Ik hoop dat jullie het leuk vinden om een klein beetje van mijn trouwdag mee te krijgen. En daarmee wil ik gedag zeggen want voorlopig doe ik even afstand van welke vorm van paardensport dan ook...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha goede keus dus
)
). Maar dat is de juiste instelling. Leuk meedoen en zien waar het schip strandt!
Geniet ervan!
Ik start met Sam in ring 3/4 11.40 en 12.10 en vaardigheid (de beroemde 20 min later) rond 12.45.
). Wordt een lange dag voor de mannen op de wagen, want ik hoop de barrage mee te pikken. _Marjola schreef:@Gem hebben jullie altijd zoveel pech bij met de starttijden van de vaardigheid? Ik denk dat ik het maar zo laat. Het is niet overdreven heet dan als ik naar de voorspelling kijk (21 graden, bewolkt, windkracht 3) dus het is beter te overleven dan een paar weken terug.
.
?
Wachten duurt dan helemaal extra lang... sterkte!
Zoonlief wilde met vriendinnetje spelen, dus gebeld. Ze had geen zin. Daarna allerlei andere vriendjes gebeld, maar die hadden al andere afspraken. Dus ben hele middag al bezig met spelletjesmarathon. En kan niet eens alles winnen
Maar goed, hij wordt zo lekker bezig gehouden. Straks nog wat huishoudelijke klusjes en maar vroeg naar bed. Die onweer hakt er blijkbaar toch goed in, want ben echt kapot.
Lastig hoor. Maar eerst 2 dames longeren. Rijden ging gister niet zo met det en morgen les, dus dan zien we dat dan wel weer. 

Zucht. Die paarden kunnen je wel bezighouden af en toe.