[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:30

Jeetje IM dat is ook wat?!

Fijn dat je wel redelijk lekker geslapen hebt in je eigen bedje!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:30

Naaltje kickboksen met auw rug is niet fijn, maar ik ben ook weer aan het sporten met auw rug auw neemt wel toe dus vandaag even niet en morgen maar even in overleg met Ostheo.

Ingrid raar ziekenhuis, maar soms denk ik echt dat nederlandse artsen niet lezen kunnen, ik ben allergisch voor peneciline en standaard bij andere artsen dan mijn eigen ondanks vermelding ervan zit het in de medicatie die ze willen voor schrijven. Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen of je een cap op had. Ik men altijd zonder en begin sinds jullie onval te twijfelen of ik niet toch met zou gaan mennen. Rijden doe ik nooit zonder cap raar maar waar ik voel me veilig op de kar en denk dat het niet nodig is, maar als ik dan hoor hechtingen aan hoofd en zo begin ik te twijfelen. Oftewel zou een cap de schade beperkt hebben?

Ollie/Ingrid hoe is het met Brutus? is het beestje van de schrik bekomen?

Tallechie balen dat je er niks aan kunt doen voor Daan, kleintjes hebben soms lastige ritmes maar toch.

CP112 welkom en ik zou ook denken dat je boom onderste boven zit. Maar het is ook al opgelost lees ik.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 23:37

goedeavond

@ ingrid eigen bed ligt altijd het fijnst. wat een Kwalitatief, Uitermate, Terleurstelend ziekenhuis _-:(
@ tallechie fijn dat je lekker gezommen hebt. niet negatief bedoelt hoor maar kan me haast niet voorstellen dat daan zo veel huilt door leeftijd en tandjes, wel fijn dat de heupbroek alleen s'nachts nog maar hoeft *\o/*
@ tine je moet blijven vindt jou verhalen ook altijd zo leuk. en heeft een lekker kerstbuffet
@ cp had lamoen op de kop zitten, voor de rest een leuk karretje moet alleen nog john deere kleurtje :D
@ buckje vliegt ook voorbij na lange tijd afwezig, gezellig dat je er weer bent, zie mooie foto's voorbij komen
@ frensie is actief geweest vandaag en wordt slapend rijk
@ bianca heeft mooie airbrush gemaakt voor kast van zoontje
@ EL heeft eef weer voor de wagen gehad, ging na een tijdje wel goed
@ avaluna krijgt met oud en nieuw veel eters, dochters trampoline is kapot _-:(
volgens mij heb ik iedereen gehad voor diegene die ik niet gehad hebt Y;( Y;(

ik heb vandaag weer heel fanatiek me zusjes kamer geverft maar alles is dan ook al *\o/*
morgen weer werken en dan s'avonds naar coevorden voor de menles.
donderdag hebben we op de menvereninging een bijeenkomst om door middel van foto's en filmpjes te laten zien wat we van het jaar hebben gedaan is altijd wel leuk.
vrijdag hebben we weer generale maar volgens mij gaat H.S niet dus hoef ik ook niet en dan zaterdag weer kerstshow en na de kerstshow ja ja :)) feest vieren

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:57

nog altijd druk lanouska! :D
lekker geverfd, leuke kleur?

d'r ligt hier een zeer zeldzame snorkosaurus op de bank. echt neit te geloven, houdt die hond eindelijk zijn klep, begint er een te knorren :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 00:12

Ik kom alleen even zwaaien, geen puf meer om op iedereen te reageren. Naar theater geweest, Freek de Jonge. Hij deed een tryout voor oudejaarsconference, erg goed.

Moet nu naar bed, geloof dat ik nu weer ziek aan het worden ben.
Morgen zal ik even reageren. Trusten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 01:07

@Buckje: <3 <3 <3 :j

@Lanoeska: leuk, idd welke kleur?

@Frensie: hahaha, je zorgt toch wel dat het een beetje netjes is? Nou heeft mijn man ook wel al eens geholpen met verhuizen en waren de kasten niet eens leeg geruimd, moest allemaal nog gebeuren {:)-:( .

