[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eefielover

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:52

Wat een goed nieuws Ingrid!! :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:09

Super IM!
Maar doe het nog heel erg rustig aan!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:26

ingrid wat fijn! *\o/*

verder ben ik denk echt blont want ik begrijp werkelijk niet wat hier vandaag is gebeurd... :? :o?

info via pb is welkom en anders kom ik er misschien zelf nog wel achter... :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:29

Ik heb ook geen idee. Maar ben er ook pas sinds gisteren ofzo.
Volgens mij hebben er veel geen idee wat er aan de hand is :')

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 22:50

@ nouvel dan ben je niet de enigste want ik heb ook geen klou wat er hier aan de hand is :? , maar zou het zonde vinden dat er mensen weg gaan.
@ ingrid is weer thuis *\o/*
@ cp welkom leuke paarden

ik heb vandaag met me goede gedrag me zusje geholpen haar kamer te schilderen. heb nu wel een beetje last van me rug omdat ik de priegel klusjes mocht doen ~~}>

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:59

goed werk gedaan dus! ;)

ik ga zo maar eens richting bedje, nog 2 drukke weekjes en dan lekker kerstvakantie!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:05

VHU: ik reageer lekker toch even. Ik vind het heel erg jammer dat je weggaat. Ik lees je verhalen altijd met veel plezier en je op- en aanmerkingen zijn altijd zeer leerzaam. Toch kan ik het wel begrijpen. In dit topic worden sommige mensen door anderen gewoon standaard genegeerd. Ik weet natuurlijk niet of dat bewust is, maar als het vaak gebeurt lijkt het daar wel op. Sommige reacties zijn ook niet aardig. Maar goed, toch hoop ik dat je terugkomt, want we kunnen allemaal nog veel van je leren, en in ieder geval ik geniet van je belevenissen met je kanjers.

Prinsje: gezien je reactie voel jij je aangesproken. Jullie stonden bij elkaar op stal (nu niet meer toch?) Wellicht een idee (zoals Bicci ook al schreef) om eventuele problemen samen in het echie te bespreken?

Frensie: super dat het zo snel is gegaan. Merk je ook in het dagelijks leven veel verschil? (ja lees ik nu) Super dat je karretje mag lenen.

Naaltje: mooi dat het oversluiten zo makkelijk ging. Wij zijn momenteel zo gruwelijk druk dat we het voor dit jaar maar even zo laten.

Avaluna: vervelende computers ook af en toe he?

Bianca: inderdaad, hoe is het nu met Melody???

Ingrid: lekker thuis. Maar kijk uit dat je niet weer te snel dingen gaat oppakken hoor.

CP: mooie paarden heb je, en nog welkom.

Vanavond met Rembrand naar les geweest, maar het ging niet zo fijn vond ik zelf. Morgenochtend les met Thabor. De buitenbak is hier helaas neit meer te gebruiken na al het regengeweld, dus moet naar de binnenbak.

Nou, ik ga mijn zelf gemaakte amandelstaafjes proberen (even testen voor de kerst, moet natuurlijk wel eerst goed zijn :Y) . Niet goed voor de lijn, maar zooooooo lekker. Ben ook druk met voorbereidingen voor de kerst. Zelf menu's samengesteld en uitgezocht wat ik allemaal moet gaan aanschaffen daarvoor. Hoop deze week vast de houdbare dingen te halen, scheelt weer wat stress voglende week.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:06

Ik heb vanavond mijn karretje opgehaald *\o/*
En die loopt heerlijk licht :D Maar wel mooi breed en stevig. Ideaal om zo mee te beginnen. De mevrouw waar die van was had hem nu ook een jaar nog maar. puur om te beginnen en nu heeft ze een andere wagen.

Ben benieuwd. Gaan morgen maar even testen met Binq :)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:09

Ingrid is thuis jippie

en verder een aantal nieuwe en vertrekkende posters, ik baal er wel van dat zaken volgens mij buiten het topic zo lopen dat mensen weg gaan, kom snel terug jongens.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:12

Tine heb je al foto's van een kale thabor? Wel fijn dat ie braaf was met scheren.
En wat super van je zoontje weer een 1e plek.

IM fijn dat je naar huis mocht.

Naaltje is met verzekeringen bezig. Ik vind het ook ingewikkeld en heb nog wel 3 jaar bij
een zorgverzekeraar gewerkt.

Zag buckje ook weer even voorbijkomen en nouvel die het druk heeft en bijna vakantie.

Frensie fijn dat je revalidatie zo snel is afgerond en dat je er ook profijt van hebt !!

Lees ook over regen nou hier is geen druppel gevallen. vind ik ook niet erg. Morgen weer storm dat
is minder.

Nou ik ga zo ook mn bedje maar eens opzoeken :z

o nog even nieuwe pony gaat weer kriebelen.
Wat vinden jullie ?

