[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:17

Ik ben ook met het secretariaat begonnen uitnood. Ik doe het nu 2 jaar, maar het is echt niet mijn hobby. Stom werk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:16

Hulde voor iedereen die dat wel doet want het is wel nodig anders is er geen sport meer, inderdaad wat voor sport dan ook. Manlief doet van alles voor hockey van onze zoon, net zoiets (scheidsrechteren, coachen ed).

Wat ongelofelijk zonde van de competitie afsluiting Janouk echt jammer. Maar wat geweldig van Prins, dat wordt een fijn menpaard zo leuk hoor.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:31

Zonder organisatie en vrijwilligers geen (men)wedstrijden. Maar als de deelnemers weg blijven heb je óók geen wedstrijden. Het moet van twee kanten komen.

Vandaag naar de open dag van koetsenbouwer Rombach / Schoonhoven in Simmerath geweest. Stalgenootje wil iets laten aanpassen aan haar koets. Mooie spullen gezien. Prima dagbesteding met dit weer. -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:41

Aan deelnemers hebben we nooit een gebrek. Voor mei zitten we eigenlijk ook al weer vol. Vrijwilligers vinden is altijd een grote uitdaging, zeker bij de buitenwedstrijd, want dan heb je er veel meer nodig. Gelukkig doet iemand dat nu voor me ;-).

Nou, paarden toch maar op stal gezet. Wil ik liever niet, maar Rembrand (die nooit naar binnen wil) stond voor de ingang te bibberen. Zometeen zelf ook maar naar bed, was een lang en vermoeiend weekend.

Zwager wordt morgen geopereerd, bypass.

MJR_Tjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:04

Hallo allemaal!

Ik zou zo nu en dan gezellig mee willen kletsen met jullie!
Zal me even voorstellen en daarna hopelijk van de gezellige sfeer mee kunnen proeven hier :D

Ik ben marjolein, 21 jaar oud en sinds 2 jaar besmet met het menvirus. (En al 14 jaar ohz, maar vind het mennen leuker!) Inmiddels in het bezit van van enkel en dubbelspan menbewijs en sinds een maandje m'n eigen sulky! (Sulky Oxer)

Keuze voor deze sulky ligt puur financieel en ik hoop met 2 jaar de sulky te kunnen verkopen en een mooie marathon wagen te kunnen kopen!

Afgelopen winter heb ik mee gedaan aan de betuwecup met paard en marathon wagen van mijn instructeur. Mijn doel was om geen laatste te worden en dat is bij elke marathon gelukt! Dus ik ben dik tevreden!

Op het moment rij ik met de fjord van mijn werk (leidinggevende ponyteam op een vakantiepark) met de sulky. Ik zou eigenlijk met Sascha (de fjord) mee doen met de betuwecup, maar ze kon het bochten werk niet aan (niet al te beste conditie toen en 18 jaar).
Inmiddels heeft ze weer een wat betere conditie en kan ik heerlijk naar buiten en kunnen de meiden uit m'n team ohz met me mee :D

Verder hou ik me bezig met wat paardenfotografie, de camping (seizoen begint weer, heerlijk!) En m'n andere werk: boekhouding

soo.. that's me!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:07

Welkom MJR, lekker bezig zo te lezen *\o/*

Die van mij staan vanacht ook gewoon binnen hoor, hebben hele week buiten gestaan maar vond het ook een beetje te gek worden. Sterkte met je zwager Tine.

Hier is het nieuws van vandaag dat onze Hero verkocht is... dubbel gevoel want wat had ik graag zelf met deze kerel de wereld ingegaan ;( . Maar het is niet anders... hij komt bij een super huis want Ollie1 hier @bokt naja jullie kennen haar wel natuurlijk, heeft hem gekocht. Blijft hij lekker beetje in de buurt en wie weet kunnen we ooit wel met z'n tweeen /vieren gaan rijden :)
Dus dan gaat het opeens heel snel.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:13

