Nou het leek goed met de hondenuitlaat. Donderdag komt ze weer proefdraaien. Wel
....Zo zeg ik ben helemaal gaar, waarvan geen idee
. Wil vanavond wel BBQ'tje doen, dus nu even inkopen doen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snuit is bij ons nooit ziek geweest.... arm mannetje
). Voor Ollebol hebben we een mooi Zilco tuig maat pony (iets voor jouw Marjola? zou goed passen op jouw pony denk ik), maar ze had vanochtend een drukplek onder het schoftje. Ik denk toch dat het te krap is gaan zitten. Heb er al wel een maat cob singel bij maar ze is met het werk best wel wat uitgezwaard afgelopen half jaar. Moeten we denk ik toch weer ander tuig aanschaffen. Denk dan toch weer aan Ideal (Zilco vind ik nieuw te duur maar wel heeeeeel mooi, ben zo blij met haar prachtige hoofdstelletje
staat haar super). Maar wat je zegt Ips, je blijft ermee bezig
Bedankt voor het aanbod trouwens, maar ik denk dat we liever voor een speciaal op maat gemaakt iets gaan. Bij dit leren tuig is namelijk ook genoeg versleuteld. Zijn hoofdstel heeft volgens mij de frontriem van een cob omdat zijn voorhoofd zo breed is, terwijl de rest dan weer pony maat is.
Of bedoelde je dat zilco een interessant merk voor mij is?
Zit een beetje te dubben of ik nu blij word van 20min wachttijd tussen mijn laatste dressuurproef en vaardigheidsproef. Wordt wel een hele lang rit dan voor hem en het is te kort om hem uit te spannen. Nog maar even nadenken daarover.
maat pony en cob. Schoftje tuig heeft ze pony en cob. Staartriem en culeron ook pony en cob. Leidsel vermaakte full. Bente had x-full (nog van Rizanta) en cob door elkaar. En Rizanta x-full en full. Snuitje en Alwyn pony en shetlander. En Simba shetlander en mini. En dat heeft zich allemaal de laatste 5 jaar afgespeeld.... Ach ja, het houdt je van de straat

Mijn vader sponsort dus hij beslist ook uiteindelijk
Denk dat als we overstappen (dat gebeurt nog niet binnen nu en een maand gok ik) we een bedrijf het even laten passen die gewoon handelt in bv. ideal tuigen. Dan halen we daar in een keer alle verschillende onderdelen.
dat ging toen de vorige keer ook super. 

** vandaag had ze ook echt gezweet onder het schoftje (daarvoor beetje warm met hier en daar plekje maar nu dus echt nat) misschien dat het daar ook wel van kwam in combinatie met dat we flink over de zandpaden zijn wezen crossen, is toch misschien net te veel belasting op dat schoftje (in combi met tweewieler).