[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:10

ollie... :(:)

Maisie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:11

ollie ik denk morgen !!!

Enne mendipjes heeft iedereen wel eens hoor. Als ferro weer eens een belaberde proef loopt dan zit ik
ook met tranen in mn ogen op de kar. En zou ook graag een grotere willen maar wil deze ook niet missen.

instreucteur zegt als het makkelijk was dan was het niet zo moeilijk. Nou ja kan je ook weinig mee maar goed.

o ja VHU welkom terug jammer van je vakantie.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:13

@Maisie, dat zou super zijn

Nou ik heb vanavond écht een potje zitten janken...en ik weet niet of ik er zo mee door wil gaan...

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:14

pfoe he zo net ff gefitnesst kan niet meer! :P

Prinsje fijn dat je zo lekker hebt gemend :D

Biancacoo jammer dat je voor zo'n keuze staat! Weet niet wat er met je handen is, maar ik heb ook vrij veel pijn in mijn handen. En soms vraag ik mij ook wel eens af hoelang ik nog kan mennen.

Zo nu maar eens ff relaxt film kijken, Ghost of Girlfriends past :P

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:16

Ollie :(:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:18

nogmaals Ollie :(:)

en Jenkins, thnxxx

ikkie ga ook pc afsluiten en zappen, welterusten alvast allemaal en vooral Ollie, lekker slapen, kijken wat morgen brengt!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:26

ollie, wat waardeloos zeg... :(:)
ligt het aan jou en/of een situatie waar je in zit misschien of echt aan de pony's?
lastig, heel veel sterkte, hoop dat je het op kunt lossen...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:36

Biancocoo en Ollie sterkte met het denken en moed verzamelen voor wat het ook allemaal is. Altijd naar als je in zo'n periode zit en het nog niet weet :(:)

Vwb de handen denk ik dat het enorm afhankelijk is van je paard/pony wat je kunt. Alwyn was / Bente is op een pinkje te rijden vrijwel zonder kracht, sterker nog ik zat/zit bij hun eerder te zoeken naar aanleuning dan dat je bij hun ooit stijve handen krijgt (heb behoorlijke wat je vroeger noemde RSI handjes, nu zeggen ze artrose maar goed whatever). Bij Rizanta en Snuit was /is dat wel een heel ander verhaal. Ik heb Bente mede gekocht omdat ik met het proefrijden bij haar zo'n ongelovelijk fijn mondje voelde.

PrinsjeH weer heerlijk gemend....ik verheug me ook op het moment dat ik zelf met Bente zelfstandig aan de slag kan. Heb nu elke keer les en dat is prima om op elkaar ingespeeld te raken, maar gewoon zo lekker zelf met je paard bezig zijn, daar doe je het natuurlijk wel voor :j

Het stroomt hier weer van de regen trouwens, echt niet normaal zeg :(

Zit ook wat in dubio, maar gelukkig om iets totaal niet vervelends :) , omdat ik eigenlijk de paardjes weer even thuis zou willen hebben om Bente goed aan het verkeer te laten wennen. Denk dat als ik een paar keer met haar ga wandelen rondom mijn stalletjes/weiland ze binnen no time goed verkeersmak is. Maar heb er tegelijkertijd totaal geen zin in om ze te verhuizen want ze staan dus prima bij mijn huidige stal (zie opmerkingen PrinsjeH, mijn stalgenoot :j ).

En ik ben dan zo'n twijfelkont }:0

@Maisie ik vind het wel knap van je hoor dat je door blijft zetten met Ferro zijn dressuur. Want je vindt wedstrijden hartstikke leuk en doet daar heel veel voor maar dressuur is niet echt Ferro's ding. Maar hoor altijd wel in je berichtjes dat je echt gek op hem bent, vind ik altijd leuk om te lezen. Lastig trouwens met Jeroen dat geflipper af en toe. Gewoon rustig blijven en ervan uitgaan dat het onwennigheid is, is denk ik het beste nu bij zo'n jong beleerd ding (maar moet eerlijk zeggen dat ik dan erg blij ben dat wij dus de instructie zo dichtbij hebben en ik volg dan altijd zijn adviezen...).

Onze poezebeesten zijn zo blij dat we weer terug zijn, schattig is dat altijd <3

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:40

vhu, je kunt het toch een paar dagen proberen, puur om wat je aangeeft, en als het niks is zijn ze zo weer terug... ;)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:42

ollie: :(:) komt tijd komt raad,
tjeetje die roze wagen,wel apart,enne...die zullen ze niet snel meenemen :=
vandaag wat raars met tiamo: meneertje had de hik? huh...kunnen ponys dat ook hebben,gelukkig kwam kennis die veearts is geweest langs,en ja hoor ponys kunnen ook de hik krijgen, moet alleen niet te lang duren/steefds terug komen, anders middenrif laten nakijken...weer wat geleerd vandaag :))

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 22:43

@ bianca :D ik heb vandaag gewerkt,. ben vanmiddag even naar de schoenmaker geweest. de hakken van me rij/werk schoen waren versleten. dus daar heeft de schoenmaker een nieuwe hak onder gezet.

vanavond in coevorden wezen paard rijden had gister al gemeld dat ik zou gaan buitenrijden, dus na het stallen mesten kwam willeke ook melden dat ze mee ging buitenrijden, maar dat ze eerst even moest dressuur rijden. dus zo gezegt zo gedaan we zijn eerst even gaan dressuur rijden en daarna zijn we nog een uurtje naar buiten geweest. helaas was het niet helemaal droog weer, maar we hebben wel heerlijk gereden

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:47

Biancacoo en Ollie: :(:)

Fief lekker aan de sjouw.. Wat zal je gelukkig zijn op zulke momenten nouvel!!

