[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 08:13

Dames, zoals jullie misschien al wel gemerkt hadden, las ik mee op de achtergrond, inmiddels heb ik mijn lieve paard in bruikleen gedaan bij mijn tante, en heb ik dus zeer weinig paardgerelateerds meer te vertellen...

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om een klein beetje van mijn trouwdag mee te krijgen. En daarmee wil ik gedag zeggen want voorlopig doe ik even afstand van welke vorm van paardensport dan ook...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:evaw:

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 08:20

@ PSM wat een mooie foto's !! Jammer dat je stopt met de paardensport maar ieder zijn
eigen keuze.

@ LS_foto's dank je robijn heeft idd een pretsmoel het is ook een draakje hoor.

@ VHU hopelijk werkt de onderlegger. En ja bruin tuig heb ik ook vind het ook zo mooi. Nu
voor robijn maar in de toekomst gaat het ook op robin.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 09:04

PSM, zelden zulke mooie trouwfoto's gezien, goeie creatieve fotograaf!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 09:35

Daar is hij ook op uitgekozen Gem :) haha goede keus dus :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:17

PSM wat een prachtige foto"s van een prachtige dag. Gefeliciteerd nog. *\o/*

Wij starten op de districtskampioenschappen met dit topic allemaal gezellig bij elkaar in de ring 5
13.30 u Ciska met Whitney
14.00 u Maaike met Robijn
14.20 u Olga met Brutus
14.40 u Paul met Janouk
en iedereen 30 minuten later in ring 6.

Wij starten als een na laatste in de vaardigheid. Hoeven we niet zo heel lang te wachten tot de barrage / prijsuitreiking (zei zij hoopvol :o )

Alleen Monique start in een andere ring: 4 om 13.00 u.

Vergeet ik nu iemand?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:24

Ik start in ring 1 !

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:25

Oeps, jij natuurlijk en Marjola ook, maar ik weet niet hoe jullie in het echt heten :o Tenminste ik weet dat je paard Bernadette heet, dus dan moet jij Rosien zijn.
Laatst bijgewerkt door janouk op 06-08-13 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:25

ja ik start ook nog een keer in ring met ferro. Dat is al s'ochtends.

Barrage hoop dat ik iig met 1 pony door mag.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:28

O ik zie het, dan moet jij vroeg op.
Het zal nog heel lastig worden om door te gaan in de vaardigheid

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:34

Ja, roepnaam gewoon Roos hoor!
En vroeg op valt mee. Mijn juf moet voor half 10 in de ZZ das vroeg!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 14:48

Even een berichtje uit Epe! Gisteren eindelijk Olga gezien. Die blijkt hier aan de overkant te zitten. Even bij elkaar op bezoek geweest en misschien nog wel een ritje samen maken van de week.
Net een ritje van 17 km door het bos gemaakt. Echt heerlijk hier!

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:29

@Tine Wat vervelend, in het noorden ging het ook echt wel tekeer volgens het nieuws. Hier nauwelijks onweer gelukkig gisteravond.

@Maisie had je berichtje van gisteravond gemist. Het is inderdaad een lekkere volle startlijst, maar het zijn toch al de helft minder starts in de L (pony enkelspan) dan actieve combinaties in de regio (toch net wat meer kans alweer ;)). Maar dat is de juiste instelling. Leuk meedoen en zien waar het schip strandt! :j

@PSM Wat een prachtige foto's van je trouwdag! Jammer trouwens dat je het paardrijden op een laag pitje moet zetten.

@baudyh wat fijn van die buitenritten :) Geniet ervan!

@janouk mijn naam is Marjola, haha. Ik weet het mijn ouders waren ooit heel creabea ;) Ik start met Sam in ring 3/4 11.40 en 12.10 en vaardigheid (de beroemde 20 min later) rond 12.45.

Heb het lijstje even aangevuld!

Ring 1/2
11.00 u Roos met Bernadette

Ring 3/4
10.10 u Maaike met Ferro
11.40 u Marjola met Sam
13.00 u Monique met Sunrise

Ring 5/6
13.30 u Ciska met Whitney
14.00 u Maaike met Robijn
14.20 u Olga met Brutus
14.40 u Paul met Janouk

Verder zag ik ook nog wat andere bokkers voorbijkomen, (Tessa met Obelix bv.), maar zij is wat minder actief in dit topic volgens mij.

Mijn vader moet trouwens nog vroeger starten al om 9.10 (gezellig als nummer 2 :P). Wordt een lange dag voor de mannen op de wagen, want ik hoop de barrage mee te pikken.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:22

_Marjola schreef:
@Gem hebben jullie altijd zoveel pech bij met de starttijden van de vaardigheid? Ik denk dat ik het maar zo laat. Het is niet overdreven heet dan als ik naar de voorspelling kijk (21 graden, bewolkt, windkracht 3) dus het is beter te overleven dan een paar weken terug.

Nee hoor, meestal gaat het op volgorde van aanmelden, en daar gaat idd wel eens wat fout. Maar pech kun je dat niet noemen. De ene keer kun je meteen starten, de andere keer heb je er nog "zoveel" voor.
Zelf rij ik nagenoeg geen vaardigheid. Ik heb vorig jaar steeds om moeten spannen met stalgenootje (namen we 2 paarden en 1 koets mee), en zij vindt de vaardigheid leuker dan ik. Dan groom ik wel bij haar :+ .

