Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oniekje schreef:ik heb afgelopen zaterdag een kleiner koetsje/sulky gekocht voor mijn pony.
nu is deze te klein voor haar (mijn mening), ik heb deze sulky van een meisje gekocht die een een shetlander van 1.17 had. en de sulky was voor haar pont te groot.
Het lamoen is te laag (weet ik) als ik deze op de orginele plek (hoger leg) doe dan gaat de sulky meer achteruit, waardoor ik dus achterover ga "liggen" op het bankje. dit lijkt me niet dat dit zo moet ?!
zit ik fout of wat moet ik ervan denken ?
graag reactie via PB![]()
Foto van de sulky met mijn pony van 1,23
[ Afbeelding ]
en als je iets met een bankje zoekt eentje van de Lemerij/Kraay etc.callum schreef:Een cavelier is iets goedkoper dan de lemerij en zijn hele goede karren
) ?
, maar aan de andere kant lijkt het me heel leuk, áls... ik dit ga doorzetten ga ik lessen nemen en mijn merrie laten beleren, dat doe ik dan niet zelf, wat zou voor ons de beste optie zijn? een nieuwe kopen word hem ook niet, dat word me te duur, maar ik heb de tijd om te kijken naar een tweedehandse als die op mijn pad komt, moet zowiezo een stevig ding zijn en makkelijk te handelen, dit is mijn merrie Joanna