Goedemorgen Bicci: nog een beetje kunnen slapen? VHU; beetje opgeknapt?
Ik ga zo Amerigo uit de wei halen. Rembrand krijgt een verdiende vrije dag en Thabor wordt vanavond gereden door bijrijder, dus heb een rustige dag (tenminste vwb het trainen met de paarden)
VanHuisUit
Geplaatst: 28-08-12 08:25
Nou ik geloof dat het hier eindelijk wat beter gaat, net zowaar een hele kop koffie op ipv maar een paar slokken
Hoefde vandaag zowiezo niet te werken, dus dat scheelt alweer en ik ga straks mooi naar stal. Beetje poetsen en prutsen, knapt een mens meestal ook goed van op
@Tine het gaat goed he met jouw bijrijdster, da's fijn zeg! @Nouvel sterkte
duimen voor Fief vandaag Nouvel, succes Janouk, zou graag filmpje kijken, mijn nichtje was daar ook maar helaas lukt 't niet fijn dat VHU weer is opgeknapt
hey, er is een nieuwe smiley... dat ding gaat compleet uit z'n dak :
avaluna
Geplaatst: 28-08-12 08:59
@Prinsje: hahaha, tjee, wat heeft die genomen
@VHU: fijn dat het wat beter gaat en idd een lekker tutdagje op stal doet vaak goed!
@Bicci:
@Janouk: mooi
Biancacoo
Geplaatst: 28-08-12 09:00
Bicci..beetje geslapen ?? ik weet niet om wie het gaat..maar dit is als je het van dichtbij meemaakt een hele klap..doe rustig aan en probeer je gedachte wat te verzetten met Breezer...als je het van je af wilt schrijven..pb staat altijd voor je open, ga gerust je gang !!!
Prinsjeh ook een slapeloze nacht.. Nouvel..succes. Avaluna druk met de paardjes, logisch dat je toch wat spanning hebt na het ongeluk met je paardje..rustig aan weer opbouwen.. Succes voor je dochter alvast, anders vergeet ik dat toch weer te doen ! VHU knapt wat op, super, fijne prutsdag dan toegewenst.. Tine rustig paardendagje..ook wel eens fijn. Dingetje...verstandig dat je nooit alleen gaat mennen. Janouk, schitterend al die haflingers bij elkaar, super !! En wat een superleuke foto's van janouk op snelheid !! PSM, 200 meter is niets. maar doe het wel veilig, dus zorg dat jij en je paard goed zichtbaar zijn ! er zijn allerlei dingen te koop qua reflectie e.d. in het donker, komt dan vast goed, leuk dat je gaat lessen !
Vanmiddag moet ik dus echt naar de kapper....nog geen idee wat het word..in ieder geval..gaat het anders worden dan een staart met vlecht.........
bicci
Geplaatst: 28-08-12 09:05
tine10 schreef:
Goedemorgen Bicci: nog een beetje kunnen slapen?
mwua, erg onrustig, ben ook nog steeds moe helaas...
het heeft er inderdaad knap in gehakt. al kan ik me (gelukkig) geen voorstelling maken van wat zij moet doormaken nu... ze is 1 van mijn teamleden en dat komt aan...
Gem
Geplaatst: 28-08-12 09:13
*Teken van leven*
Ik red het even niet om fatsoenlijk bij te lezen ! Hoewel ik niemand voor het hoofd wil stoten door geen reactie te geven, zag ik tijdens het scrollen wel iets heel verontrustends bij Prinsje en wil haar in het bijzonder even sterkte wensen. .
Hier even op de plaats rust, tussen de drukte door. Afgelopen weekend feest gehad t.e.v. mijn hubby's 50e verjaardag, nog een aantal (grote) feesten voor de boeg de komende weekenden (50 jarig huwelijk, 35 jarig huwelijk, mega-familie-reünie, kraamfeest). Dan nog wat "gewone" verjaardagen (maar wel weer ver weg), de SGMW waar ik vrijwillig....... pffff. Dan nog wat medische narigheid te verwerken van mijn zus (vleesbomen in haar baarmoeder, wie heeft er ervaring mee?), haar knieën die nooit meer goed zullen komen (geen kraakbeen meer over), nog veel te jong voor kunstknieën.
niet teveel hooi op de vork he... want dan ga je door je rug....
