[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 20:02

He bah nee dat kan een lijf niet zomaar hebben :(:) jij ook soort van gebroken -O-
Had ik een annulering voor morgenavond, geen probleem kan gebeuren en we hadden ook zoiets van OK ff rust in de tent.
Zet ik de annulering in het systeem, uurtje later ... last minute reservering :+ grappig he.

Dinsdag ga ik de poowns ophalen (mits er geen gasten zijn :P )

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 20:34

Was voor goed doel ik ben beetje gekreukeld :+ ...word wel weer glad gestreken..
leuk paardjes halen...en last minuten boeking, grappig !!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 21:43

Och jee, Biancacoo, ik had me ook flink banketstaaf gevoeld. Maar zoals de rest al zegt, waarschijnlijk zijn de ouders wel wat gewend.

VHU krijgt nog een wachtlijst, haha!!

Sonjim. He wat een naar bericht. Als het niet gaat dan gaat het niet..

Hier mijn nieuwe tuigonderlegsets binnen. Binnenkort maar even passen en foto's van maken.
Menschort lijkt erg stevig en waterdicht, kregen we er gratis bij en ook zaten er ook nog 'gouden' rijhandschoenen bij met de beste wensen voor de feestdagen. (Van die magic gloves die vroeger iedereen in alle kleuren had, hihi.) Toch geinig!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:29

Wat een grappig Kerstcadeautje Jeskim *D

Erg naar Sonjim... ;(

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:07

Afbeelding

Eerste keer stukje trail

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:35

Trail! Super dat het lukt!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:35

Lekker naar buiten ava, _/-\o_ ff frisse neus halen.
We hebben net ook een rondje bos gedaan.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:54

Hahaha, daar hebben we een atv voor. Ben zo blij met locatie waar we wonen; dit is een afkortinkje naar de winkels, maar heb dus natuurgebied, rivier, bos en veld meteen aan de boerderij en ben binnen enkele minuutjes bij de winkels; is gewoon heel uniek en voor mij nu echt een zegen!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 18:15

Echt heel fijn Ava... moest stiekem wel om je lachen, gaat direct de rimboe in met 't mobiel :+ +:)+

Hier vanavond eerst een annulering, toen weer een boeking en toen gisteravond laat opeens nog een boeking, voor kamer nr 2... die eigenlijk nog niet af was, maar ik had hem er alvast op gezet zo van kunnen mensen alvast reserveren voor in het nieuwe jaar. Was vergeten hem 'dicht' te zetten op de kalender. Dus Bart en ik vandaag echt keihard gewerkt alles netjes gekregen alleen willen we nog een lekker dik gordijn, maar dat ging vandaag niet meer.
't Is ook een super leuke en gezellige kamer geworden (vinden wij dan :)) :o ).
Dus vandaag 1e keer twee kamers bezet :):)

Ber vandaag gepoetst en geknuffeld. En dunnere deken op gedaan. Het lijkt wel voorjaar :7

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 18:27

Idd geweldig weer; echt een cadeautje vind ik, ben dol op winter, maar nu ff niet, nu kan ik lekker met scootje zelfstandig het erf verlaten; top.

Wat super dat het zo storm loopt; ff druk, maar nu wel mooi kamer af! Succes! En ooit ben ik wat fitter en komen we ook eens gezellig Rotterdam ontdekken!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:40

Vhu alle kamers vol mooi zeg.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:45

Super ava! Mijn schootmobiel was niet zo modern ( het scherm he!)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 21:29

@rhine: idd heel hip scherm op dit model, ben er ook heel blij mee *bloos*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 22:57

Sorry, even een enorme egopost, maar ben ZOOOOOOOOOOOOOOOO TROTS

Toen bleek dat zoonlief niet naar de finale van Zuidbroek mocht om zijn kur te rijden, kregen wij van Meertallen Winschoten de uitnodiging om hem de kur te laten rijden tijdens hun showavond, ten bate van het KWF.

Die avond is vanavond (nu nog bezig tot zeker middernacht)

We zijn zo ontzettend dankbaar dat we deze kans hebben gekregen. Wat een geweldige ervaring voor dit nog jonge team. En dat dan ook nog mogen doen voor een goed doel.

Zo ontzettend trots op Patrick, die zijn pony zo goed als vlekkeloos de ring door stuurt. Dit moet hem toch wat zelfvertrouwen geven, zeker als je nagaat dat hij er afgelopen week nog 2 keer naast heeft gelegen.

In zo'n spannende omgeving, met weinig licht, heel veel schaduw, enge voerzakken aan een lange zijde, een tribune vol met publiek en dan gewoon een pony en ruiter die daar na 3/4 rondje de proef laten starten. Waar zijn volwassen voorgangers gewoon helemaal niet uit de verf kwamen door heel veel storingen op onder andere de voerzakken, ging hij gewoon heel netjes door.

