[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eefielover

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:48

Tja naaltje dat is ook een manier om dat op te lossen.. ;)

Super knap biancacoo.. komt er nou nog meer op dan? Omdat je zegt een beginnetje te hebben gemaakt?

Tine druk met de kerst en blijft hier lekker kletsen..

Brr.. vind horror ook niet alles.

Frensie wat fijn dat je af kunt ronden. En wat goed van je dat je gelijk bent gaan zwemmen. Dat is de goede instelling :)

Lieve mensen.. wat maakt dit topic minder leuk dan voorheen? Misschien kunnen we er wat mee?

Ik heb gisteren eef weer voor het eerst voor de wagen gehad na haar behandeling. Even was het rijden een nog groter drama dan daarvoor.. bit vastpakken en alleen maar overdreven reageren op alles om vervolgens als een plank te lopen. Gelukkig kwam na een kwartiertje stapwerk ineens de ontspanning om de hoek zetten.. Het leek echt nog nergens op maar heb toch weer momentjes van de oude eef gevoeld. Super! Ik was helemaal blij met dr <3

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:06

jakkiebah wat een snertweer!!!

er zijn wel veel mensen die jullie beide zouden gaan missen vhu en prinsje.... :-(

wij hebben gisteraaf de kerstboom opgetuigd,
heel bescheiden weinig erin eigenlijk, maar we vinden hem allebei heel mooi geworden :D
zal later poging doen tot foto, maar tis hier zo donker binnen dor die zware regen die nu valt....
ga niet lukken nu gok ik...

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:09

het is zeker snertweer.. bah bah

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:14

@tine; hij bedoelde ook vooral dat ik paard moest opzadelen en ernaast moest gaan liggen :') ''kan ie meteen wennen aan ambulances'' ja grapjurk _O-

nou hier is het weer ook opeens echt poep geworden :') spijt dat ik niet al geweest ben.. Ben vandaag ook degene die moet voeren blijkt. Dus ik ga zo maar rijden.. Eerst langs de c1000 voor een vleespakket (10 euro voor voor 4 personen een week vlees :)) Vriezer weer vullen :9 ) en dan door naar stal om daar de paardjes te voeren.. En als ik dan thuiskom de douche in.. achjaa :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:14

kwam hier net met bakken uit de lucht joh....

maarrrrr....beter dan sneeuw :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:21

@Eefie: super dat jullie zo goed hebben kunnen afsluiten *\o/*

@Tine: hier met name met oud en nieuw veel eters, ik schrok me dood, dat worden er zoveel dat ik een soort van buffetachtig iets moet gaan verzinnen... Dat is idd een ramp met die grote poorten :(:) . Hier lag dochters nieuwe megagrote trampoline bij de buren in de omheining ondanks grondankers, helaas niet meer te redden, 150 euro eigen risico. Waren laatst nog aan het denken om hem op de hooizolder te zetten, maar het was ook nog zo lekker weer dat er nog op gesprongen werd.

@Naaltje: even de vriezer vullen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:26

das zonde van dat springding zeg...

hier liggen nu ook af en toe de coniferen van de buren bijna over de scutting heen in onze tuin..hihi
waaien gewoon dubbel...en floepen dan weer recht...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:44

Hier nu ook veel regen en wind. Ben blij dat ik de privéles afgezegd heb!

Zwemmen vanochtend was lekker! Daarna nog gereden maar denk dat Gwin spierpijn had van het blubbercrossen van gisteren, ze was niet echt meewerkend. Dus maar beetje rondgegaloppeerd, daar leek ze de minste moeite mee te hebben.

Biancacoo wat ontzettend mooi die kast! Wat komt er allemaal nog meer bij?

Eefielover fijn dat het rijden goed ging gister!

Avaluna balen van die trampoline!!!

Naaltje vervelend dat je nu pas eind van het jaar naar de orthopeed kan.

Tine dat lijkt me een lekker kerstmenu!! Hier nog geen idee hoe of wat. 1e Kerstdag moet ik iig vanaf 17 uur werken, maar misschien al vanaf 8 uur. Dan kan ik niet weg, maar ook niet de hele dag in de keuken staan. 2e Kerstdag gaan we naar schoonfamilie.