VHU jammer maar ook fijn dat het dan zo snel is gegaan met Hero.
Ollie gefeliciteerd met je nieuwe kanjer. Ik denk echt dat je daar een heel goed paard aan hebt. Als ik tijd en geld had gehad..... :z Leuk weer een nieuwe uitdaging voor je.
MJR welkom

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:15

Ik kom even onder mijn steen vandaan....dank je wel Tine...we gaan het rustig aan doen en hij zal eerst ohz verder doorgereden worden.....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:20

Dat is zo mooi aan de maat van Hero, je kan het allebei doen. We verwachten natuurlijk wel dat je hier af en toe een update plaatst ;-)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:43

Knuffel voor VHU :(:) ; wel heel erg leuk dat hij naar Ollie gaat <3 ; heel veel plezier met de mooie man!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:14

Welkom MJR_Tjelle! Mooie voorstelpost! Hoe gaan we je noemen MJR, of Tjelle :+ ?

Hero verkocht aan Ollie..... blijft Hero toch "van" Ollie en hier in de AR-familie :D

Qua weer wordt het om te huilen de komende dagen, getverderrie -O- .

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:18

Superleuk dat ollie Hero heeft gekocht!!

VHU dan krijgt ie wel een goed huisje hoor. Ik vond het ook al zo'n leuke pony.

Tine sterkte !! :(:)

Vandaag in de regen ook naar een pony wezen kijken. Heel veel leuke Welsh C en Welsh cobs gezien. Pony die te koop stond was ook heel leuk. Maar eerst robijntje maar eens verkopen. Daar krijg ik ook wel leuke reacties op dus ik ben benieuwd!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 07:08

Goedemorgen

Wat een wind. Wil zo toch even met Rembrand gaan mennen. Hij heeft nu al 2 dagen niets gedaan tenslotte. Hoefsmid komt straks voor Amerigo. Als ik het niet vergeet mag hij ook gelijk even naar de geiten kijken.

Fijne dag allemaal

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:05

Gefeliciteerd Olga, heel benieuwd straks naar Hero voor de wagen. . Hij lijkt groot. Blijft hij in de ponymaat? Wat vinden Brutus en Hans van hun nieuwe vriend?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:07

Goedemorgen.
Vhu.en Ollie1 allebei gefeliciteerd !! Super, ik hoop dat je een goede klik met hero krijgt !! En vhu..dubbel idd..maar wel fijn dat je zo'n superplek voor hero hebt gevonden.

Welkom mjrtjelle..

Tot laterrrrr

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 13:57

tine: ff schrikken ,gelukkig komt het goed met een bypass,(ik heb ook kennis gemaakt met je vriendin die hier met partner was) :j
ollie met hero aan de slag....ach het blijft een leuk ruil-toppic hier...alles verplaatst van de 1 naar de ander niet alleen met spullen maar ook met ponys! *\o/* veel plezier met hero Ollie en....hopelijk straks weer appelflappen op concours Y)(^)
tja organiseren.....altijd mensen die klagen,ook na gisteren....natuurlijk was het super slecht weer(oke ik had het droog als 2de start +:)+ ) maar later werd het bar slecht,maar paul en ik hebben ons de hele middag staande gehouden(half schuilend achter zijn bus) in de stromende regen als ringmeester! en met een bigsmile netjes de ring open en dicht gedaan.
en dan zeiken mensen de boel af(en altijd dezelfde mensen) kom dan niet denk ik dan.... 8)7 maar van de 47 starts waren er maar (dacht) 5 of 7 afmeldingen...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 14:06

HT: verheugd zich op appelflappen _O- . Wat een bikkels zijn jullie. En ook bijna alle menners dus. Respect! Erg vervelend van die zeurmensen. Het weer heb je als organisatie toch echt niet in de hand. Denken sommige mensen blijkbaar wel. Zou wel handig zijn als we dat wel hadden. :D .
Grappig straks rijdt iedereen met spullen en/of ponys van iedereen haha

Operatie is uitgesteld, eerst weer een scan.

