[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:57

Gelukkig rijden we niet op Olympisch niveau hahaha

@Gem wat leuk jouw man aan de menles, hoe krijg je dat nu voor elkaar????? En wat een drukte als ik dat lees word ik al *\%/*
Sorry had nog niet gereageerd op Avaluna, kan me goed voorstellen dat je wat opziet tegen weer met Romeo aan de slag, misschien overheen gelezen maar heb je er anders wel wat hulp bij? Liesje klinkt trouwens als zo'n ongelovelijk fijne poown :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:55

Twijfel was bij de kapper zo verdwenen...hahaha...wat te doen met je vreselijke haar ???
je hebt super mooi fijn haar....je kunt het aan Kika schenken het is lang genoeg....
Oh....dat is een goed idee...en dan een leuk kapsel..nou dat is wel gelukt,...zelf vind ik het niets, maar dat is meer mijn eigen gezicht welke ik niet mooi vind en het haar is wel gaaf...er zit een leuk model in..en is donkerwarm bruin met lichtere highlights !

Zo...vhu wat super dat je lekker opgeknapt bent !
Leuk Gem je man menles..
Ipsilonka..wat vreemd dan dat je zulke lage punten had..zonde !
moet ook nog frensie's topic bekijken..groetjes..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:55

Avaluna: ik had na ongevallen heel lang angst, dus vind het niet meer dan logisch
VHU: lekker bezig geweest met pony's en paard. Hier zit vooral Amerigo al weer aardig in de winterjas. Maar ja, ik vind het nog te warm om ze al dekens aan te doen. Altijd lastige periode. Ik wil ze dit jaar eigenlijk niet scheren (nou ja, Amerigo zal wel moeten vrees ik), dus wil niet te laat met dekens beginnen.
Bianca: goed voer is idd prijzig. Weet er helaas alles van. En zeker als je dan nog speciaal voer moet hebben. Hier gaat per maand ook heel wat voer weg (2 paarden, 1 pony, 2 geiten, 2 honden, 4 katten)
Ips: netjes gereden, en tja.... jurysport.... Ik had dit weekend een 3 voor hals strekken, hij deed het heel netjes. Snap het maar.
Gem: man aan de menles. Knap dat je dat voor elkaar krijgt.
Frensie: zoonlief heeft het super naar zijn zin op de spelweek. Ze zijn vandaag naar attractiepark. Helaas is het weer niet zo goed als voorspelt, maar goed, dat mag de pret niet drukken. Ik ga hem zo weer ophalen. Hij zal wel erg moe zijn. :D

Computers snap ik weinig van, dus kan niet helpen. Ze moeten het gewoon doen, anders heb ik een probleem.
Nou, de meeste zooi van het afgelopen weekend is nu opgeruimd. Wat een werk zeg.

Straks wordt Thabor nog gereden. Komt goed uit, want ik ben er veel te moe voor. Ik moet er nu nog wel bijblijven, dus het scheelt me nog geen tijd. Maar goed, hopelijk in de toekomst wel. Bijrijder komt vandaag voor 3e keer en lijkt serieus. Ze woont helaas wel wat verder weg, dus hoop dat dat in de winter ook goed blijft gaan. Maar even afwachten hoe het ontwikkelt.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 16:16

@Biancocoo ik vind het zoooooo dapper van je dat je zo naar de kapper bent gegaan! Ik moet er ook nodig weer iets van model in laten knippen maar ben ook zo'n }:0 wat dat betreft.

Vandaag nog bijles rekenen gehad op de school van Han :o ik kan het al niet zo goed (wel statistiek op universitair niveau maar gewoon + en x en : vooral met breuken, schiet mij maar lek) en ze hebben tegenwoordig gewoon een ander rekensysteem. Denk dat ik het snap en nu maar hopen dat ik het goed op zoonlief kan overbrengen :7 .

Wij zijn met voer van de honden en katten overgestapt op goedkoper voer sinds een maand of twee. Ze doen het er goed op (gewoon AH huismerk voer, niet de Euroshopper maar een klasse 'hoger' zeg maar) en het scheelt 70,- Euro per maand (twee katten, twee honden).

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 16:19

Tine: ik heb lesmees gevraagd of hij de menles vooral LEUK wil maken. Een beetje spektakel, rondje boscross of zo, en vooral niet te serieus :D .

Morgen gaat mijn kapotte marathonwagentje naar 't Woud in Schijndel. Hopelijk wordt hij niet totallos verklaard := . Eén ding scheelt: ik krijg wrs tussentijds een leen-wagentje mee, zodat ik wel kan trainen. (Heb al een leuke tussen de occasions op de site zien staan :P )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 17:18

@Gem: hopelijk krijg je dat wagentje mee!