Gem
Geplaatst: 28-08-12 09:24
Bicci: ik vind de drukte zelf niet zo erg, heb vrije tijd zat tussendoor, maar het georganiseer er omheen is zo lastig. Hoe zorg ik ervoor dat iedereen ook nog zijn huiswerk af heeft voor maandag ?
zijn jullie computer-handig? Ik ben al van alles aan het proberen om hier 'de snelheid' in 't rotding te verbeteren, heb alle soorten scans al laten draaien, paar van die trojaanse paarden d'r uit gehaald, schijfopruiming gedaan, een ready-boost uitgevoerd en hoop beeldmateriaal naar externe harde schijf afgevoerd, maar ik moet gewoon circa 5 minuten wachten voordat bijvoorbeeld een pagina van bokt laadt en nog erger als daar foto's op staan... Mocht iemand dé oplossing hiervoor weten...
(haha, misschien limiet van 'zinloos internetten' zo langzamerhand overschreden de laatste weken )
Biancacoo
Geplaatst: 28-08-12 11:00
bicci schreef:
gemmie...
niet teveel hooi op de vork he... want dan ga je door je rug....
Is dat de reden waarom ik zo'n mega rugklachten heb...was het maar zo simpel..haha..je maakt me altijd weer aan het lachen bicci !
Prinsjeh..ben niet zo'n handig pc mens maar hier hielp het om de pc leeg te maken van tekst en mappen en allerlei bestanden die ik toch niet meer nodig had, en defragmenteren die handel, alle tekst e.d.op een usb stick opslaan en van je pc verwijderen, alle foto's opslaan op externe harde schijf en nog eens alles defragmenteren...heeft hier goed geholpen.. wel de prullebak ook leegmaken natuurlijk van je pc..anders schiet het nog niet op.. succes !!!
Oh....er is zo'n gave huskypup beschikbaar uit vreselijk mooie bloedlijnen....moet hand op de knip houden...vind man nooit goed...maar oh....een 4 hondenteam volgend jaar ???? droomt nog even verder....
Gem
Geplaatst: 28-08-12 11:05
Rugklachten... doet me opeens denken aan gisteren. Ik was overblijfmoeder en tijdens het eten zegt een kind uit groep 3 (!): "Juf, is het waar dat je van s.ex slechte ogen krijgt?". Ik dacht even na en zei: "Vraag maar aan Juf Diana, die heeft een bril!"
tine10
Geplaatst: 28-08-12 11:08
Gem schreef:
Rugklachten... doet me opeens denken aan gisteren. Ik was overblijfmoeder en tijdens het eten zegt een kind uit groep 3 (!): "Juf, is het waar dat je van s.ex slechte ogen krijgt?". Ik dacht even na en zei: "Vraag maar aan Juf Diana, die heeft een bril!"
Hahahaha die Gem! Wat een stunt met dat kind. Leuk dat je man menles krijgt!
PrinsjeH hier totaal geen computer verstand, wat jij allemaal al gedaan hebt is abracadabra voor mij!
Biancacoo dat lijkt me heel gaaf, een team van 4. Maarja, kost ook wat he. Gister voer gehaald voor de ridgeback (krijgt sensitive voer) en voor Bubbles, bijna 100 euro afgerekend. Doen ze amper een maand mee en dan tel ik het voer van Beer nog niet eens mee!
Avaluna kan me voorstellen dat je het eng vindt om weer met Romeo te mennen. Misschien paar stapjes terug doen en eerst weer dubbele longe en lange lijnen enzo?
Bicci sterkte!
VHU lekker naar stal!
Tine heeft qua paarden rustig dagje. Is de speelweek leuk voor je zoon?
Janouk leuk filmpje van de parade! Zijn er echt veel he.
