Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, die loopt altijd en slingert ook niet hij gaat in een rechte lijn (of volte, wat je wilt). Die leidsels lijkt me inderdaad een 'uitdaging' zeg maar
Het lijkt me leuk met tandem wat te leren omdat je dan ooit ook een keer een vierspan in je handen kunt hebben....ooit....ooit.....ooit. En ach, het is gewoon leuk om af en toe een beetje te frobelen / nieuwe dingen te ontdekken.
of je hem met wat los leidsel ment of meer opsluit maakt hem ook niet zoveel uit en een stuurfoutje of onterechte ophouding laat hij ook van zich afglijden. Dus ook ideaal voor mensen met wat minder ervaring / lef.
Heb wel mijn verantwoordelijkheid genomen, heb een vervanger gezorgd voor bij de paarden en ik ben zo snel ik kon gaan babysitten...

Zal hier eens gaan ruimen
voor iedereen!
Citaat:Snap je gedachtengang wel

Ik heb altijd het idee dat het voor de pony's zo ongezellig is... klinkt misschien beetje 'dom' maar naast elkaar lijken ze vaak letterlijk en figuurlijk steun aan elkaar te hebben
Ik hoop dat er een superlief nieuw baasje voor één van je pony's komt, je weet maar nooit hoe het loopt!