@Tine: ik hoop zo dat het allemaal lukt, super groom en bijrijder :j .

@VHU: Liesje is ook heel erg fijn, niet voor topsport, maar met die pony kun je écht alles doen en ondanks dat ze nooit onder het zadel gereden was, doet ze het super als kinderpony. Connor laadt haar zelf in en uit de trailer, gaat er mee buiten rijden, ment er mee, springt er mee, is echt goud waard en toch geen slome dodo, gelukkig.
Ik moet nog even een vriendin charteren, R. is erg éénkennig, dan kan zij op de bok en ik er naast, ik denk trouwens dat het prima gaat, maar ik merk hoe onzeker ik ben en dat is met R. geen goede combi.

@Biancao: je haar klinkt superleuk :j , moet flink lang geweest zijn, dat je het kon doneren, toch?

Hier heb ik kleren voor mezelf gekocht (doe ik niet zo vaak) en ik geloof dat ze echt leuk zijn :D , uiteraard in de opruiming :') .

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 17:52

even snel ingelogd om te kijken of er al nieuws van Fief en Nouvel was nav de onderzoekjes vandaag, maar nog niks... maak me zorgen, hoop dat het toch meevalt

verder wel bijgelezen maar even veel weer vergeten

oja, Ava, gaaf lekker kleren gekocht
en Biancacoo wat een goed gevoel dat je zo je haar ook nog naar goed doel kon doen! Benieuwd naar kapsel :j
Bic, hoe gaat ie?

wilde zo graag slapen vanmiddag na compleet slapeloze nacht, maar werkelijk elke vijf minuten wel wat... sirene in de straat, gillende en krijsende spelende kinderen (altijd dezelfde uiteraard |o ), telefoon, nog meer telefoon en tot slot door wind een vaas uit raamkozijn gevallen met denderend lawaai op tegelvloer... dacht dat de boel instortte joh! Toen maar opgegeven, besloten dat Mick weer dag vrij krijgt helaas, het is zo het is en ik ga vanavond op tijd :Z

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 17:59

de vlecht was ruim 30 cm, moet minimaal 25 cm zijn...en toen was het nog te lang, dus is daarna nog korter gemaakt met mes...is van achter naar voren zeg maar gestyled langs gezicht..ben er wel blij mee, maar is nog een gek gevoel..haha..
Gem..oh ja..je wagen moet nog gemaakt worden, ik hoop dat je een fijne leen wagen mee krijgt !
Vhu, gewoon doen naar de kapper....is wel een fijn verzorgt gevoel ! :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:05

@prinsje, hier ook payze dag ingelast, hele dag op de bank gelegen tussen mn taxi ritten in.
ben er gelukkig wel een beetje van opgeknapt...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:12

Bah, zie net een fout op de menkalender van district Noord. Daar stond voor 14 oktober een oefenmarathon, waaraan we mee wilden gaan doen. Dus ik kijk net even waar de mail heen kan, stond er niets bij. Dus even gegoogled, blijkt op de site van de vereniging dat de wedstrijd op 21 oktober is. En dan kunnen we niet -O- Dus voorlopig was afgelopen weekend de laatste. Nu waarschijnlijk pas in maart weer. Maar goed, kunnen we mooi intervaltraining gaan doen, zodat hij straks nog beter/actiever door de hindernissen gaat (het traject zelf gaat super, in de hindernissen mag nog wat meer power)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:36

Biancacoo wat goed dat je je haar gedoneerd hebt!! Wat vindt je gezin van je haar?

VHU bijles rekenen gehad! Basisschool rekenen is abracadabra als je zelf niet meer op de basisschool zit...

Tine jammer dat je niet mee kan doen met de oefenmarathon! Hoop dat bijrijder het vol blijft houden om te komen.

Bicci en PrinsjeH heel veel sterkte en lekker op tijd naar bed.