Ik probeer het filmpje hier te plaatsen. Helaas vond onze camera het erg moeilijk om bij weinig licht fatsoenlijk beeldmateriaal te leveren, dus het gaat wat haperend hier en daar. Volgende keer maar gewoon met de telefoon filmen denk ik ;-)
https://youtu.be/7Xl3UXVQeV0

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 23:15

Echt Top, Tine! Super stoer van zoonlief!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 23:20

Kan vanwege auteursrechten schending he video helaas niet bekijken. Maar stoer van zo'n kleine kruimel.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 08:30

*\o/* *\o/* *\o/*
Top, Patrick _/-\o_

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:40

Heel gaaf! Terecht dat je trots op hem bent! Nu lekker nagenieten?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:42

Knap hoor Tine van Patrick.
Wel balen dat hij toch nog 2x van Sam afgevallen is.....hoop dat hij zich niet al te veel bezeerd heeft...

Vanmorgen heerlijk met de honden getraind, mooie zonsopkomst, filmpje staat op fb....
https://www.facebook.com/bianca.coomans ... nref=story

Fijne zondag allemaal !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 12:34

Goedemorgen (nog net ;-))
Bianca: gelukkig niet erg bezeerd, maar voor het zelfvertrouwen zijn dat soort acties niet best. En weer lekker getraind. Zal straks je filmpje even bekijken.
Assie: inderdaad nog heel erg aan het nagenieten! Ben zooooo trots en zo dankbaar dat we deze kans hebben gekregen.
Keet: wat raar dat jij hem niet kunt zien.
Ava: heeft een stoere "bike" en al lekker op pad geweest in de rimboe
VHU: wow, 2e kamer met spoed klaar gekregen voor extra gasten. Geweldig dat het zo goed loopt!
Sonjim, hoe gaat het nu?
Ollie, ook voor jou een dikke knuffel
Janouk aan het shaken. Waardeloos

Vanmorgen is bijrijder alweer geweest voor Rembrand. Ze heeft de galopknop gevonden. Erg leuk om te zien hoe ze vooruit gaan. Zoonlief heeft Amerigo gelongeerd. En werd zelf bijna gelanceerd. :+ . Amerigo krijgt sinds 2 maanden medicijnen voor zijn PPID en ik heb werkelijk een compleet andere pony. Van de week in de binnenbak gemend en ik moest bijna gaan remmen, later van de week zelfs in natte buitenbak gemend en hij kwam niet eens terug in tempo (aanleuning was wel beetje weg). Ik ben zo blij met die medicijnen. Nog even en hij gaat straks nog in staat zijn om een marathon te lopen. whaha, wie had dat ooit gedacht.

Ik wil proberen om morgen voor het eerst weer op Rembrand te gaan rijden, wel alleen nog stap, maar het gaat steeds beter met de ribben.

Ben helaas al ruim 6 weken enorm aan het hoesten, gaat maar niet over. Erg vermoeiend.

En al dikke 4 maanden enorme hoofdpijn, vorige week zomaar ineens een week geen hoofdpijn, dus wilde de afspraak bij neuroloog al afzeggen, maar gelukkig niet gedaan, want hij is weer volop terug. Volgende week dus proberen om een half uur stil te liggen in de MRI.

Zoonlief heeft vanmiddag nog springles en gaat daarna naar oma toe om een paar dagen met haar mee te gaan naar Ameland. Voor hem natuurlijk heel erg leuk, maar ik vind het toch ook wel jammer hoor. Zal hem best missen.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 12:51

ik kan je filmpje ook niet zien Tine -O-
Lekker biancacoo met van die blije hondjes!
VHU spannend zo'n volle B&B en fijn dat ollie en piet weer terug komen.
Janouk heeft last van het voorjaar (eerst nog de winter toch :brr: )

Vanmorgen al weer gefietst met mn pa bijna 20 km deze keer. Was wel wat wind maar verder heerlijk.

Zo weer naar de pony's. Gisteren heeft alles gelopen dus nu eens kijken wat we gaan doen. Wil graag Ferro en Robin in 2 span zetten zodat ik wat kan gaan oefenen dan word het ook een minder grote stap om Cardi er straks naast te zetten.

Het is wel echt super warm pony's zweten zo enorm. Behalve Ferro dan maar die is vorige week nog geschoren is ie nu wel blij mee denk ik.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 20:27

Leuk maïsie 2-span !! Het is idd best warm, ik kan me voorstellen dat de paarden die niet geschoren zijn het warm hebben na het werken.

:Z :O ^) effe zo moe.....Btje volle dag gehad..... :O

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 14:35

maisië: van harte gefeliciteerd,fijne dag en hopelijk heel veel mooie kado's *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:00

Happy birthday, Maisie!!! *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:47

Gefeliciteerd Maisie Y)(^)