met mn 110 doe ik t nog best lekker toch?
haha
geheim is idd dansen, maa rook gewoon elke dag met moed en hoop tegemoet gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
, maar is een proces.
; dat heeft zo moeten zijn
geweldig die promo-dag van jullie vandaag
na afloop nog ff langs poowns. Ollie heeft / had enorme eiwitbulten van nieuw pak kuil echt zwaar balen, ze zat echt onder. Begon vorige week al en ik had het idee dat het weg zou trekken maar denk in combi met muesli van zondag en een slobbertje wat ik had gemaakt van een sample zak (ze vond het vreselijk lekker dat wel) dat ze zo onder is komen zitten plus dat ik kuil had meegenomen naar wedstrijd, heeft ze enorm in zitten vreten .... Gisteren en eergister maar half kuil/half hooi gedaan en vandaag (en voorlopig dan maar) alleen hooi. Gelukkig trekt het nu weer beetje weg... ze is daar toch zo gevoelig voor
je ziet er ook niets aan de dag erna ... niet ingevallen, geen dikke benen, niet stijf. Ze slaapt meer en vreet
als ze niet eet is er echt wat aan de hand
.

. 

Wat een K-weer zeg, heb alleen de pony's op stal gehaald (vond het te erg) toen was ik al helemaal verregend.
en wat je zegt, waar gaat het om in het leven
gelukkig lijkt het nu dan stabiel heftig hoor.
het had zo'n mooi eind van de competitie kunnen worden: het parcours lag er top bij.
ondanks de storm en slagregens. Maar ik snap ook de mensen die niet gestart zijn, zeker als je een eind moet rijden met de trailer.