Goedemorgen allemaal...ook de meelezers
Ingrid...SUPERRRR dat je thuis bent...nu lekker rustig aan doen en helemaal opknappen !!! lekker weer in je eigen bedje !!
Tine's kliko weggewaaid....balen...rembrand die niet helemaal top liep...jammerrr, maar kan niet altijd super zijn, en zoon die niet fit is..beterschap.
lanouska en nouvel die ook de link even missen met wat er gebeurd is binnen het topic...het is volgens mij niet direct in het topic gebeurd maar via pb schat ik in, maar ga me nergens mee bemoeien..ik ga in ieder geval de fijne inbreng van VHU wel missen..
en ieder ander die kiest niet meer te posten ook....
naaltje wil recept van kerstmenu...hoe is het met diddle,....idd te dun of valt het nog mee ??
tallechie weet nog 1,5 jarige welsh.
maisie plaatst foto van knap peerd....die ze misschien wil gaan kopen..
cp heeft wagentje opgehaald...
lanouska zere rug door priegelklusjes bij schilderen bij zus....balen...
Melody nog geen verbetering, we wachten rustig af tot het voorjaar iom DA, vergroeien heeft veel tijd nodig.
Werkze voor diegene die gaan werken, en veel plezier voor die mazzelaars die vrij zijn !!!!!
Edit: Fototje van het begin van het oppimpen van de kledingkast voor mijn zoontje...beetje gek maar wel leuk, foto is een beetje uit verband getrokken....
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 13-12-11 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt