Waar heeft ollie gestaan VHU? Ik heb namelijk ook een Olle
janouk
Geplaatst: 26-03-15 09:17
Magicmist
VanHuisUit
Geplaatst: 26-03-15 15:37
Hoop dat je een goede nacht hebt gehad MM ... en dat het nu wat beter gaat en dat je snel naar huis kunt
Ollie heet eigenlijk Olympia en heeft voordat ik haar kreeg een blauwe maandag op een manege in Diemen gestaan, daarvoor als fokmerrie in Den Ham.
We gaan weer een poging doen Hero te verkopen. Ik kom gewoon niet aan hem toe, vind het niet eerlijk. Hoop dat ik dan ook daadwerkelijk de knoop doorhak, want dat kon ik eerder niet over mijn hart verkrijgen. Wil wel een 3e pony houden voor op de wei maar dan kopen we een opfok-project.
Biancacoo
Geplaatst: 26-03-15 16:00
moeilijk besluit vhu...en de verzorgster voor Hero..?.. idd jammer, t'is een gaaf dier !! mooie allrounder kan het worden !
Rustig hier..
Ik heb ook niets bijzonders te vertellen..haha.. tot later allemaal...
avaluna
Geplaatst: 26-03-15 16:32
Hier ook niks bijzonders .
@MM: heel veel sterkte; hoop dat je wat rust hebt kunnen pakken en het snel beter met je gaat .
@VHU: ; lastige beslissing; het is natuurlijk ook veel; meerdere paardjes. Maar het is volgens mij een hartstikke leuke pony die grote kans maakt een heel fijn nieuw baasje te vinden.
@HT: drukke dagen .
Ben het verder weer een beetje kwijt, geloof ik.
VanHuisUit
Geplaatst: 26-03-15 18:40
't Is zonde als hij niet aan het werk gaat, hij is daar echt aan toe en ik kan hem dat niet bieden. Verzorgster is aardige meid hoor, maar ze komt maar 1x per week (ff aangezien bedoeling was vaker maar ik heb het nog niet zien gebeuren). En dan staat hij zich maar te vervelen tussen twee merries die niet willen spelen haalt-ie rare dingen in zijn hoofd als slingeren met touwen, bijten in merrie-billen, duwen tegen hekken en dekens slopen
happytime
Geplaatst: 26-03-15 18:47
VHU: wijs besluit,hero moet ook aandacht krijgen. tine waar zit je ik mis je hier hier nu echt brak, de bomen werden gerooid door gemeente maar moet toch iemand opletten dat de ponys binnen de omheining blijven(en dat de omheining blijft staan)maar ik kan niet met de handen in de zakken toekijken..dus mee lopen slepen met boomstammen,takken enz en geen spierpijn maar zou wel mee gaan naar de districtvergadering west maar veel te brak daarvoor....jammer had graag de veranderingen enz willen horen.
Biancacoo
Geplaatst: 26-03-15 19:44
Snap ik vhu ...jammer dat ik niks meer kan met paarden.....zou precies bij me gepast hebben zo'n malloot !! Ht stoer aan het helpen !!
biancaaatje
Geplaatst: 26-03-15 20:38
ngtje is jarig, hieperdepiep hoera heeft dootje bij naampje staan
straks even poging tot terug lezen doen
Biancacoo
Geplaatst: 26-03-15 20:50
Jaja bicci jarig 110 jaar geworden las ik op fb gefeliciteerd !!!
bicci
Geplaatst: 26-03-15 22:32
Biancacoo schreef:
Jaja bicci jarig 110 jaar geworden las ik op fb gefeliciteerd !!!
bicci: hier ook van harte en je geheim is vast die danslessen om soepel te blijven
janouk
Geplaatst: 27-03-15 08:27
Goedemorgen, Hier nog even rust voor een druk paardenweekend:
Vanavond rijdt Janouk met de koets mee in de optocht naar de rode loper van het Young Adults Boekenweekgala bij Boekhandel Stevens , want als hoofdrolspeelster in je eigen Boek hoor je daar toch ook bij.
En Morgenochtend start ze op stal tijdens de clinic door IJsbrand Chardon in de klasse ZZ mennen vaardigheid Stal Chardon
En zondag mag Prins mee om te oefenen (HC) in het parcours van de NH cup minimarathon. Mooie gelegenheid om eens kennis te maken tijdens een outdoor wedstrijd, lekker in een rustig tempootje laten kijken.
Biancacoo
Geplaatst: 27-03-15 10:00
Leuke dingen allemaal op stapel Janouk, Veel plezier en veel succes !! Tine, ik zag dat Samoerai weer thuis is, je zoon zeker superblij !! en succes voor hem dit weekeind !! Hoe gaat het nu met je ? Ava..nog op je grote schat gereden ?....en hoe is het met je dochter..de blauwe plekken en butsen al kwijt..en d'r zelfvertrouwen....word dat al beter mbt Romeo ?
Prutweertje hier..maar ben binnen een opdrachtje aan het afmaken voor iemand...een werkje met 2 schotse collie's erop..nu hopen dat het in de smaak valt...altijd het moeilijkste van alles.... verder..nog iets leuks maken voor iemand....maar weet nog niet precies hoe en wat !!
Fijne dag allemaal, en succes voor wedstrijdgangers in het weekeind !!
Ik kom even dit topic binnen stormen met een dringende vraag. Willen jullie dit niet in het topic hebben verwijderd ik hem weer hoor.
Om kinderen kennis te laten maken met het Mennen organiseren wij een Kinder Doedag die tijdens de Internationale Menwedstrijd in Horst op 18 april van 12:00 uur tot 14:30 uur. Nou zoeken wij om deze dag tot een succes te maken nog een aantal aanspanningen om mee te werken. Wij hebben een omheinde 20 x 40 ring tot onze beschikking.
Wij zorgen voor een lunchpakket en wat consumtiebonnen om te besteden op die dag.
Zou jij ons willen helpen, dan zouden wij hier erg blij mee zijn. Graag horen wij dan van je per PB of e-mail esther_de_vos12@hotmail.com.
tine10
Geplaatst: 27-03-15 12:32
Goedemorgen (nog net )
Bianca: zoonlief stond hier gisteren te juichen. Zo schattig. Met mij gaat het helaas wat minder, maar goed, we doen alles gewoon op een lager pitje. En weer bezig met een kunstwerk. Je laat wel zien hoe het is geworden he? De honden hebben nu helemaal vrij of ga je nog wel fietsen met ze?
Janouk: een lekker druk weekend voor de boeg. Leuk. Bicci alweer 110. Wat vliegt de tijd he? VHU: moeilijk besluit. Hero lijkt me een geweldige pony. Maar ja.... die geldboom doet het even niet. HT: voel je je alweer wat beter? Ava: hoe gaat het nu met je been? Vera: welkom. Ik heb er totaal geen verstand van hoor, dus zeg wellicht iets heel geks, maar op de foto lijkt me dat het tweespan niet naast elkaar staat, maar dat 1 veel verder naar voren staat.
Nou, gisteren eind van de middag is Sam gelukkig weer thuis gekomen. De beleerder was erg enthousiast over haar. Zoonlief heeft morgen clubkampioenschap. Hij staat met beide ponys heel hoog, dus het wordt spannend. Er moet echt wel gestreden worden, want er zijn nog 2 dames die er ook heel goed voor staan. Maar ja, hij heeft nu 3 weken niet op Sam gereden, dus of dat goed komt... we zullen het zien. Amerigo gaat de laatste tijd ook weer met sprongen vooruit. Hij moet nog een paar wp in de L2, maar als hij zo blijft rijden, kunnen ze binnenkort echt door naar de M1 (dat mag per 1 april, zo leuk). Zondag heeft zoonlief ook nog wedstrijd hier vlakbij en dan gaat hij met Sam zijn debuut maken in de L1. Spannend dus weer.
Vanmorgen met Rembrand weer lekker de kur geoefend. Ik heb besloten bij onze wedstrijd van volgende week met hem mee te gaan doen met de vaardigheid en de kur. Gewone dressuur nog even niet. Zou ook wel kunnen, maar dat wordt gelijk wel weer wat veel van het goede en de jury zit wel aan zijn tax qua deelnemersaantal. Voor de wp hoef ik het niet te doen, dus we laten het gewoon zo.
En nog heel leuk, gisteren ben ik door iemand benaderd die een dochter heeft van Rembrand. Dus we zijn nu allerlei info aan het uitwisselen. Grappig.
Biancacoo
Geplaatst: 27-03-15 13:41
Leuk tine nakomeling van Rembrandt. Ik fiets nog met de hondjes en wandelen, en ook met 2 tegelijk voor de step. Maar daarvoor moet het niet te warm zijn.
Ik wacht er hier op totdat spuit in wervelkolom en gewricht hun werk gaan doen, waardoor ik hopelijk een beetje pijnpauze krijg. Verder blijft het druk met revalidatie en onderzoeken; helaas qua pijn en verlammingen vooralsnog onveranderd. Langzaam moet je er dan rekening mee gaan houden dat het niet verder gaat verbeteren en dat vind ik erg moeilijk, hoop gewoon straks, met minder pijn, wat meer te kunnen, eens wat doen met gezin bv. en eens wat langer lopen bv.; wil mijn prachtige en actieve leventje zover mogelijk terug.
Dit klinkt misschien wat depressief, maar dat is niet zo bedoeld... Charlotje is echt geweldig; rijden kost me veel, maar geeft me het veelvoudige; maakt echt mijn week . Ben zelfs vorige week begonnen met lessen, samen met Connor .
Connor heeft zondag voor het eerst weer op Romeo gereden ; zal nog wel even duren, voordat het vertrouwen echt hersteld is, maar de kop is eraf. Helaas was ze ziek, dus is het hier even bij gebleven.
janouk
Geplaatst: 27-03-15 15:21
heftig Ava. Ik hoop toch zo dat je minder pijn zult hebben en gewoon weer je oude leventje kan voortzetten