@Gem wat leuk jouw man aan de menles, hoe krijg je dat nu voor elkaar????? En wat een drukte als ik dat lees word ik al
Sorry had nog niet gereageerd op Avaluna, kan me goed voorstellen dat je wat opziet tegen weer met Romeo aan de slag, misschien overheen gelezen maar heb je er anders wel wat hulp bij? Liesje klinkt trouwens als zo'n ongelovelijk fijne poown
wat dat betreft.
ik kan het al niet zo goed (wel statistiek op universitair niveau maar gewoon + en x en : vooral met breuken, schiet mij maar lek) en ze hebben tegenwoordig gewoon een ander rekensysteem. Denk dat ik het snap en nu maar hopen dat ik het goed op zoonlief kan overbrengen
.
. Eén ding scheelt: ik krijg wrs tussentijds een leen-wagentje mee, zodat ik wel kan trainen. (Heb al een leuke tussen de occasions op de site zien staan
)
.
), telefoon, nog meer telefoon en tot slot door wind een vaas uit raamkozijn gevallen met denderend lawaai op tegelvloer... dacht dat de boel instortte joh! Toen maar opgegeven, besloten dat Mick weer dag vrij krijgt helaas, het is zo het is en ik ga vanavond op tijd
Dus voorlopig was afgelopen weekend de laatste. Nu waarschijnlijk pas in maart weer. Maar goed, kunnen we mooi intervaltraining gaan doen, zodat hij straks nog beter/actiever door de hindernissen gaat (het traject zelf gaat super, in de hindernissen mag nog wat meer power)

nog geen nieuws van Nouvel....
Aks
fij ndat je man het ook leuk vindt (je kunt het er ook moeilijk weer aan plakken
)
Het staat je goed, maar het zal wel wennen zijn als je al jaren je haar lang hebt.
En fijn dat de ochtend "erna'' je haar nog steeds bevalt