Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.Pink_Horizon schreef:Wat bedoel je met de band Echwel? Snap je bericht niet 100% (denk ik)
palousa_boy schreef:Heeft niemand van ons behoefte aan.wellicht beginnen met ons hk topic weer nieuw leven in te blazen?
Echwel schreef:Daar is geen wet tegen hoor, ga je gang, alleen wij die elkaar heel goed kennen en elkaar vaak zien, hebben er geen behoefte aan.
Let it be.
Albertine_N schreef:Het HK-topic is van niemand. Dus als iemand de behoefte heeft daar in te gaan posten: prima. Zeg ook niet dat ik er niet meer in zou komen. Het feit ligt er nu eenmaal echter dat de 'vaste kern' elkaar regelmatig spreekt en ontmoet. En de HK voor het behouden van contact niet strikt noodzakelijk is.
SiCa schreef:Dit gaat nog steeds over dat HK topic, wil toch niet zeggen dat op de rest van AR niemand meer komt koijken.Echwel schreef:Daar is geen wet tegen hoor, ga je gang, alleen wij die elkaar heel goed kennen en elkaar vaak zien, hebben er geen behoefte aan.
Let it be.
I rest my case...
SiCa schreef:Het is toch een vrij vaste kliek, vind ik zelf, waar lastig tussen te komen is als 'gewone'bokker.