met melody deed ik het dagelijks, en dan liep ze als een trein !!
vhu..een echte baaldag dus....lekker naar je paardjes gegaan...even bijkomen...superfijn !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoop dat het er weer snel 'uitschiet'
en stal te doen (wist niet dat ik vandaag nog een keer tijd had).... dan is er niemand natuurlijk
Super dat bijrijder het zo goed doet. Hier weer gedoe met bijrijders. Woensdag zou er een komen, maar natuurlijk niet gezien en ook niets meer van gehoord. Ik probeer het nog 1 keer (met weer een ander) en dan is het echt over.
Je zou zeggen, dat als je met een paard ZZ bent, dat je kan mennen, maar dat is dus echt niet het geval
happytime schreef:zijn er hier al personen die kaarten voor paard en koets online hebben besteld?
lach me rot:
mensport geeft 30 % korting en KNHS 20% korting
KNHS is dus goedkoper met afrekenen dan mensport![]()
maar kaarten zijn besteld voor de zondag
. Hoef nu geen entree te betalen en krijg een parkeerkaart. Ben benieuwd wat Ster van een vreemde box vindt, eigenheimer dat ze is
.
.
.
.
.
. Met de losse auto nog teruggereden, maar in het pikkedonker niet meer teruggevonden
.

) dan wil ik meteen vasthouden 

Er komt iemand helemaal uit leeuwarden dan naar m'n zadel kijken
!
)

En als er geen licht op schijnt heb je aan reflectie niet zoveel 

Hij heeft een radiocdspeler met bluetooth en usb aansluiting geregeld voor me. Held
ik vind het erg knap van je dat je het toch iedere keer weer probeerd !!
Biancacoo schreef:Gem..dat is pas balen....je cap en handschoenen weg....zou ik ook kunnen doen, ik heb ooit mijn mobieltje op het spatbord van de trailer gelegd...en zoeffff zo weer weg....weg telefoon....
Mijn cap teruggevonden!
. Een paar krasjes, en verder geen beschadigingen.
toen die keer dat ik al wegrijdend ook het trailerdeurtje open had laten staan... Gem Chaoot
. Ja... als ik uit mijn ritme word gehaald, of sta te kletsen tijdens het optuigen / aftuigen, gaat alles mis
. Gisteren de koets nog achterstevoren voor de oprijplank gezet én in de verkeerde volgorde (eerst koets dan pony ipv andersom) op de trailer gezet....
.
heb dus in de kleine bak gemend en dat ging best wel, moet natuurlijk wennen maar voor te trainen en dat ik dus alleen kan mennen gewoon een keer per week is dat prima te doen. Bente was echt super braaf. Want de wagen liep ergens iets aan, wat weet ik niet, denk na alles te hebben gesmeerd trouwens dat het de lamoenstokken waren, dus enorm gepiep en geknars af en toe maar ze was zo lief, totaal geen reactie of gedoe. Toen voelden we ons dapper en zijn de weg opgegaan
direct enorme vrachtwagencombinatie (groom liep ernaast) maar daar reageerde ze nauwelijks op
en toen dacht ik dat ik een beroerte kreeg want we hoorden sirenes en die kwamen onze kant op
was een brandweerauto full speed met lampen en gillende sirenes en die racede dus langs ons .... maar ook daar reageerde ze nauwelijks op
stoer ding he. Tijdens ritje geen rare dingen, behalve even in de stress van landbouwvoertuig die er ook wel heel raar uitzag maar konden we goed oplossen, heerlijk gereden. Op terugweg moet ik dan best pittig dijkje op om weer op die weg te komen waar we die brandweerauto hadden. Dus dijkje op draven, anders kom je er niet op, op bruggetje keurig stilstaan, uitkijken en dan de weg op stappen en terug naar stal. Daar ook weer bruggetje over en klaar
Ik hoef helemaal niet perse wedstrijden te rijden maar buiten mennen vind ik zo fijn om te doen en dat kan dus nog steeds