@Sonjim: ik men sinds een hele tijd met helm en dat bevalt me goed, je hoort toch wel vaak van ongevallen met helaas ernstige gevolgen, verder wordt er veelal op de weg in het verkeer gemend, dit brengt toch wel extra risico met zich mee.

@Ingrid: omg, wat een stelletje amateurs :(:) , zeker rot dat er pijnstillers nu wegvallen :(:)

Pffff, ben gaar, maar de woonkamer is zover klaar, de eikenhouten vloer is prachtig, kerstboom staat ook met lampjes, morgen even met dochterlief de ballen d'r in.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 01:08

@Tallechie: fijn dat je even lekker tijd voor jezelf gehad hebt _/-\o_ :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 08:22

avaluna schreef:
@Frensie: hahaha, je zorgt toch wel dat het een beetje netjes is? Nou heeft mijn man ook wel al eens geholpen met verhuizen en waren de kasten niet eens leeg geruimd, moest allemaal nog gebeuren {:)-:( .

De vorige keer dat mijn man mijn broer ging verhuizen was er inderdaad ook nog niks ingepakt. Nu heeft mijn moeder al een paar weken heel subtiel, maar ook heel duidelijk ;) laten weten dat dát nu toch echt niet de bedoeling was. Dus bijna alles was ingepakt.

Nou, ben niet echt 'slapend' rijk geworden. Manlief was pas rond middernacht thuis, even kletsen, even douchen. Hij had van mijn broer chocolaatjes gekregen voor mij, omdat manlief de hele avond weg was (op mijn verjaardag, was gister jarig). Dus ik dacht 'neem lekker een chocolaatje'. Word ik me toch een partij misselijk van... halve nacht misselijk liggen wezen en pas rond half 3 in slaap gevallen. Fijn... not

Zo even de spullen weer inpakken en dan de dienst overdragen. Daarna rijden in de les. Morgenavond en vrijdagavond heeft onze vereniging een KNHS wedstrijd en ik doe al paar jaar het secretariaat, dus vanmiddag prijsjes ophalen en protocollen printen en voor de allerlaatste keer coupons eraan nieten *\o/*

Fijne dag allemaal!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 08:23

@ naaltje en avaluna het is een redelijk saaie kleur de muren zijn gebroken wit, de kozijnen zijn zilver en de verwarming is zwart

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 08:39

Goedemorgen
Waait het bij jullie ook weer zo hard? Wilde vanmorgen de paarden gaan rijden, hoop dat Thabor zich weet te gedragen...

Lanouska: ik hou wel van witte muren, met meubels kun je dan wel de kleur aanbrengen. Ik vind van die fel gekleurde muren niets. Bovendien, als je er dan op uitgekeken bent, moet je de boel weer opnieuw gaan verven.

Frensie: ziek van de chocola :(:) hahah John Deere sokjes.

Avaluna: de woonkamer klaar *\o/* . Zo helpen bij een verhuizing hebben wij ook wel eens gehad, alle kasten nog vol. Onbegrijpelijk.

Sonjim: hier wordt al jaren met cap gemend, ik heb maar 1 hoofd ;)

Ingrid: dit is toch niet te geloven. Ik zou zeker klachten gaan indienen. Gelukkig kwamen jullie er snel achter. Echt _-:( {:)-:( -:(-
Ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen slapen, ondanks dat je nu meer pijn hebt.