Wat een verschrikkellijke roze wagen... vind de witte, de paarse en die met oranje dan wel weer gaaf!

Verder even geen puf om te reageren, Eerste dagje werken er weer op zitten en vanavond bezig geweest met mn terrorpupsel.. Zooo lief als ze slapen.. :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:48

@HT wijze woorden :j
Paarden de hik? Inderdaad nooit van gehoord -:)
@Nouvel dat is ook nog eens zo....natuurlijk :o
't Is ook het geregel hoor, alles weer hierheen en nu ligt alles daar. Maar als ze er niet te lang staan hoef ik natuurlijk niet alles te verslepen :)*
Volgende week komt mijn groom weer eens helpen, misschien aardig moment om het spul na die tijd weekje te verkassen....

@Lanouska klinkt als heerlijk avondje paardrijden :j

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 23:13

lanouska lekker gereden...

vhu, gewoon een weekje vakantie voor ze, laat je de spullen lekker waar ze liggen... :D

ht, en als ze 'm meenemen heb je 'm zo terug gevonden... :D

ik ga richting bedje! :evaw:

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 23:54

Hier in de buurt rijdt er al iemand met een paarse...
Zelf had ik sneller voor blauw gekozen, dan wel deze;
Afbeelding

maar zusjelief wou zo graag een roze kar, en ik had afgesproken dat ik hem zou kopen en zij er mee mocht rijden, dus het werd roze.
Maar altijd beter dan dit vind ik, want daarmee gingen we vorige week nog om op zn gele paal :D

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 01:02

Mag je met een tweewieler dan met meerspan rijden??? Lijkt me doodeng.

Ben al hele avond bezig met foto's van computer te halen en op dvds te branden, omdat mijn computer te vol werd. Wat een K..klus.
Ben het nu echt zat en wil naar bed. Morgen maar verder.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 06:55

@tine; onderling oid mag dat misschien wel. Ik heb ook al eens met een 2wieler getandemd :)
Eigenlijk vond ik vooral het feit dat ik 2 paarden vast had eng :') het aantal wieltjes heb ik niet aan gedacht :))

denk je er trouwens aan dat dvds in loop der jaren hun kwaliteit verliezen, en dus de fotos ook?
een externe harddisk is een makkelijkere en volgens mij houdbaardere oplossing? :)

Nou, ik mag zo weer :') guttegut.. ik zal zo blij zijn als deze week om is :o

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:14

Wat een problemen hier allemaal.

Moet zeggen dat de zin hier ook echt weg is op het moment. Doodzenuwachtig voor de keuring van zaterdag. Dennis bevangen. Roos op het harde ook niet rad door haar verpeste voetjes. En moet nog puf vinden om Whit te rijden ook omdat we over 2,5 week ons Z debuut hebben. Maar als m'n hoofd er niet naar staat is Whit normaal de laatste die ik pak omdat het zo'n zijkerd is (pak ik veel liever Roos, of ga ik met Den een stuk fietsen).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:24

Tine is prima, zal even met mijn ouders overleggen als die kunnen.

Die komen straks, dan hoor je het nog

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:27

Nou wat een dipperige tijd :(:) Wat vervelend van Dennis trouwens.
Soms helpt het om gewoon wat minder te doen....of wat anders. Lange lijnen / wandelen / beetje tutten. Of gewoon even NIETS.

Manlief moet vandaag weer naar zijn werk, ik ben nog weekje vrij en die twee weken erop hoef ik maar 2 dagen, introductie gedoe (wat altijd wel gezellig is) :)

Nou eens zien hoe we vandaag de dag doorkomen, behalve onkruid trekken en opruimen. Misschien ga ik toch vandaag al naar de stal...of vanavond...hoofdstelletje passen, ritje met Snoetekop :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:33

Ik doe al een hele lange tijd weinig, en had net sinds een maandje weer de smaak te pakken....
Hoop dat het met wat lessen en als de keurings stress voorbij is weer wat beter word.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:36

tip van flip,........geen stress opzoeken, als het echt niet hoeft..

doek zelf ook niet, haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:36

Hoop het ook voor je Dennis! Vast wel toch?
@Tine, tandem rijden ze juist heel vaak met tweewieler, tenminste in de aangespannen rubrieken, bij menrubrieken dan weer veel minder denk gewoon omdat ze dan maar een wagen bij zich hebben en dat is de 4-wieler, maar volgens mij is het bij tandem vrij normaal.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:39

Na het weekeind kijk ik waarschijnlijk al weer uit naar volgend jaar. Maar nu zie ik er als een berg tegen op, heb nachtmerries en geen rust in mijn kont.
Is ieder jaar het zelfde feestje :+.

Wedstrijden zijn wel echt leuk, als je die verpest komt er een andere keer. De keuring is 1x per jaar en daar hangt mijn hele stal ongeveer van af (wie wat waar, wie blijft wel, wie gaat de sport in, voor wie kies ik welke hengst).

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:40

tjah, dan kan je niet egt onder die keuring uit idd...

balen hoor...
ik zal voor je duimen ...