[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:12

Ja toch wel dus he? Ik dacht het al dat zwemmen minder handig was. Met mijn herders deed ik het altijd wel, maar die hebben heel andere vacht. Heb hier ook een schelp staan en Themba walst daar zeer regelmatig doorheen.

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:58

Helaas valt de pijn niet mee maar het moet maar.
Lang leve Netflix.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:11

:(:) :(:) :(:) voor Baudy

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:57

Na paracetamol ( 8 per dag) en ibuprofen ( 3 per dag) nu net morfine genomen. Het doet anders gewoon te zeer voor de oefeningen die ik moet doen. Hopelijk word ik er niet high van. Kan er nooit zo goed tegen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:37

Sterkte baudyh

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:39

Sterkte Baudyh, niet fijn. Vraag je arts eens naar Acroxia, dat is fijn spul.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:44

Ik heb nu oxycodon maar onthoud het Belker

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 17:27

Sterkte Baudyh, moet je nu al meteen ook oefeningen doen :wow: dat had ik niet verwacht...
Beterschap...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:40

Beterschap Baudyh, hoop dat het vlug minder pijn doet voor je. Mijn man kreeg oxycodon toen hij met zijn rug zat en die viel gewoon 2 uur in slaap na het innemen.

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:25

Wat een vreselijk nieuws voor Belker succes met alles en hou je taai.

Baudhy beterschap.

Ik was even weg uit het topic had weinig te melden haha.
Inmiddels wel een pony erbij gekocht. Dus we rijden weer lekker rond trainen hard voor onze eerste wedstrijd.
Een 8 jarige Welsh a ruin welke straks in het dubbelspan mag met mijn merrie.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 21:47

spaikey.....fotoooooo <3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 05:50

Goedemorgen
Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen Baudy! En dat de pijn snel minder wordt.

Hier slechte nacht gehad, ik kan echt niet tegen de hitte, dus halve nacht op de wc gehangen.

Zit met enorm dilemma. Had de paarden gisteren al om 16.30 op stal vanwege het weer en ze zijn vannacht ook binnen gebleven. Nu wordt er voor vandaag weer onweer verwacht, volgens buienradar vanaf 11 uur. Ik ben zelf pas rond 15 uur thuis. Zoonlief is wel eerder thuis, maar als e in paniek raken in de wei dan krijgt hij ze niet te pakken.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 06:44

tine dan zou ik ze binnen laten en een goede pluk hooi geven en ze naar buiten doen als je thuis bent.. better safe than sorry

is een ventilator niks voor je.. in de aanbieding bij de blokker..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 06:47

tine, better safe than sorry... alleen die op de wei die in de schuilstal kunnen gaan staan de rest binnen laten ? die hitte is ook niks... ik kan er ook niet goed tegen..maar gelukkig geen wc gezien vannacht..hoop dat je je ietsje beter voelt nu... ik heb even alle ramen en deuren open..even doorwaaien in huis, lekker _/-\o_ straks snel alles dicht voor t weer te warm wordt.
spaikey , lees een nieuwe pony ?? gefeliciteerd.

Fijne dag allemaal.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 09:03

Baudyh sterkte :(:) hoop dat je wat geslapen hebt.

Tine dat wordt een airco of een koeler aanschaffen, goede nachtrust is met jou drukke bestaan wel noodzakelijk.

Belker wens jou heel veel sterkte.

Spaikey Foto van jou nieuwe aanwinst.

Gisterochtend een rustig rondje met het span gereden, en toen liep Pep goed. Het is echt per dag met meneer.
Ze staan nu in een kleiner stuk, m.a.w. ze hebben hun racebaan moeten inleveren, en eten zich nu langzaam een grotere wei. (ik doe aan strook begrazing). Maar rondjes rond de stal/schuur zitten er nog steeds in, ze hebben nog steeds schaduw een een dak boven het hoofd als ze willen. Maken ze ook gebruik van i.v.m. de vliegen.
We hadden gisteravond een paar onweersklappen en verder rustige regen vanochtend zat er 7 a 8 mm in de meter eindelijk de pollen op de grond. En nu lost de mist langzaam op zonnetje komt nu te voorschijn.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:29

Ik leg altijd een fles bevroren water voor de ventilator...goedkope airco :+ werkt supergoed !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:07

Slaap prima met die morfine. Scheelt echt.
Gips ingeruild voor een spalk vandaag. Meer vrijheid voor mijn vingers. Moet ik mee oefenen.
Zijn al best stijf na 2 dgn.
Afbeelding
Maar ik doe lekker niks. Hou me goed aan de regels zeg maar

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:19

Ziet er als fijne spalk uit Baudyh.