Dames, ik heb weer bijgelezen. Nieuws van t paard op hol etc. Dat hoop je nooit mee te maken, wat vreselijk zeg. Ellis', succes met Fifi! Gem, wat een hilarische opmerking en slim antwoord van je haha. Janouk, echt een mooi gezicht alle hafjes, en jij lekker zwaaien op t filmpje. Vhu knapt gelukkig weer een beetje op, fijn om dan ff paarden te tutten. Tine, hoeft lekker niet zoveel vandaag met de paarden. Wel ff lekker denk ik, je hebt t er maar druk mee.
Ik heb zondag weer een keer d/v gestart met Det. Eerste proef ging best goed, helaas maar 177. Met name onderin erg lage punten voor ons doen (geschiktheid van de aanspanning 6 etc, schiet mij maar lek!) In de 2de proef was de baan wat moeilijker door de regen, ze schoot nog een keer ervandoor zo op de voorlezer af, sorry hihi. Maar wel 3de met 188 punten, lekker een spijsbrood gewonnen, jummie. De vaardigheid was naar binnen verplaats, Det mikte er 3 ballen af. Ik had mijn Pablo ook mee genomen voor een rondje hobby vaardigheid. Basis parcours foutloos! En in de barrage ook foutloos, bleek later dat ik de enige van de dag was die dat gelukt was. Supertrots ben ik dus op poown die niet hoog in de arbeid staat en t dan toch indoor even voor me doet!
Pablo kan t wel hoor prinsje, maar hij is natuurlijk bijna 2 jaar alleen in het bos gereden. En nu moest hij zonder veel dressuurmatig gereden te zijn toch een paar superkrappe wendingen draaien. Ik had natuurlijk gerekend op het buitenterrein met vaardigheid (dat is 45 x80 ofzo) en t ging naar 20x60. Over 2 weken is het alweer 10 jaar terug dat ik m uit Friesland heb gehaald!
Biancacoo
Geplaatst: 28-08-12 12:05
Frensie..idd dat honden voer dat kost wel aardig wat, maar..ik heb weining tot geen kosten aan de paarden meer..de ene hobby begonnen, de ander gestopt..
Ipsilonka, super van Pablo en Det ! Sommige juryleden die willen enkel een bepaald ras zien voor de wagen..daarom soms lage punten, maar dat is wel een persoonlijke voorkeur denk ik van de jury..erg jammer !! heb ik met de shetlanders ook wel gehad..terwijl die echt wel leuk liepen.. Is weinig motiverend..Ik vind Det supergaaf !
Biancaoo, bij deze mevrouw had ik vorige keer 194 ( vorig jaar)
VanHuisUit
Geplaatst: 28-08-12 14:22
't Is en blijft jurysport die dressuur dus you lose some, you win some en daarom vind ik er ook eigenlijk vaak ook gewoon niets aan (de wedstrijden/sport) zowel onder het zadel als voor de wagen, het trainen wel hoor . Maar toch punt en prijs Ips en Pablo als vanouds toppie.
Biancocoo aan de twijfel... hoe herkenbaar
Zal zo je topic even bekijken Frensie!
En van computers wil ik niets weten ze moeten het gewoon doen en bij ellende geef ik het gehele geval aan onze service desk en dan krijg ik hem weer werkend terug
Werkelijk heerlijk geprutst en getutteld met twee pony's (Jack en Glamour, da's ook een driejarige maar dan merrietje, een snoepje in vos-met hele lange blonde manen-uitvoering) dat dat toch altijd zoveel rust kan geven gewoon wat poetsen, netjes leren voetjes geven, manen en staarten pluizen en stukjes wandelen met daarbij netjes halt, voorwaarts enzo. Ik vind dat met die jonkies altijd zo leuk, ze leren zo snel en letten heel goed op. En Bente ook even flink door de poetsmachine die heeft al weer helemaal haar bijna zwarte jasje aan, zijn die van jullie ook al zo verhaard? Plus flink gelongeerd. Ben er wel van opgeknapt
Oh fijn zeg VHU dat je weer zo goed ben opgeknapt Heerlijk hé lekker tuttelen aan de pony's. Vind vaardigheid en marathon ook veel leuker, balletje eraf is geen twijfel over mogelijk. Jurysport blijft een moeilijk iets, kijk maar naar de Olimpische spelen, daar was ook al zoveel commotie over>