Ik heb gezien dat Alwyn en Snuit hun debuut hebben gehad in het tweespan, wat leuk joh! Ziet er superleuk uit VHU! En wat een knappe hond heb je!
Alle husky's die voorbij zijn gekomen trouwens. Ik dacht dat het best zeldzaam was, mensen in Nederland/België die husky's hebben. Misschien is het in Nederland meer, want ik heb nog nooit een husky in het echt gezien. Ik vind het wel prachtige beesten, vroeger wou ik er altijd eentje

@ Jelleee: haha wat geweldig! Als de pony's even niet kunnen, kan jij de honden er gewoon voor gooien

@ tallechie: Veale ziet er ook goed uit!
Even wat over mijn leventje...
Met de diertjes gaat alles uitstekend. Ik heb Romeo zijn ijzers laten afnemen, hij kan nu weer lekker crossen door de weide (hij weigerde te lopen met ijzers, risico op vallen was vééél te groot

Ook met de hondjes gaat het uitstekend. Zhora is eindelijk een dametje geworden, vorig weekend was de sneeuw wit met rode stippen, toen wist ik genoeg

Het onderwerp was ook even honden die door kattenluikjes gaan. Dat moet ik bij Zhora dus zeker niet proberen

Hier heb ik nog een mooie foto van onze hondjes. Deze foto gaan we gebruiken om kerstkaartjes te maken.