Tine weer een drukke week, maar fijn dat de zadels er zijn nu kan zoon lekker met Rocky aan de gang.
Bettepet Gefeliciteerd met uitbreiding contract. Leuke uitdaging om een uitneembaar interieur voor te camperen in bus te maken.
Lanouska wat een schade zeg.
Spaikey wat een schattig veulen.
Pips lastig zo'n pees blessure.
HT hoopt op blonde weide vulling volgend jaar.
Biancacoo gaaf een boommarter zien die komen hier niet voor.
Baudyh gelukkig gaat het al weer een beetje beter, heb je genoeg hulp?
VHU Hoi wat leuk om te horen dat het goed gaat met jou en Fred. Ja Pep loopt in de revalidatie en Eef gaat goed, ook met mijn haf. Gister avond weer eens met hem naar het strand geweest, weet ook weer waarom ik dat niet meer deed. Het zand is zo zwaar en het is zoeken naar stevige stukken, hij heeft zo'n hekel aan slap zand (loopt dan met een soort van knikkende knieen) dus voorlopig ga ik niet meer naar het strand alleen als het een paar dagen west/noordwesten wind is geweest en met echt laag water. Maar het was wel een mooie avond en verder lekker gereden.
Vakantiehuis gaat goed heb nog een week in september en een in oktober vrij en dan vanaf 9 november.
Vandaag ons huis de muren geboend en met de hogedrukspuit schoongemaakt zodat we weer kunnen schilderen (nadeel van een wit huis).
Maar ja, dat houdt me nu wel uit mijn zeer broodnodige slaap. Morgen weer heel druk, want na het reguliere lesgeven en nakijken nog 2 oudergesprekken. Dan heel snel naar huis om zoonlief op te halen, hij gaat me helpen, want vanaf 18 uur is er een wandeling door het dorp en moet ik in mijn 1tje met 25 leerlingen van groep 3 op pad. Ik vind dat onverantwoord en wilde hulp (ik ben tenslotte wel aansprakelijk als er iets gebeurt), maar zo doen ze het altijd. Maar ik heb nogal een bijzondere klas zeg maar. Maar goed, in de hitte moeten we morgen 5 km wandelen. Na 1 km gaan we al gezeur krijgen dat ze moe zijn, dus dat wordt een zware wandeling schat ik zo. Om over het geklaag van ouders nog maar niet te praten.....
) Zoonlief is nog wat afwachtend, maar gelukkig is Rocky een brave pony. Komt wel goed, zoonlief moet gewoon meer vertrouwen in zichzelf krijgen (hij vindt zichzelf nog een beginner...... pff tja.....) Morgen krijgen ponys dus een vrije dag, en vrijdag heeft hopelijk een van zijn instructrices tijd voor nog een les.
loopt ook al steeds beter voor de wagen,julia nog ff 10 dagen afwachten maar die gaat ook goed voor de wagen,wel erg voorwaarts....

heel veel sterkte met de operatie
en van Samoerai uiteraard
. Ze vond het in ieder geval erg leuk, was heel braaf (ook op de trailer en bij in-/uitspannen) en tijdens het losrijden, dus ze maakt grote stappen.
en dacht dat we verkeerd reden, wat niet zo bleek) herpakte ik mezelf en maakte verder geen groom-fouten in de hindernissen, de tijden en de trajecten.
.