Afbeelding

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:56

Heej Maisie, ga je een nieuwe kopen? Deze foto komt me bekend voor kan dat? Hebben we deze al eerder gezien?

Tine is druk met kerst dinee en de voorbereidingen daarvoor.

Cp welkom nog.. leuke paarden heb je en veel succes morgen met je nieuwe karretje uit proberen!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 08:31

Good morning!

Lanouska goed bezig geweest met schilderen.

Wat ga je allemaal klaarmaken met kerst Tine?

Maisie is dat een nieuwe aanwinst? Gave manen!

Ik ga zo eerst even zwemmen en dan door naar stal. Voorwaarde voor het stoppen van de revalidatie is dat ik 1x per week moet gaan zwemmen, dus meteen maar mee beginnen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:00

maisie; ik vind het een kleine foto, maar wat ik zie lijkt het een érg sexy ding!
@tine; wil je mijn adres voor wat amandelstaafjes? :9

gisteravond een horrorthriller gekeken :\ brr.. ik ben daar zo niet geschikt voor :') heb achter een dekentje geschuild en vriendje zowat fijngeknepen :')
nu even wachten tot het licht wordt, dan even m'n balkon terug ordenen, alles waait alle kanten op :')

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:14

Ben ook niet zo van horror. Frensie gaat zwemmen lekker hoor !

weet niet of ik deze al had laten zien ? Is een 2,5 jarige welsh C ruin. Hij zal er nu wel
anders uitzien met wintervacht. Miss ga ik binnenkort eens kijken.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:14

Ik weet nog een leuke 1,5 welsh te koop... voor vragen pb

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:27

Goedemorgen

Maisie: binnenkort misschien kijken bij een Welsh, ziet er gaaf uit hoor. Nog geen foto van Thabor. Wilde gisteren eens proberen met mobiel foto te maken, was accu leeg :P
Naaltje: ik zie helemaal voor me hoe je op de bank zat. Daarom kijk ik dus geen horror meer, dan durf ik ineens niet meer alleen thuis te zijn :D Amandelstaafjes zijn heel makkelijk zelf te maken hoor. Als je recept wil, moet je maar even seintje geven.
Frensie: lekker zwemmen. Moet ik eigenlijk ook weer gaan doen, maar heb gewoon zo'n tijd te kort. Bovendien is het baantjes zwemmen hier precies tijdens mijn middagslaap, dus dat is niet echt handig. Wat ik ga maken: eerste kerstdag: kleine hapjes als voorgerecht (met zalm en surimi), zelfgemaakte bouillon met geroosterde paprika, zelfgemaakte kiprollade, aardappelpuree, diverse salades, en als toetje aardbeientrifle. tweede kerstdag voorgerecht salade met meloen en kaas, gourmet, als toetje zelfgemaakte chocolademousse. :Y)
CP: mooi dat karretje licht loopt.

Wat een weer zeg. Ik zou vanmorgen priveles hebben in de binnenbak, maar het gaat hier zo vreselijk te keer. (had de kliko nog aan de weg staan, vergeten thuis te halen, die ligt nu aan overkant van de weg in de sloot, joepie!) Dus ik had al bedacht dat ik zou vragen of het vanmiddag misschien zou kunnen, maar zoon voelt zich niet lekker, dus dan gaat het helemaal niet lukken. Erg jammer, had veel zin in priveles met Thabor.

Ik moet wel even zeggen, dat ik de sfeer hier de laatste tijd ook niet zo geweldig vind. Ik kijk het even aan hoe het allemaal ontwikkelt, maar anders vrees ik dat ik ook het topic ga verlaten. Ik kwam hier altijd met heel veel plezier, maar de laatste tijd dus wat minder. Manlief zal wel blij zijn, die vindt dat ik hier veel te veel ben ;)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:32

@tine; als het makkelijk is en vergevingsgezind (ik ben niet zo'n bijster goeie bakker, en mijn oventje is echt k*t :') ) dan wil ik hééél graag recept :D Ik houd van dingen uitproberen :D
en jeetje, wat een uitgebreid kerstmenu!! :oo :9

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:42

Nodig:

pakje bladerdeeg,
pakje spijs
ei
en een oven :D

Spijs met half geklopt ei mengen. Daar tien rolletjes van ca 8 cm van maken. Dit op de bladerdeegplakjes leggen. Deze oprollen, zijkanten dichtvouwen. Bestrijken met rest van geklopte ei. Eventueel garneren met halve amandel. In de oven (200 graden hetelucht oven) zo;n 20 minuten.