Kon weer eens niet slapen, dus zo maar vast voorbereidingen voor het avondeten treffen. Als we dan terugkomen van de les, is het snel klaar (anders komt zoonlief veel te laat op bed te liggen)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 15:16

Hero moet nog heel veel leren hoor voordat hij op wedstrijd kan misschien gaan ze wel helemaal op de strandritjes toer :+

Vandaag eindelijk Ollie gelongeerd, kunnen we morgen weer ritje gaan doen. Ze had vorige week hele week 'vakantie'. Niet zo'n ramp want ze had flink wat kilometers in de benen de afgelopen weken. Ik zit nu op een schema richting een 60 km en op een of andere manier klopt dat nog steeds :7 maar dat is eigenlijk beetje toeval :+

Hier wonderbaarlijk genoeg hele dag droog, wel stevige wind en vanochtend echt :brr: ben ondertussen wel toe aan gewoon lekker voorjaarszonnetje.

Erg leuk trouwens, zoonlief geloofde niet dat hij een 9 of 10 kon halen op een bepaald proefwerk (biologie) maar ik had gezegd als je het nu zus of zo leert, heb ik er alle vertrouwen in en hij belt net... had een 10 gehaald -:)

MJR_Tjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 21:23

@ Gem, mjr of marjo oid, ik kom dr vanzelf wel achter haha

Vandaag met die heerlijk harde wind op pad geweest met Sas. Werden bijna van de dijk afgeblazen, maar wat was t lekker en wat was ze weer braaf :D

Komende 3 dagen helaas weer op kantoor :(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 22:13

Pff, had een lui avondje op de bank gepland met vroeg naar bed. Heb de hele avond zitten puzzelen met de startlijsten voor komende zaterdag. SGMW Rijssen gaat niet door en nu wilden een paar menners nog graag bij ons meedoen. Wat een werk, maar goed, het is gelukt, ze kunnen meedoen. Wel jammer van mijn avondje...
Morgen maar verder met protocollen printen, volgordes aanpassen, alle lijsten weer aanpassen.

MJR_Tjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:15

Oh, welke wedstrijd organiseer je tine10? Of help je bij? Haha
M'n instructeur, waar k ook bij groom, heeft dit weekend wedstrijd. Weet alleen niet meer waar.. haha Rijssen was t in ieder geval niet :p

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 07:21

Goedemorgen

MJR: ik organiseer menwedstrijden in Onstwedde
Zometeen eerst mennen met Rembrand en daarna vliegeren met de pony's :D Weet niet of zoonlief vanmiddag in het zadel kan blijven zitten. Hebben ze in ieder geval iets gedaan haha.

Daarna maar weer moed verzamelen voor een stukje grote schoonmaak. Het gaat wel langzaam zo, maar we komen toch steeds een stukje verder. En het leidt de gedachten mooi af.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:03

Whaaaaaa..wie heeft er hier de herfst aangezet !!?? >;)

hoop dat jullie alles heel houden en er niets weg waait.....
ik moet dringend naar buiten.....tuinstoelen weg gaan zetten....die schijnen te kunnen vliegen..

Sterkte met de wind.....hoop niet dat er iemand van plan was om vandaag met de trailer op pad te gaan ?

Hondjes hebben de storm in de kop..en denken..jeeeeey..herfst..daarna komt winter en mogen we weer !! *\%/* :):) :# =:) =:) =:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:48

Goeiemorgen!

Niks daarvan Biancacoo, ff die hondjes resetten! :D

MJR, in Ermelo? Wie is je instructeur?

Ik las dat Rijssen afgelast was vanwege het slechte weer, heb nog nooit gehoord dat een SGMW om die reden niet door ging! Ik ga met Pasen naar Ermelo om te filmen, zal wel een grote drekzooi worden daar.

Gisteren een flink rondje om met Moos. Het waaide toen af en toe al stevig en met de wind recht op zijn kop of vlak langs de bosrand wordt hij nogal baldadig. Dan is hij niet echt leuk, maar goed, hij heeft het wel nodig.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:50

Ik denk dat de bodem te slecht is door het vele water. Ik neem aan dat ze zoiets niet zomaar afzeggen, er zit heel veel tijd en geld in de voorbereiding. Dat zijn ze nu wel kwijt. Jammer!