Manlief was net een uurtje thuis, nadat hij 11 uur in het ziekenhuis had gezeten. Operatie was goed gegaan. Hij was totaal gesloopt van al dat wachten en niets doen en wilde even naar bed. Kreeg hij telefoontje dat zijn broer weer op operatietafel ligt, bloeding. Dus hij is weer naar Groningen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:15

jee..Tine, dat is schrikken.....ik hoop dat het goed gaat komen met jullie zwager !! ....slopend zoiets..

Vhu..ik herken het..emotie eten...heeeeeul slecht !! maar helaas wel lekkerrrrr... :9

Ik heb misschien echt voor een koopje nieuwe harnassen voor de hondjes kunnen bemachtigen.. *\o/* *\o/*

nu eerst koken...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:26

Ai wat een ernstige ontwikkeling terwijl het al zo ernstig is ... sterkte Tine...

Hier van alles aan het uitzoeken voor ons B&B 'to be' erg leuk om te doen en ook wel erg ingewikkeld :list: =:)

Dat zijn goede zaken Biancacoo +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:37

Gaaf vhu !! Leuk een eigen b&b !!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:42

Heftig, tine. Ik hoop dat jullie snel beter nieuws krijgen :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:05

Denk dat er een 1 april iets over de berichten is gegaan :-)

Ja ja eigen B&B zou zo ongelofelijk gaaf zijn als dat gaat lukken ... ondertussen zijn we ons eigen huis aan het verkoopklaar maken dus druk met klussen, opruimen, schoonmaken en 'in 't hoofd'

Vanochtend al bij de pony's geweest tussen de hagelbuien door. Het weer lijkt beter te worden dus denk dat ik toch nog mijn rijbroek aantrek en stukkie ga rijden :D
Nu eerst :9k

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:09

Heel veel sterkte, Tine, hoop dat het nu beter gaat :(:) :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:14

goedemorgen..
Opgepast...het is 1 april....allerlei leuke tekstjes komen hier tevoorschijn... lolbroeken :+

lanouska

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 11:31

goedemorgen dames

als je bij instellingen en dan forum instellingen bokt op bokt 4 zet zie je weer gewone smiley's.

@ bianca misschien voor een koopje nieuwe harnassen
@ ava hoe gaat het met je eigen paard?
@ tine veel werk voor de competitie en zwager in het ziekenhuis.. hoe gaat het nu met hem na de laatste operatie
@ vhu had mazzel met de boom. aan het kijken voor B&B en opruimen maar toch nog even lekker rijden en hero verkocht.. wanneer gaat ie weg?
@ olie heeft hero gekocht.. gaat rustig aan doen maar denk dat ie nog heel ver gaat komen met olie.
@ janouk had geen clinic vaardigheid maar wel een oefen rondje met prins.
@ ips zwaait ook nog even voorbij.. hoe gaat het met de instructeurs cursus?

hier gaat alles zijn gangetje. lekker bezig met de pony's. moeders gaat zaterdag voor het eerst met cupido op wedstrijd in onstwedde en 2de paasdag met las vegas naar de oefenmarathon in leek.
zelf ben ik het hele weekend in ermelo met het 4 span team. weer een druk weekend dus voor de boeg.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:26

Lanouska, veel succes in het weekeind, leuk dat je moeder ook gaat beginnen nu met Cupido op wedstrijd gaat, spannend !
en idd...de instelling helpt..ben beetje kneus ..haha...
Harnassen zijn gelukt !! joepie !! *\o/* rood met geel....haha.
Afbeelding

MJR_Tjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:49

@ Gem, ik weet niet waar ie zaterdag wedstrijd heeft.. Zie het altijd vanzelf wel als we de vrachtwagen uitstappen haha. Instructeur is trouwens Nico Avezaath.

Oef, das wel schrikken met die bomen!
Op de camping helaas veel ingestorte tenten.. zijn allemaal afgelopen weekend met veel gevloek en getier in de regen opgezet.. Leuk joh, kamperen! haha

@tine10, snap dr niet veel van (hoeft ook niet ;)), maar klinkt niet best.. Sterkte!

Spannend: ze zijn gister begonnen met onze nieuwe rijbak op de camping! Gister avond stond de eerste rij met palen voor de omheining. Benieuwd hoe ver ze vanavond zijn! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:56

Goedemiddag:
Bianca: blij met nieuwe harnassen
Lanouska: weer een vol weekend voor de boeg en een mooie samenvatting
Ava: hoe is het met je dochter? Al beetje over haar angst heen?
VHU: druk met van alles

Vanmorgen is mijn zwager uit narcose bijgekomen. Hij heeft nog erg lage bloeddruk, maar dat schijnt wel redelijk normaal te zijn, zeker omdat hij 2x is geopereerd. Ze zijn nu bezig om hem klaar te maken om naar de verpleegafdeling te gaan. O krijg net berichtje, ligt op verpleegafdeling maar heeft erg veel pijn en wil niemand zien.

Verder is manlief eindelijk weer aan het werk, vandaag 1e dag. Ik durf het nog niet helemaal te geloven. Bij dit bedrijf heeft hij eerder gewerkt en toen werd na 2 weken de opdracht stopgezet, dus het is nog even spannend. Maar hopelijk gaat het deze keer wel goed, want na 12 maanden geen opdracht is er dringende behoefte aan een nieuwe.

Straks mag zoonlief nog even met zijn ponys aan de slag. Hopelijk doen we het tussen de buien door.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:57

@Tine: fijn van je zwager; hopelijk herstelt hij voorspoedig! Pffff, dat is idd wel heel lang; knap dat jullie het zo lang hebben weten vol te houden; veel succes!

@VHU: heerlijk zoveel leuke, nieuwe plannen!

@Lanouska: Charlotje is <3 en doet het erg goed. Wat leuk ook voor je moeder met Cupido!

Dochter heeft niet meer kunnen rijden; is flink ziek geweest en nu met dit slechte weer komt het er ook niet van. Vanmiddag gaat ze voor het eerst weer naar voltige.
Baal zelf ook wel een beetje van het weer.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:58

@Biancao: gaaf; staat mooi zo rood met geel! Hoorde net op de radio dat een stukje verderop in de Ardennen file was i.v.m. sneeuwval; anders ff deze kant opkomen.