Naaltje: hoe is het nu met de herrie in huis? Een snorkosaurus _O-

Tallecie: lekker gezwommen. Ik ben het wel een beetje met Lanouska eens. Daan huilt wel erg veel voor tandjes en leeftijd. Maar goed, ieder kind reageert daar anders op. Maar belooft dus nog wat ellendige nachten voor je. :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:37

jee ingrid toch...
dat is zeker een klacht waard idd, mag je evt extra paracetamol voor de pijn?
ik hoop dat je snel opknapt hoor...
:(:)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:57

frencie :wat een floeperd ben je.....je verjaardag verdoezelen hier op bokt??? {:)-:( GEFELICITEERD nog :j

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:34

Ja het is echt schandalig wat er allemaal is gebeurd. Nu stond het ziekenhuis al helemaal onderin de lijst maar nu weet ik ook waarom.......
Ik had nog om overplaatsing gevraagd maar er was toen geen plek in het ziekenhuis waar ik heen had gewild en uiteindelijk heeft het gelukkig niet zo lang geduurd.
Ga ook nog wel klacht indienen al zullen ze daar niets mee doen maar vooruit......

Fijne dag iedereen!

P.s: met Brutus gaat het goed hoor!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:08

HT sssttt!!! ;) Ben niet zo van de verjaardagen.

IM we moeten er dus voor zorgen dat we nooit in het ziekenhuis van Spijkenisse terecht komen. Fijn dat het met Brutus allemaal goed gaat!

Heb vanochtend gereden op Gwin in de les maar ben gestopt. Heb vannacht slecht geslapen en werd er flink chagrijnig van. Gwin is heel sensibel, dus die voelde dat aan en er was echt geen land mee te bezeilen. Tja, word je nog chagrijniger van en dan wil je boos worden, maar je weet dat dat niks oplost, dus ben na 20 minuten prutsen maar weer teruggegaan naar stal. Morgen maar weer proberen.

Nu maar even middagje rustig aan doen. Vanavond nog etentje, dus moet dan wel een iets beter humeur meenemen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:42

Even een bericht recht zetten. Daan huilt niet hoor. Maar daan is wakker. Hij is aan het brabbelen en jammeren en als we hem dan laten liggen begint hij te huilen. Wij denken dus ook niet dat hij pijn heeft, maar hij heeft weinig slaap nodig.

Maar we hebben denk ik de oplossing gevonden, al wil ik niet te snel juichen. We geven hem nu wat eerder zijn groentehap en dat lijkt beter te werken. Gisteren lag hij om 21 uur op bed. Hij is 3 keer wakker geweest, maar dat was een kwestie van hem goed neerleggen en hij sliep door. Om 7 uur moesten we hem wakker maken. We gaan dus een week lang dit ritme aanhouden om te kijken als het werkt.

Frensie nog gefeliciteerd. jammer dat je les niet goed ging, dan kun je inderdaad beter stoppen.
ingrid redelijk geslapen, maar jeetje wat een verhalen van dat ziekenhuis. Blij dat ik daar niet in de buurt woon en zal zeker actie ondernemen

Buiten men ik wel met cap. Binnen nog niet. Het is bij ons ook niet verplicht, maar ga het denk ik wel doen. Veale en alwyn schrokken dinsdag ook allebei, ze zijn wel heel snel terug, maar zei tegen mijn vader misschien moet ik toch dat domme ding maar opzetten.

ik zal weer aan het werk. Heb nu pauze en ben dus even thuis om de hond uit te laten. Vanavond flink aan de studie.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:25

hallo allemaal.
Ingrid....wat een flutartsen daar in het ziekenhuis,...zomaar die medicatie combineren...achtelijke gladiolen...
Lanouska lekker druk geweest, petje af voor jou, je gaat maar door he ?! hoe is het inmiddels met je arm/schouder, weer helemaal 100% ????
Tine....ik hoop dat je rit met thabor goed gegaan is ?
Frensie..nog van harte !!! beetje je verjaardag verbloemen....niet aardig hoor !!!en Gwin die je humeur feilloos aanvoelt....hahaha tja...wat zal ik zeggen zo zijn paardjes...
Tallechie baalt van het huilen van Daan....kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, heb zelf ook een periode met zoontje gehad die echt niet leuk was, gelukkig was die snel voorbij en hadden we het euvel snel gevonden !! succes en sterkte met hem !!
verder..sorry als ik iemand vergeten heb...

