Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:En het meest ideale is dat kunststof niet afgeeft op een wit paard!
bontlover schreef:Nouvel schreef:En het meest ideale is dat kunststof niet afgeeft op een wit paard!
Altijd handig. Mijn tinkers zijn altijd wat roodachtig na het mennen. Rood onderlegt tuig
Nouvel schreef:sammykuh, mooie wagen!
Ja, wij reden met het Ideal tuig op mijn vorige paard ook eigenlijk altijd met onderleggers.
Bij dit tuig is het in principe niet nodig.
Ik zit er alleen wel eens aan te denken om voor de borst een schapenvacht onderlegger te kopen.
Ze heeft op haar linkerschouder een flink brandmerk waar nauwelijks tot geen haar op zit, en als ze veel voor de wagen staat loopt ze dan steeds stuk...
Evelli schreef:Hij toont inderdaad wat groot, en vaak trekken de mensen gelijk de conclusie dat ie zwaar is. Dat commentaar zal ik straks ook wel krijgen denk ik. Maar kan die kar zelf van de grond af liften (aan één kant dan natuurlijk) en als je er een zetje tegen aan geeft dan staat ie al verder op.
Denk niet dat er bij mij onderleggers onder komen.
Geloof ook niet echt (buiten de zelfmakers) dat dat echt bestaat al.
Mijn kar wordt zwart met donkerbruine leren bekleding
Nouvel schreef:sammykuh, dan vind ik dit kleurtje denk wel mooier!![]()
Evelli, ik wil eigenlijk heel graag een donkerbruine wagen met iets lichter bruine bekleding, maar ik weet ook niet of dat allemaal te bruin wordt...
Evelli schreef:Denk dat het bij mij ook rond die verhouding wordt.
Ook onderleggers in minimaat sammykuh?
stef schreef:oohh blegh... zit een beetje mee te lezen hoor, maar ondertussen ritten te keuren (wordt je lekker gammel van ) :0