[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:10

Zo hier ook 1e kop koffie achter de kiezen en ik voel me eindelijk weer enigszins fit *\o/*

Zoonlief's school heeft een stuk grond met tuintjes voor de kinderen van groep 6 t/m 8. Elk kind heeft 2 m2. en het is niet te geloven hoeveel er van zo'n klein stukje grond komt. Ze hebben op dat stukje van alles staan en dan overal maar een paar plantjes van (bijv de boontjes of de bietjes maar ook twee aardappelplanten of 3 mais zo grappig) of een plant die over een paar tuintjes gaat, zoals de tomaat, courgette, komkommer en de pompoen. En elke week ga ze erheen, op de fiets (is paar km fietsen), ook heel goed want dan leren ze direct verkeersregels enz.

Oooooooh Biancocoo nu wordt het wel erg verleidelijk :D

Net al in gesprek met de regiopolitie en wijkagent ~~}> er rijdt hier regelmatig een of andere randdebiel van een vrachtwagenchauffeur tegen het verkeer de straat door (we hebben eenrichtingsverkeer) en nu had ik gisteren het kenteken genoteerd... ze gaan nu posten voor een heterdaadje *\o/* ik heb hem alweer gezien dus ik hoop dat ze hem te pakken krijgen _-:(

Morgen ga ik weer aan het werk, maar vandaag ga ik even lekker naar stal. Pony's poetsen en Bente rijden :)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:14

Iemand die al iets weet over het kliniekbezoek van Spook van Nouvel?

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:17

veel plezier op stal vhu

janouk yes via pb'tje, dus zal 't 'p' houden ;-)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:21

Dat belooft dan niet veel goeds.
Ondertussen duim ik nog even door totdat Ellis gereageerd heeft.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:27

Janouk...er staat e.e.a. op facebook..leek me niet heel erg slecht nieuws toe, ook niet heel goed, maar daarover kan nouvel wel meer vertellen denk ik.

Heb nagedacht en advies gehad ..... ik ga niet voor een pup, als er iets bijkomt, is het een ervaren leader, dus een hond die naast Dakota voorop in mijn team komt te staan...pupje is natuurlijk erg leuk...maar voegt niets toe aan mijn team...sommige mensen zijn zo verstandig..hahahaha...en ze hebben helemaal gelijk ! :=

prinsjeh..ik had idd verwacht dat mijn man zou zeggen...neeeeej niet nog een...maar hij vind het allemaal erg leuk met de husky's...dus dat is wel gaaf !

op facebook een heeel slechte foto van mijn nieuwe kapsel idd...dus sommige van jullie kunnen het zien, haha.

en idd..koffie :9k ...ben begonnen met gezond eten..en hou me daar strikt aan...ben ik na een week al 1 kg minder zwaar, dus het werkt, dit is goed te doen met normale voeding, en sporten, dus.......ik ga ervoor !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:28

@Nouvel: ik blijf ook nog even duimen :(:)

@VHU: oh, dat vind ik zo leuk, zo'n tuintjes en idd dat fietsen is ook super.

@Crazymel: wat leuk zo met touwhalster!

@Biancao: ik ben ook zo'n twijfelaar met zo'n dingen, komt natuurlijk ook weer een hoop bij kijken.
Ik heb een berichtje gestuurd voor een herplaatser, als tweede hond bij ons, maar ik hoor maar niks.

Volgens mij vergeet ik iemand, sorry...
Ik heb zo m'n eerste pianoles, best spannend, vanavond mag dochterlief.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:40

Ava, zal ik de :)ddd bij je piano komen verzorgen :)) (geloof me, dat wil je niet := )

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:16

idd van fif gelezen op facebook.

@ biancacoo leuk dat je man het leuk vind een hond erbij !! Enne je haar zit leuk hoor. Heb het zelf
al jaren kort lang staat mij niet.

Gisteren ferro meegenomen naar de les van christiaan. Eerst e.e.a. aan het bit versteld. Zelfs een gaatje lager gehangen. Merkte nog niet super veel verschil maar wel wat tips meegekregen hoe ik hem wat beter naar beneden kan rijden zonder hem te beledigen.

VHU veel plezier bij de paardjes !!! En miss een keer afspreken om een ritje te doen bij jullie in de bossen?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:58

@Maisie: die tips naar beneden zonder beledigd te voelen kan ik bij Liesje ook wel gebruiken.

@Prinsje: hahaha, gezellig, toch, maar pas twee "liedjes" hahaha, regendruppels en een soldatenmars _O- , maar daar ben ik om eerlijk te zijn wel heel erg trots op, ik vond het erg leuk :j .

Oeh, en heerlijk weertje, hier, altijd fijn zeker op woensdagmiddag voor de kids *\o/*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:07

*gaat oefenen voor regendruppels-song en soldatenmars-vocals* :))

heb ooit gitaarles in jeugd gevolgd... na aantal lessen kon ik nog slechts 'boer er ligt een kip in 't water ei' spelen... toen maar afgehaakt :o

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:31

@ avaluna het komt er een beetje op neer dat ik bij de overgang niet aan hem mag komen buitenleidsels er aan binnenleidsel "los" laten en dan pas weer gaan vragen als hij zelf zakt. Als je eerder gaat vragen denkt ie dat de handrem er nog op staat en dan gaat hij hupsen. Hij moet eerst voorwaarts zijn voordat ik ga vragen.