Heeft er eigenlijk iemand van jullie wel eens les gehad van Leonne van Gestel :) ?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:27

Mooie foto's PSM

Hier met de vaardigheid ook wel verschillende tijden gehad. Heb nog nooit barrage hoeven rijden en heb ook nog maar 1 keer kampioenschap mee gereden.

mooie lijst met bekenden dus. In het noorden zal het wel een kleine meeting worden, Lanouska, Tine, Baudy??, wie vergeet ik nog???

baudy veel plezier nog en leuk dat je olga gemeet hebt

Hier vanmiddag op stal geweest. Ging nog niets beter, maar ook niet slechter. Eerst de bloedwaardes maar afwachten. Hij staat wel meer alleen, normaal gesproken staan alwyn en snuit altijd naast elkaar, maar nu dus niet. Wachten duurt lang... donderdagochtend pas bellen voor de uitslag

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:35

@Gem okay. Voor mij wordt het de eerste keer op volgorde starten, dus ben benieuwd hoe dat gaat qua inlopen/uitlopen.

Verder ben ik niet bekend met Leonne van Gestel.

@tallechie wat vervelend allemaal. :(:) Wachten duurt dan helemaal extra lang... sterkte!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:52

Tallechie: je moet maar zo denken, als het mis was, zouden ze niet tot donderdag wachten met de uitslag.

Vanmorgen heeft Amerigo gesprongen met zoon, nou ja, de hindernissen die hij wilde doen dan. Ging even wat minder vandaag. Rembrand ging ook niet fijn, kostte allemaal veel moeite. Thabor heeft vrij gekregen, was inmiddels zo moe, dat het geen zin zou hebben. Hopelijk morgen weer, hij loopt de laatste dagen zo fijn <3 Zoonlief wilde met vriendinnetje spelen, dus gebeld. Ze had geen zin. Daarna allerlei andere vriendjes gebeld, maar die hadden al andere afspraken. Dus ben hele middag al bezig met spelletjesmarathon. En kan niet eens alles winnen :+ Maar goed, hij wordt zo lekker bezig gehouden. Straks nog wat huishoudelijke klusjes en maar vroeg naar bed. Die onweer hakt er blijkbaar toch goed in, want ben echt kapot.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:11

Wij zijn indd ook op het kampioenschap.

Maar onder het mom van als je er dan toch bent... Hebben we het natuurlijk weer echt druk. Met 5 paarden.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:25

Ik ben ook bij de districtskampsch, maar verwacht niet dat ik door mag gaan naar hippiade. Ik ben nog niet tevreden over de verrichtingen momenteel. Doe met Amerigo en Rembrand mee.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:57

tine dat is zo inderdaad. Jammer dat het niet zo goed ging.

Ik ben alleen met alwyn, l dressuur en l vaardigheid, maak ook geen kans maar ze hebben ook veldvulling nodig denk ik dan maar. Snuit en dubbelspan heb ik afgemeld.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:13

Heb hier enorm de balen. Was net mijn trofeeën van vorig jaar aan het schoonmaken, laat ik die van Amerigo (districtskamp enkelspan pony vh klasse M) om vallen. Ze zijn van glas.... -O- Beetje verdrietig nu, het was zo'n mooie prijs.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:36

Zonde Tine!
Ik weet ook niet of ik kans maak op de district (en komende zaterdag bij de talentencompetitie) maar district is zo dichtbij dat mag ik niet overslaan dit jaar!
Pfff, eindelijk de jury compleet voor de 25ste. Nu alles in concours zien te krijgen :P Lastig hoor. Maar eerst 2 dames longeren. Rijden ging gister niet zo met det en morgen les, dus dan zien we dat dan wel weer.
Oja, halthouden ging gister wel aardig. Achterwaarts natuurlijk retescheef dan weer wel.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:38

@Tine Zonde inderdaad. Voortaan de boel lekker laten verstoffen. ;)

@Ips je hebt de afgelopen wedstrijd hartstikke goed gescoord bij de Pin&Ga competitie (ook mooi gelijkwaardig wat goed is voor je gemiddelde. Ik scoorde in de 1 dikke winstpunt en in de ander niets, dus het gemiddelde wordt dan vrij flut). Ik hoop toch niet dat iedereen 200 punten moet scoren om door te mogen.

Mooi dat de finaledag (25e) trouwens rond aan het komen is. Ben benieuwd hoe die dag gaat verlopen, vind het een leuke competitie :)

Het zou trouwens wel grappig zijn als naast de lading bokt menners ook een bokt fotograaf rondloopt op het kampioenschap :)

Jammer dat je training zo wisselvallig was trouwens, Ips. Ik heb daarnet gereden en Sam ging voor zijn doen redelijk snel door de hals, maar hij heeft weer besloten om op rechts af en toe te blokkeren in zijn mond, waardoor ie soms een hupje doet (wat hij ook afgelopen winter deed). Dus nu heb ik links het probleem opgelost, ben ik weer terug bij af als het op rechts aankomt. |o Zucht. Die paarden kunnen je wel bezighouden af en toe. :P

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:50

Det ging dus gister linksom echt op de binnenleidsel hangen. Grr, ik wou dat bepaalde instructeurs dichterbij woonde haha. Morgen les van mijn juffie kijken of we op 1 lijn kunnen komen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:29

[EV-ITP] Paardendag Uithuizen

Halverwege zie je foto's van shetlanders, die doen de poppenrace. Zijn onder andere de shetlanders van de stal waar ik sta. Is zo grappig om dat te zien

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:33

Hahaha, waar voor word dat gedaan ? Snelste tijd ? Ziet er heel grappig uit. :')