Avaluna kleren gekocht, ik ook! Ik heb echt wat nette kleding nodig want ik ga vanaf komende week op de zaak van mijn man bijspringen, dus moet er 'representatief' uitzien, en dat doe ik normaal nooit :o

Gwin heb ik vandaag gelongeerd, ze liep heerlijk te sjouwen! Straks nog met Beer naar de puppycursus. En ik ga ook op tijd naar bed, morgen om 06.30 uur op de zaak zijn :z

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:49

Zwaai en knuf voor allen hier. Weinig open wifi in spanje..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:52

hey aks, alles goed daar?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:05

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:05

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:07

haha, aks, zo te zien ook een rot verbinding, je plaatst het al 3x, lol :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:16

haha, Aks plaatst voor iedereen apart een knuf :+

heb net risotto gegeten :9

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:52

Zoon was mee naar de kapper en keek heeel verbaasd toen de kapster in 1 knip de vlecht eraf knipte..ik dacht die gaat huilen...maar dat kwam thuis pas..die arme...hij vind het heel mooi maar mist mijn vlecht..hoe lief is dat ! :+:
Manlief vind het stoer en lief staan....en vrolijk, dus...alles prima in goede orde ontvangen..
Aks..zwaai terug naar je..zwaai terug naar je...zwaai terug naar je....hahaha...super verbinding..heeft natuurlijk wat tijd nodig voordat je het ziet op je scherm..wat een afstand haha..ik hoop dat je een fijne vakantie hebt ! :))
Tine..balen van de data wissel..is nooit leuk ! >;)
Bicci...even uitrusten en bijtanken, heel goed ! +:)+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:09

Aks: :wave: :wave: :wave:
Bianca: ach je zoon, wat schattig

Bijrijder heeft net weer heel netjes gereden. Ze heeft Thabor ook zelf uit de wei gehaald, want zoonlief zat in bad toen ze kwam.
Nu lekker bankhangen met een kopje thee :9k

edit: ik ben op zoek naar nieuwe voorbomen voor de menwagen van Rembrand. Wilde die via Maurits Immink bestellen. Is wel ver weg, maar hij had bij wagen van Amerigo goede service. Maar nu kan ik zijn mail/tel gegevens nergens meer vinden. En weet even niet meer de naam van zijn bedrijf. Iemand hier die het weet? Dacht Nouvel maar wellicht ook iemand anders idee?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:58

:\ nog geen nieuws van Nouvel....

:evaw: Aks
Wat lief Biancocoo van je zoon :(:) fij ndat je man het ook leuk vindt (je kunt het er ook moeilijk weer aan plakken :+ )
PrinsjeH aan de risotto, lekker, wij aan de spghetti met groenten uit zoon's schooltuintje (deze keer ui en courgette :Y) )
Fijn Tine! Geen idee van het adres van die persoon....

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:56

:wave:

wat tof dat je haar doneert!

vhu die zich beter voelt

prinsje balen zeg....

bic ook dikke knuf voor jou

:wave: aks!!!

hier ego berichtje!! door mijn stomme fout..(geen bitringen om een water trens wish is behoorlijk gevoelig) heeft ze een wontje in haar mondhoek, maar wilde toch trainen dus maar mijn touwhalster gepakt! en wat liep ze lekker neus over de grond in galop!! amper iets vast moeten pakken!! <3
Afbeelding

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 06:37

@tine
wij wonen vlak bij Maurits. Ik Pb je zijn mobiele nummer even.

@biancacoo
jemig wat dapper om je haar zo te laten kort knippen :):) Het staat je goed, maar het zal wel wennen zijn als je al jaren je haar lang hebt.
Ik vind de donatie van je haar werkelijk super. :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 06:53

:o dank je allemaal...ben er na een nachtje slapen nog steeds blij mee....had ook stom haar..hahaha.
Crazymel...braaf paard zo met touwhalster..kan gebeuren met bitje...gelukkig heelt zoiets wel heel snel.

manlief vind het een goed idee, een pup erbij *\%/* ..zelf twijfel ik nog..wacht op antwoord van fokker.....en stiekem zou ik het wel errug gaaf vinden... :j :+ :o

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 06:56

Spannend Biancacoo!!! Misschien een pup erbij! Wat leuk dat je man ook helemaal enthousiast is!
Crazymel lekker buitengereden met touwhalstertje!
Aks :wave: :wave: :evaw:
Tine klinkt goed je bijrijdster!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 07:32

Biancacoo: dat had je volgens mij helemaal niet verwacht dat je man een pup erbij zag zitten, of wel? Waar twijfel je verder over, de kosten of het werk eraan? Even over nadenken nog dan ;-) En fijn dat de ochtend "erna'' je haar nog steeds bevalt +:)+

Frensie ook al wakker en online :wave:

Janouk woont vlak bij Maurits en heeft het haar van Biancacoo gezien :))

Crazymel heeft lekker ritje gemaakt en leuke foto geplaatst!

VHU heeft zoontje die verse groente van zijn akker haalt :D Wat een leuk initiatief op zijn school :j

Zo, weer een nieuwe dag begonnen, kijken wat deze brengt, eerst Koffie