Ferro wordt nooit een Z pony hoor maar als hij fatsoenlijk een klasse 1 proef zou kunnen lopen dan kan ik wat meer sgmw starten.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:40

@ Maisie, Ferro is eigenlijk een Ferrari dat weet je toch ;) We hebben het zondag weer gezien! Had ook Ferri moeten heten ipv Ferro!
Zag net op de startlijst dat jullie as woensdag niet meedoen :( Is ook niet gezellie

Verder lees ik dat er een nieuwe Wibi komt :+ Kindertjes op de fiets naar tuin van 2x2 *\o/* Misschien toch nog een beetje zangtalent in Prinsje, kilootje kwijt voor Biancacoo en verder wat ik allemaal nog vergeten ben.
Momenteel geheugen kan niet verder onthouden dan begin tot eind van de pagina :o

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:42

:wave:

mooie samenvatting :)

:(:) voor fief

als mensen me nog op fb willen toevoegen :) mel griffith :)

hier zo naar stal rondje bos, wei mesten, nu eerst met mam rommel weggooien.

fijne dag allemaal :evaw:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:43

hihi Dingetje supersamenvatting, vooral de Wibi :))
Wibi sprong twee jaar geleden over wat vleugels op horse event na lesjes bij Tim Lips :j
Zou "onze" Wibi dat ook doen en mag ik dat dan 'bezingen' _O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:50

iemand hier die naar outdoor brabant gaat komend weekend?

wij wilde zaterdag gaan, dan is marathon toch?

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:55

_O- Prinsje :')

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:31

sorry meiden, kom er gewoon niet aan toe om het hier bij te houden... -O-

Bedankt voor de lieve pb's en reakties op FB!

Was een spannende middag gisteren bij de veearts, omdat ze zo kreupel is voor mij het gevoel van erop of eronder... -O-

Gelukig waren gewrichten en pezen allemaal in orde! *\o/*
Kapsel van het kogel gewricht is alleen zwaar geïrriteerd en daardoor zijn er woekeringen ontstaan in het weefsel.
Veearts was positief over het herstel, na inspuiting herstelt 80% van de paarden volledig van de klachten.
Hij vond dat we dit zeker moesten proberen, dus maandag wordt ze ingespoten als ze zwellingen van de verdovingen helemaal weg zijn.
verder rust en 2x per dag 10 min stappen...
we gaan het proberen! :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:41

Goedemiddag

Nouvel: klinkt positief, heel veel sterkte ermee!

Verder sluit ik me even aan bij allerlei samenvattingen. Erg moe hier en toch ook nog geholpen bij de spelweek, want ze kwamen begeleiders te kort. Zo sneu voor de kinderen. Had helaas een heel vervelende groep. Zaten elkaar erg te pesten. BAH!

Ik had pony vanmorgen vroeg naar huis gehaald om te gaan trainen, maar daar is nog neits van gekomen. Zometeen maar poging wagen en dan moet Rembrand eigenlijk ook weer aan de bak, maar weet niet of dat gaat lukken. Als ik zo moe ben, is dat misschien niet zo handig. Kan ik beter naar bed gaan.

Vanavond kan zoonlief ook nog naar de spelweek, ivm talentenshow. Hij doet zelf niet mee, dus ik hoop hem te overtuigen om vroeg naar bed te gaan (morgenavond heeft hij spooktocht, dus wordt het weer laat), kan ik ook op tijd naar bed.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:41

@Bic: nope :n en weet niet wanneer marathon is
@Dingetje: :))
@Nouvel: zet 'm op met Fief :(:) Weten ze ook waardoor die irritatie is ontstaan eigenlijk? Is dat door andere belasting na de pijnklachten en de HB van vorig jaar enzo? :(:)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 12:54

goedemiddag

ik meld mij ook weer even

@ bic mararthon is zaterdag.
@ nouvel ik duim dat het goed gaat komen..

ik ben gister even heel kwaad geworden op het werk.. sommige hebben het al op FB gelezen..
ik heb in januari al voor alle wedstrijden voor het hele jaar vrij gevraagd zo ook in goede hoop voor maasdijk dus 6,7 en 8 september.Manneger 1 maakte de roosters. nu gaat de BedrijfsLeider het doen.. ik 3 week geleden nog bij M1 geweest om te bevestigen dat ik dan vrij had/wou hebben.. kreeg ik gister me rooster (die BL gemaakt had) was ik gewoon voor 6 en 7 september ingeroosterd. omdat we vanuit 80 man personeel niemand hebben die setup kan draaien (keuken op orde en openen).. dus plannen we simone maar gewoon in.. ben dus even boos geworden. en gezegt dat ik er gewoon niet ben volgende week donderdag en vrijdag.. gelukkig heb ik dus wel vrij gekregen en nu moet BL zelf setup draaien ~~}>

moest even me frustratie kwijt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:59

@ dingetje nee wij doen niet mee volgende week. Was voor Jo een stuk makkelijker om de startlijst te maken nu haha. Remko heeft middag dienst dus dat is niet handig. Heb eigenlijk voorlopig helemaal geen wedstrijden.

@ lanouska is dat leuk werken bij de mac ( je werkt toch bij de mac?) En succes op het kampioenschap miss komen we nog wel even kijken zondag.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:59

@ Lanouska, volgens mij is dat Simone's lot.
Zit gewoon in de naam hoor, dat Simone het opknapt :D Waarschijnlijk zijn de Simone's gewoon onmisbaar O:)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:10

@ Maisie doen jullie wel mee met de menpromotiedag? Vorig jaar ree ik ook bij Remco weet je nog, toen ging Jaimy met zijn Shet aan de kletter }:0

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 13:10

@ maisie de wedstrijd in maasdijk wordt op vrijdag zaterdag verreden op zondag is denk ik iedereen al weer weg.. ja werk bij de mac.. ik heb het er erg naar me zin.. werk in de keuken vind het wel erg leuk..

@ dingetje zal dat het zijn????

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:13

Weet het bijna zeker :j