Dat is alles.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:47

:') dat klinkt wel echt grappig makkelijk :D
waar koop je spijs? hebben ze dat bij een AH? :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:06

Goedemorgen allemaal...ook de meelezers ;)
Ingrid...SUPERRRR dat je thuis bent...nu lekker rustig aan doen en helemaal opknappen !!! lekker weer in je eigen bedje !!
Tine's kliko weggewaaid....balen...rembrand die niet helemaal top liep...jammerrr, maar kan niet altijd super zijn, en zoon die niet fit is..beterschap.
lanouska en nouvel die ook de link even missen met wat er gebeurd is binnen het topic...het is volgens mij niet direct in het topic gebeurd maar via pb schat ik in, maar ga me nergens mee bemoeien..ik ga in ieder geval de fijne inbreng van VHU wel missen.. -O- en ieder ander die kiest niet meer te posten ook....
naaltje wil recept van kerstmenu...hoe is het met diddle,....idd te dun of valt het nog mee ??
tallechie weet nog 1,5 jarige welsh.
maisie plaatst foto van knap peerd....die ze misschien wil gaan kopen..
cp heeft wagentje opgehaald...
lanouska zere rug door priegelklusjes bij schilderen bij zus....balen...
Melody nog geen verbetering, we wachten rustig af tot het voorjaar iom DA, vergroeien heeft veel tijd nodig.

Werkze voor diegene die gaan werken, en veel plezier voor die mazzelaars die vrij zijn !!!!!
Edit: Fototje van het begin van het oppimpen van de kledingkast voor mijn zoontje...beetje gek maar wel leuk, foto is een beetje uit verband getrokken.... :o
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 13-12-11 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:22

Ik zal beiden hier wel missen, heb met beiden graag mee geleefd en béleefd, maar goed moet eenieder zelf weten, natuurlijk, al blijft het jammer.

@Tine: niks d'r van, blijven jij ;) . Mmm, lekker allemaal! Goed van je om alvast wat inkopen te doen, moet ik onthouden, dat beperkt zeker de kerstinkoopstress.

@CP: al meteen je wagentje opgehaald *\o/* , veel menplezier!

@Biancao: leuk kamertje pimpen!

@Maisie: wauw, lekker dier <3 *hoopt hier ook nog eens een grote welsh op stal te krijgen, heb nu een A en een B*

Wat een storm hier vannacht..., geloof niet dat we vanavond met de trailer op pad gaan...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:23

oeh gaaf biancacoo!! :D die rechtse is liev! :+: :D
Dids gisteren niet gezien, zoek zo even een gat in de buien en bewolking om naar stal te gaan :)

Verder word ik net gebeld, m'n afspraak bij de orthopeed gaat niet door vrijdag.. Mag nu pas de 29e. Jammer, want nu vallen alle eventuele onderzoeken in het nieuwe jaar (=nieuw jaar, nieuwe eigenrisico)..
Broertje zei al, pleur gewoon nog eens van dat paard en bel 112 :')

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:31

@Naaltje: dat is wel even balen {:)-:(

@Biancao: houd je ons op de hoogte met foto's van het kamertje, echt wel gaaf en superknap van je *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:39

Naaltje dat is balen....en Takel is ook de favoriet van ons zoontje...is hij helemaal gek van...
en ik houd jullie op de hoogte idd....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:45

Naaltje:.. euh... toch maar niet advies van je broer opvolgen hoor.... Kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar ja, om nu weer opnieuw te gaan vallen :n Sterkte van het vinden van een gat in de buien. Spijs kun je gewoon bij supermarkt kopen, bij de bakafdeling (van Baukje)

Avaluna: doe ik al jaren zo. Nu ben ik dit jaar eigenlijk al laat, want over 1,5 week is het al kerst. Maar deze week haal ik alle diepvriesspullen, frisdrank, wijn en dergelijke, zodat ik laatste week alleen groente, fruit, verse melk en dergelijke hoef te hebben. Dat is nog steeds genoeg stress hahah. Moet hier voor 11 mensen meerdere dagen eten op tafel hebben, heb 2 vriezers en 2 koelkasten, maar denk dat ik nog ruimte te kort kom {:)

Bianca: wanneer kom je hier langs??? Mijn zoontje wil ook wel zo'n kast :j Wat ontzettend knap. Is hij trouwens weer wat opgeknapt?

Ik ben dus heel blij dat ik neit met trailer weg op gegaan ben. Heb wel de paarden buiten gezet, maar ze staan zielig in een hoekje. Ze kunnen echter niet meer naar binnen, want de schuurdeur waait steeds van het haakje en klapt dan dicht. Wil je niet hebben als je net met paard aankomt. En eenmaal dichtgeklapt, krijg je hem door harde wind haast niet meer open. Ik hoop echt dat ik ze vanmiddag nog wat kan laten doen (zal wel bij longeren blijven, want de bak is te slecht om iets anders te doen) Daar gaat mijn hele training weer op de kop. BAH :(

Ik ben ook blij te lezen dat meer mensen de inbreng van VHU gaan missen! Ik ken haar niet persoonlijk, maar zo voelt het haast wel door alles wat we met haar hebben meegemaakt en door de fijne adviezen die ze altijd geeft.