Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en was hij ook niet meer vooruit te branden... Vervolgens ging hij met stelling vragen over z'n schouder wegvallen en toen ik dat probeerde te begrenzen met teugel en been, liep hij daar dwars doorheen, een soort van 'wijken tegen het been'
slaat echt nergens op want ze stonden dus naast elkaar. Gelukkig was er niets erg gebeurd, had dus ook heel anders kunnen aflopen. Harley stond dus in de paddock naast de wei en zat dus ook te sjansen met Rizanta.
of een slettebakje

. Ga zo richting stal.
)

Wat een stress met heen en weer rijden en alles regelen wel zo zeg
. Zoon heeft zowaar 45 minuten op zijn pony gereden en wilde er eigenlijk nog lang niet af. Met het vooruitzicht op frietjes kreeg ik hem gelukkig
zover om toch maar te stoppen, anders waren we nu nog bezig geweest denk ik. Ik had hem eerst wat laten stappen en zelf sturen (door balkjes en om slalom van pilonnen). Daarna lichtrijden uitgelegd zodat het draven wat makkelijker voor hem zou worden. Na half rondje vond hij het wel genoeg, maar de afspraak was 2 rondjes. Nou, hij kreeg de smaak te pakken zeg maar... Van die 3 kwartier heeft hij minstens de helft gedraafd. Nou, mama gaat zo wel afvallen. Ben zo ongelooflijk trots op mijn ventje
Hij zat liedjes te zingen, zelf gymnastiek oefeningen te doen (in draf!!)
lanouska schreef:@ tine leuk hoor, misschien volgende x even longeer lijn eraan en niet omdat mama graag wil sturen maar omdat mama anders zo veel moet renen en dat niet goed is voor mama en ze dan moe wordt
, maar had niet verwacht dat hij het zo lang zou volhouden. Gisteren met heel veel moeite 1 rondje in draf voor elkaar gekregen. Nooit gedacht dat ik nog zou denken: wanneer stopt hij.
paard heeft koliek ...werd vanavond gebeld dat ze er suf bijstond....heb gevraagd of ze even gelongeerd kon worden...was ze heel mat....toen getemperatuurd poosje later en verhoging 38.8. Maar ze had wel gemest maar wilde ook niet echt eten. DA erbij....blijkt het dus gaskoliek te zijn....Ze zijn nu met haar aan het wandelen, ze voelt zich echt naar. En tja, ik kan dus niet naar haar toe, heel vervelend...
hopelijk knapt ze snel weer op. Wel jammer maar inderdaad niet het belangrijkste dat je nu niet naar Zelhem kunt. Maar haar gezondheid gaat voor...