Ik mag maandag met de chirurg kennismaken. We gaan het zien.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:09

Baudyh niets!!!!!! je moet oefenen met jou vingers :+ gelukkig kan je nu slapen met hulp.

Belker wachten duurt lang. :(:) geniet nu maar van het mooie weer of schijnt de zon niet op de Veluwe?

Hier was het een beetje vreemd, was in het zonnetje aan het werk en de misthoorn heeft de hele middag geloeid, het was echt zeemist.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 07:36

Gerrit moet onverwacht ff naar zijn werk vanmorgen. Maar ik red mezelf aardig gelukkig. Hoef weinig kleren aan met dit weer dat scheelt.
Stagiaire komt vandaag die red zich met de paarden. Tja en klanten moeten zelf sjouwen en aanpassen aan mijn tempo.

Pipskadilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:09

Nou hè hè, eindelijk klaar met al die tentamens. Dankjulliewel voor de succeswensen, het ging goed :)
Intussen heb ik hier een paar dikke eieren op mijn benen van de dazenbeten. Ik lijk over mijn hooikoorts heen te zijn, dus gebruikte dit jaar geen allergiepillen meer. Heb ze vanochtend toch maar weer ingenomen want je zag de bulten gewoon door mijn broek heen :') toch niet voor niks besteld :P

Belker, succes maandag... kijk je er tegenop? Gaat er zeker geopereerd worden of gaan jullie dat nog bespreken?

Baudyh, dat ziet er inderdaad uit als een fijne spalk. Oxycodon is goed spul, heb ik ook fijne ervaringen mee. Gebruik je dat alleen voor de nacht? Ik hoop dat je hele revalidatie mooi vlot verloopt. Hoe lang moet je met de spalk?

Spaikey, ik ben ook wel heel benieuwd naar je nieuwste aanwinst! Heb je een foto'tje voor ons, nieuwsgierige aagjes?

Tine, vervelend dat je zo'n last hebt van de hitte snachts. Hier zetten we savonds alles tegen elkaar open en dat helpt wel een beetje met afkoelen.

Marga, huh misthoorn, zeemist? Waar wonen jullie dan? Hier (Amersfoort) was het gister super helder!

Ik weet niet hoe ik een filmpje kan plaatsen, dus ik ga even een screenshot plaatsen daarvan, sorry van de kwaliteit. Maar ik moest zo erg lachen. Zusje had Pip eventjes lekker afgespoeld, legt de spullen weg, en een minuut later ziet het schimmeltje er zo uit:

Afbeelding
Schimmels....

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:22

Bij deze Orlando!

Afbeelding
Afbeelding

Nog geen foto's voor de koets.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:33

Mijn slaapkamer is koel hoor, maar mijn lijf kan gewoon niet tegen die hitte overdag, en dan gaat de boel blijkbaar snachts op hol. Maar goed, het lijkt nu minder warm te gaan worden.
Vandaag weer heel zware werkdag achter de rug. Ben echt gesloopt. Morgenmiddag nog invallen bij klas van zoonlief. Ga lekker spelletjes doen denk ik ;-)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 20:54

Tine, bij zoon hebben ze een waterspeel-uur gehouden, was heel erg leuk ! Sterkte en succes morgen !!
Pips, hahaha... _/-\o_ lekker tegen de vliegen.
Spaikey, ziet er mooi uit ! past hij goed bij je andere pony ? gaaf hoor

Hoop ook op iets koeler weer.. {:}

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 21:13

wat een knapperd die orlando <3 heel veel plezier ermee :j