[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:30

lotte, fijn dat het toch niet zo erg is.
tallechie sterkte! Voor wat moest Daan ook al weer fysio?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:31

Omdat hij een voorkeurshouding heeft/ had en daardoor een plat hoofdje

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:32

SL dat is in elk geval een meevaller!

VHU veilig in Twente en terug thuis beland... mooi!

Ben met Har in bos gaan 'spelen' na de training (onder het zadel)... rijden ging niet super, wel goed los kunnen rijden, een enthousiast galopje zowaar, maar bij het 'oppakken' en nageeflijk vragen heb ik per ongeluk op het rempedaal gestapt geloof ik :? en was hij ook niet meer vooruit te branden... Vervolgens ging hij met stelling vragen over z'n schouder wegvallen en toen ik dat probeerde te begrenzen met teugel en been, liep hij daar dwars doorheen, een soort van 'wijken tegen het been' 8)7
Wat doe ik dan verkeerd??? Ik zeg: tijd voor mijn les weer zaterdag :o
En ik hoop dat ik morgen met Peter af kan spreken om Harley weer voor de kar te krijgen... Wil het zo graag gaan leren!!!

En voor diegenen die ons nog niet kennen, fotootje:
Afbeelding

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:48

Iedereen druk druk hier staat de caravan al op de oprit. Die ga ik vanavond inrichten.

Dan morgen nog boodschappen doen, cavia's uitmesten, was strijken+ opvouwen, huis een beetje aan
kant maken, pony wassen, kar wassen, boel inladen zelf douchen eten en op naar Vrouwenpolder.

O ja en dan vanavond eerst nog lessen.

S_L wat een opluchting.
VHU gewoon gaan genieten!!
Thabor is een knappe vent !!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:48

ahhhh penny <3
Har stond vanochtend helemaal verliefd te doen tegen Rizanta. Rizanta was in de wei gezet en een van de paarden is zo verliefd op haar, die sprong zo over de lijnen van de andere wei heen bij haar de wei in 8)7 slaat echt nergens op want ze stonden dus naast elkaar. Gelukkig was er niets erg gebeurd, had dus ook heel anders kunnen aflopen. Harley stond dus in de paddock naast de wei en zat dus ook te sjansen met Rizanta.
Rizanta is gewoon woest aantrekkelijk <<) of een slettebakje :+

@PrinsjeH eerst zal H. het weer moeten leren denk ik daarna kun je pas echt gaan lessen hoor, anders zal je zien dat je met z'n tweetjes net de verkeerde kant op gaat, da's niet handig ;)
Of anders als je het zelf wilt leren dat je eens vraagt of je met Jules les mag of met een van de pony's?
Maar goed, dat zoeken jullie zelf wel uit natuurlijk :j
Hij heeft je lekker beziggehouden :+

Jullie ook veel plezier Mais!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 17:57

Hello!

Even een snelle :wave:. Ga zo richting stal.
Scootertje is gerepareerd, dus we kunnen de polder weer onveilig maken.

We hebben trouwens vier hele leuke kittens, waar dit er één van is.
Misschien vrolijkt het iemand nog op (ik ben helemaal verliefd op die kleine beestjes <3 :D)

Afbeelding

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:08

mooie poekiefoto :D

en harleyfoto :))

VHU; relax meid, anders kun je straks niet voluit genieten van je toppeerd! :) Wat een stress met heen en weer rijden en alles regelen wel zo zeg
tallechie ook keidruk

Met dids gemend vanmiddag. Hij deed het geweldig goed :)
nu thuis. Vriendje gaat vanavond met luchtballon mee, en ik ga 'm uitzwaaien. Daarna wel naar huis hoop ik, want ik leef op ibuprofen :o

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:58

wat een lief poesje.. <3
s-l: pffff wat een opluchting, nu nog ff duimen voor de man van je nicht :j
daan naar de fysio geweest
2 verliefde paardendieren die naar elkaar toe willen(hier ook 3 hengstig bleh)
vanmiddag mijn kwpner met zadel gelongeerd en daarna.....erop uitgestapt!
na 2,5 jaar er weer opgezeten...(was wel mijn cap kwijt en laarzen stonden nog in de kast)
maar wat een heerlijk gevoel(tja sunrise is toch anders,of ik op 124cm zit of op 164cm)
<3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:24

Leuke foto's gezien, VHU die het wel heel druk heeft, Tallechie en Maisie ook al, verliefde paarden

Tractor staat weer op de deel. Krik bleek niet echt heel geschikt om zo'n grote tractor mee op te tillen, heb dus maar provisorisch de moeren vastgezet met dopsleutel en tractor voorzichtig naar binnen gereden, staat ie in ieder geval niet meer in de weg.

Hier een HEEEEEEEEEL trotse moeder.
Vandaag zou zoonlief weer gaan rijden, met zoals afgesproken 2 rondjes in draf. Nou, dat werden eindeloos veel rondjes in draf. Teveel naar mama's zin, want mama moest al die rondjes wel meerennen :D . Zoon heeft zowaar 45 minuten op zijn pony gereden en wilde er eigenlijk nog lang niet af. Met het vooruitzicht op frietjes kreeg ik hem gelukkig :o zover om toch maar te stoppen, anders waren we nu nog bezig geweest denk ik. Ik had hem eerst wat laten stappen en zelf sturen (door balkjes en om slalom van pilonnen). Daarna lichtrijden uitgelegd zodat het draven wat makkelijker voor hem zou worden. Na half rondje vond hij het wel genoeg, maar de afspraak was 2 rondjes. Nou, hij kreeg de smaak te pakken zeg maar... Van die 3 kwartier heeft hij minstens de helft gedraafd. Nou, mama gaat zo wel afvallen. Ben zo ongelooflijk trots op mijn ventje <3 <3 Hij zat liedjes te zingen, zelf gymnastiek oefeningen te doen (in draf!!)