Ik ga even lekker op mijn gat zitten :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:18

frensie lekker gezwommen....dat is toch fijn !! en ook nog Gwin gereden, mazzelkont.
De kast krijgt nog het logo van cars denk ik... en op een andere soortgelijke kast moet ik nog 3 figuurtjes maken, hij wil ook graag de vrachtwagen erop....alsof dit nog niet lastig genoeg was, hahaha....nee zonder gekheid het staat echt wel stoer hoor.
Naaltje...goed idee. de C1000.....ga ook eens shoppen straks..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:35

Moet nodig foto's gaan plakken, loop alweer een half jaar achter, maar vertoon ontwijkend gedrag. Al wel uitgemest, oven schoongemaakt, overhemden gestreken en opgeruimd. Dus niet helemaal stilgezeten.

Bianca: hoe werkt dat brushen? Dan moet je toch zeker wel heel goed kunnen tekenen, lijkt me. Ik vind het zo knap
Frensie: al lekker bezig geweest vandaag, +:)+
Avaluna: met oud en nieuw doe ik ook een buffetvorm hoor, anders is het niet te doen. Dan wordt de groep waarschijnlijk nog met 8 personen uitgebreid. Ik maak dan nog steeds wel heel veel hapjes zelf, vind ik ook erg leuk om te doen, maar dan zorg ik dat ik ze van te voren kan maken.
Wat zonde van de trampoline. -O-
Bicci: inderdaad het weer is bagger, maar altijd beter dan sneeuw. Hoe mooi ik dat ook vind, en hoe ik ook genoten heb met het sleeen vorig jaar, het gaf zo vreselijk veel werk om het erf begaanbaar te houden.
Naaltje: ah, nu zie ik het plaatje voor me. Ik vond het al zulk raar advies, om nog een keer te gaan vallen. Leuk ambulance training, weer eens wat anders.

Ik hoop kerstboom optuigen tot komend weekend uit te kunnen stellen. Ik vind het altijd zo'n gedoe. Maar goed, als het eenmaal staat is het wel gezellig. Hier in de buurt is ook al weer heel veel buitenverlichting. Ik vind dat zo helemaal niets he. Nachtvervuiling, bah. En mensen doen het alleen maar voor een ander. Zelf zie je er niets van als je binnenzit. Maar goed, dat is mijn mening. Meesten zullen het oneens zijn met mij. :+

Nu moet ik echt weer verder.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:41

@Tine: als je nog wat tips en receptjes hebt voor het nieuwjaarsbuffet, dan hoor ik het graag, we zullen namelijk met zo'n dertig man zijn en uitgebreid koken en gourmetten zijn dan al geen opties. Ik dacht aan wat warme en koude hapjes en zoek vooral dingetjes die eenvoudig van te voren te bereiden zijn. Dan nog kippenragout met pasteitjes, warme beenham met saus, kleine hapjes als gevulde eitjes, wraps met gerookte zalm en kruidenkaas, etc. Ik heb er nog niet echt over nagedacht, kwamen er gisteren pas achter dat er zoveel mensen wilden komen. Als ze maar allemaal hun pantoffels aan doen :D .

Ik ben helemaal niet productief, ben op kantoor bij de loods aan het wachten op een vertraagde levering, echt balen, werk genoeg en krijg niks gedaan.

Hier wss vanavond de kerstboom, eerst ff mijn nieuwe vloer mooi poetsen en dweilen, wordt niks met de les met deze windstoten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:47

Avaluna: hartige taart maken (kan je van te voren maken en op moment zelf even kort opwarmen in de oven, of zelfs koud serveren), in kleine stukjes snijden en bij buffet zetten, vruchtenbowl, ehm, ik denk nog even verder.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:01

:wave:

gehopt, en gevoerd. Tijdens het voeren zowaar droog gehouden!
Dids zijn billen worden weer normale vorm. Vind nogsteeds dat ik de ribjes wel heel goed kan voelen, maar verder ziet ie er niet slecht uit ofzo!
Afbeelding
en ja, ze staan in de blubber. Maar ze kunnen ook bij de container nog rechtsaf een stuk wei op, daar is het nog ''droog'' (lees; geen plassen, blubber etc)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:01

Hartige taart is idd wel handig, verschillende salades zijn ook altijd lekker, bedenk ik me, wat pastasalades bv, ik maak ook vaak een soort dip met salsasaus, hüttenkäse en tortillachips... Ik schoot echt in de stress gisteravond, hele boerderij staat op z'n kop met verbouwen, net Sinterklaas gehad, met zo'n 15 gourmetten, wilde ik nu dus ook, maar dit zijn me echt te veel mensen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:04

Inderdaad, (pasta) salades zijn ook ideaal. Als je er een paar maakt, zit er voor iedereen qua smaak wel wat bij.