Voor wie het vroeg...voor het airbrushen heb je wel tekenervaring nodig idd....een flinke dosis kleurenkennis en ook nog lichtval e.d... maar het is echt super om te doen..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:28

hopelijk werkt het met daan tallechie! :j

zo, hier net beenhammetje klaargemaakt. en ga nu gauw die dingen van tine proberen na te bouwen :)) met spijs en amandelen enzo. *zoekt recept terug*

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 15:45

@ bianca inderdaad druk maar wel leuk druk, met schouder arma gaat het wel goed heb wel is periodes dat het wat minder gaat en dan laat ik de heren in het menteam de paarden optuigen enzo, en doe ik op het werk ook wat minder en daarna gaat het wel weer beter

@ naaltje probeer ze
@ frensie is volgens mij jarig

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:29

Ik was gisteren jarig Lanouska.
Vroeger als klein meisje vond ik mijn verjaardag altijd heel erg leuk, nu doet het me niet zoveel. Dus vier het niet. Heb ook nooit zin in de grote schoonfamilie met kleine (grotendeels niet opgevoede) kinderen in mijn huis. Dus verjaardag van manlief wordt ook niet gevierd.

Tallechie hoop voor je dat dit ritme gaat werken!

Lanouska begreep ik nou uit je vorige bericht dat je dit weekend weer een kerstshow hebt?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:38

Frensie: ik vier verjaardag eigenlijk ook niet meer. Is altijd zo'n gedoe en geregel. Verstandig dat je met je les gestopt bent, anders raak je alleen nog meer gefrustreerd. Misschien toch teveel gedaan de afgelopen dagen? Klinkt me namelijk wel erg bekend in de oren.
Tallechie: ik hoop dat het deze keer echt voor je werkt.
Naaltje: lekkerrrrrr been hammetje, en natuurlijk ook de amandelstaaf :9 Laat je even weten of het gelukt is?
Bianca: Thabor bleef heel braaf ondanks wind en regen (op zijn blote velletje). Was wel gewoon in de bak hoor, buitenritje durf ik nog niet met hem. Ik vond dit al heel spannend, maar hij deed het goed. Morgen weer en dan moet ik echt weer een stapje verder proberen, heb nu vooral gestapt, held dat ik ben :o

Hier rustige middag gehad. Moet normaal zoon naar muziekles brengen, in tussentijd ga ik dan boodschappen doen, dan zwemmen en voer halen. Maar zoon was erg moe, dus we hebben lekker geslapen. Die boodschappen komen wel een andere keer en zwemmen kan hoop ik dit weekend nog.

Lekker droog weer hier, dus ik hoop dat de paarden vannacht weer buiten kunnen blijven.

Nu moet ik echt gaan koken, tot later

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:55

nog proficiat frensie :) niet vieren = herkenbaar, ik vier het ook al jaren niet meer.
manlief wel, die vind het heel leuk alle familie etc over de vloer...

hier is het eten net klaar, manlief kan aanvallen als die binnen stapt.
staat op laag pitje warm te blijven.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:22

Tine, super dat Thabor zo braaf bleef !!!
dat geeft toch wat vertrouwen, en kan me helemaal voorstellen dat je je niet helemaal zeker voelt met hem...maar dat komt vast wel !
iedereen eten.....hmmmmm, wij hebben zuurkool op met spekjes enzo...was lekkerrrr.
naaltje succes !
Tallechie, ik ben benieuwd of het nieuwe ritme gaat werken, duim voor je. :j
Ik heb ook een hekel aan alle familie op de vloer....bah... :(

zoon krijgt een ontstoken oog...bah.....zijn daar nog tip's voor ???

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:05

met een watje met gekookt water schoonwrijven

heb de rest bij gelezen, maar ben bekaf. Ga dus eerst even bijkomen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:11

Ingrid, jeetje wat een flutziekenhuis! Gelukkig ben je weer thuis.

Voor iemand die het erover had, ik men eigenlijk nooit met cap. Misch ga ik dat bij Liz wel doen, weet niet.

Bianca, gekookt water laten afkoelen dan met een watje beetje schoonmaken en oogzalf van de Apotheek halen en erin doen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:29