Wat zijn wij blij dat we toch even hebben aangedrongen om door te zetten *\o/*

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:29

Tine Hoor ik daar een top ruiter in wordig ?! Fijn hoor :D

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:41

@ tine leuk hoor, misschien volgende x even longeer lijn eraan en niet omdat mama graag wil sturen maar omdat mama anders zo veel moet renen en dat niet goed is voor mama en ze dan moe wordt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:07

lanouska schreef:
@ tine leuk hoor, misschien volgende x even longeer lijn eraan en niet omdat mama graag wil sturen maar omdat mama anders zo veel moet renen en dat niet goed is voor mama en ze dan moe wordt

Doe ik :j , maar had niet verwacht dat hij het zo lang zou volhouden. Gisteren met heel veel moeite 1 rondje in draf voor elkaar gekregen. Nooit gedacht dat ik nog zou denken: wanneer stopt hij.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:26

|( paard heeft koliek ...werd vanavond gebeld dat ze er suf bijstond....heb gevraagd of ze even gelongeerd kon worden...was ze heel mat....toen getemperatuurd poosje later en verhoging 38.8. Maar ze had wel gemest maar wilde ook niet echt eten. DA erbij....blijkt het dus gaskoliek te zijn....Ze zijn nu met haar aan het wandelen, ze voelt zich echt naar. En tja, ik kan dus niet naar haar toe, heel vervelend... -O-

Geen mendurance dus, maar dat is niet het ergste, hoop dat ze snel weer opknapt, arm meisje.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:33

He, wat vervelend VHU. Hopelijk knapt ze snel weer op. Erg jammer van de mendurance, maar belangrijker dat ze snel weer goed is natuurlijk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:49

Wat je zegt Tine, hopen dat ze snel opknapt.
Vind het altijd maar eng koliek.

Wat trouwens ontzettend leuk van jouw zoontje zeg, echt super. Wat zul je trots zijn geweest. En dat je hem dan haast van de pony of moet trekken, haha, dat is echt leuk!

Moet ik wel weer mijn wagen op gaan halen uit Zelhem, is toch wat. Ga dat zaterdag maar doen, zie ik tenminste nog wat van het gedoetje en kan ik degene die met me mee zou rijden aanmoedigen. Gelukkig wilde ze zelf vervoer regelen en lukte dat ook. Anders was ik gewoon heen en weer gereden, daar niet van, maar kost natuurlijk wel mega veel tijd en ik wil morgen eigenlijk echt wel direct naar Rizanta toe.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:53

VHU balen van rizanta zeg !! Ik vind het ook maar eng koliek.

Tine leuk dat je zoontje zo lang wou rijden !!

Poeltje wat een schatje !!! Is het een katertje ? (ben zo fan van rode katers)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:57

VHU: sterkte, bah koliek hopp dat ze snel opknapt :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:09

@Vhu wat vervelend dat Rizanta koliek heeft :(:) hopelijk knapt ze snel weer op. Wel jammer maar inderdaad niet het belangrijkste dat je nu niet naar Zelhem kunt. Maar haar gezondheid gaat voor...
@Maisie, heel veel succes in Vrouwenpolder.... dat wordt knallen *\o/*
@Poeltje wat een poepie op de foto <3
@Tine, wat super dat zoonlief het zo naar het zin had op de pony :D
@SL, wat een opluchting

Ik heb ben ook een beetje teleurgesteld.... mijn groom/berijdster van Simba heeft aangegeven dat ze de 25e niet mee kan naar Vrouwenpolder. Ik zou met allebei de pony's die kant op gaan voor de welshshow zowel aan de hand als de men en ohz.. nu maar gaan bedenken of ik helemaal niet ga of alleen met Brutus.. Maar een handje erbij is wel erg handig :o

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:11

Hey olga wij zijn er ook he de 25e. Weet niet hoe laat dat welsh gebeuren is?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:16

Maisie schreef:
Hey olga wij zijn er ook he de 25e. Weet niet hoe laat dat welsh gebeuren is?

Sectie B begint geloof ik om half 11. Maar zij zou Simba ook rijden met de zadelrubriek.....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:19

Tine helemaal geweldig. Hij had dat zetje dus echt even nodig. En ik zeg alle dagen doen, is goed voor de conditie :-)

VHU wat balen zeg. Net nu. Maar het belangrijkste is dat ze beter wordt. Wel vervelend dat je er niet naar toe kan, maar wel super dat je gewoon gebeld wordt.

Ollie wat vervelend. Als het dichterbij was geweest had ik je graag geholpen

Net even bij schoonmoeder geweest. Maar die gaat hard achteruit.

Daan krijgt nu zijn flesje en dan gaan we slapen. Hopelijk slaapt hij weer door

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:39

VHU heel veel sterkte :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:56

HEt gaat niet goed met Rizanta, maak me vreselijk ongerust.
Ze zweet is klam en helemaal apathisch. De DA is weer gebeld en ik ga er nu naartoe. Ik neem Han mee, want Bart is dus niet thuis.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:00

Jeetje VHU. Wat een vreselijk bericht. Ik mag aannemen dat da er al bij is. Heel erg veel sterkte!!!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:01

@VHU, heel veel sterkte :(:) en wat vervelend dat je Han mee moet nemen op dit tijdstip.....