Nu ik de foto van jou wei zie, Naaltje, staan ze er hier nog heel netjes bij _O- . Maar ze zijn niet blij, staan heel zielig in een hoekje.

Vanavond ga ik trouwens weer naar theater, Freek de Jonge (met try out voor oudjaar) Manlief kan natuurlijk niet mee, dus instructrice gevraagd en die gaat nu mee.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:06

@tine; nja het is kei blubberig.. er is van de week 2x een keigrote trekker door de wei gereden (je ziet linksachter een berg zand, ligt buiten de wei maar moest via onze wei gestort worden) voor het water moet de trekker door de wei. En we liggen aan de sloot.
maar! Ze hebben dus ook gewoon nog een droog stuk. Als ze wilden zielepieten gingen ze daar wel staan denk ik.
Als het overigens 2 dagen droog is, dan is ons landje ook droog.. Maargoed, er vallen wat stortbuien nu :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:08

Met 30 mensen kan je echt niet gourmetten lijkt me!

Bij ons geen kerstboom, heb hem gisteren meegegeven aan een vriendin. Ik vind het ook altijd zo'n gedoe... erg he... Hebben dit jaar wel een kerstster hangen en ik heb een kerstquilt. En kaarsjes.

Heb een dienst erbij gekregen, dus moet de 25e van 8 uur 's ochtends tot de volgende ochtend 8 uur werken. Moeten mijn ouders maar hier komen en dan ook dingen maken die van te voren kunnen. Wraps met zalm en kruidenkaas hadden we hier zondag ook, lekker!
Ga er binnenkort maar eens goed over nadenken :)

Naaltje bij ons zijn de paddocks ook vreselijk blubberig. Maar bij ons gaan ze 's nachts nog op stal. Je doet er echt helemaal niks aan nu, ziet er altijd zo triest uit.

Bicci idd gelukkig valt er regen en geen sneeuw!

Net nog droog met de honden kunnen lopen. Nu boterhammetjes eten. Met hagelslag :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:09

@Naaltje: gelukkig ziet Didds er weer wat voller uit *\o/* . Tjee, wat een blubberzooi :(:) .

Yeah, bestelling is er, ik ga afsluiten en lekker naar huis.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:09

@Frensie: dan kun je met Tine en mij mee brainstormen :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:18

zo! Net de vriezer volgemikt met vlees! :9 zijn dus 8 porties vlees :) heb het beenhammetje er nog uit, die wil ik eigenlijk klaarmaken voor lekker in plakjes op boterhammen te doen :9 (iemand ideetjes? :P )

Frensie extra kerstdienst, hopelijk is het rustig!
en veel kerstplanning, wij doen nooit zo uitgebreid hoor, met kerst :=

Nou ik ga aan m'n schoolwerk..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:34

Pffff wat een weer. Heb mij er nog niet toe aan kunnen zetten om naar buiten te gaan :o En de paardjes moeten nog eten. Dus zal zo wel moeten helaas... :+

Ik lust geen spijs :n :r Maar wel een simpel receptje :j

Leuke pony voorbij zien komen. Die welsh C :j

En een leuke opgepimpte cars kast. Doe je dat zelf dat schilderen? Of zijn dat plaatjes?

En verder weet ik het niet echt meer.... :o

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:24

Ik lust ook geen spijs :n
En ook geen beenham ervaring, eet haast nooit varkensvlees.

Ben lui :D Vanochtend iets té actief geweest, oops.
Mezelf zo overeind sleuren om de was op te ruimen. Misschien nog wat strijken. Vind strijken stom {:)-:(

Vanavond en vannacht ook werken. Hopelijk is het rustig, kan ik :z

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:51

Hihi, was beetje door de war. Heb de was gister al opgeruimd :o 8)7
Nu maar de badkamer en wc geschrobd.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:52

Yeah tis droog *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:27

Hahaha, hier regent het nu flink, paardjes staan nog niet zo heel lang buiten en moeten maar even wachten totdat dochterlief uit school is, mogen ze dan weer schone stal met overdekte uitloop in.

@Tine: wat leuk, naar Freek de Jonge, heb hier ook het boek liggen, wil ook weer eens wat meer gaan, is er even niet van gekomen met al het verbouwen.

@Frensie: ik vind strijken ook ontzettend stom, heb ook nog heel wat liggen, dat wordt morgen, had ook even niet echt een plekje om de strijkplank op te zetten :') .