Barney1978 schreef:Weet je wat heel apart is geweest in Teteringen, een bekende van me wilde haar pony een stukje appel geven na binnenkomst en toen de jury dat zag is ze bijna gediskwalificeerd. Dit omdat het bit nog in zat.
Wel super handig dat intrainen van het monsteren, dit hebben wij in het begin ook bij ze aangeleerd. Die Sultana zijn wel slim.
Spannend allemaal Nanda, ik hoop dat je een leuke stal kunt vinden.
Nog zes weken tot Ysselsteyn, ik hoop dat het weer enigszins blijft meewerken ivm het trainen. Wij zijn nog steeds bezig met het in orde krijgen van de tweewieler. De optie van Jebbo die via Nanda is doorgegeven wordt nu gemaakt. We hopen dat het hiermee wordt opgelost. Maar helaas is de communicatie en duidelijkheid wat lastig met de dealer. Daarnaast ging de verf helemaal van de lamoen stokken af. Ik heb gebeld en toen hoorde ik pas dat ik nieuwe moet krijgen die wel zijn gepoedercoat. Baal er wel van dat hij dit niet direct heeft aangegeven. Woensdag gaat mijn man opbellen om na te gaan hoe het zit met de oplossing van de langboom.
Wat jammer dat het niet zo loopt als dat je verwacht had.ik ben benieuwd hoe het weer gat zijn.en dat van appel geven waarom mag dat niet,ik zelf voer ook nooit met bit dit omdat het mij vervelend lijkt.