[AR] bitloos mennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:08

bolletje bolletje bolletje, ik vind eht erg treurig dat in iemand anders zijn topic, zo tekeer moet gaan. Tegen de TS ehb ik niks, ik hoop dat ze at opsteekt van onze GOEDBEDOELDE tips die door ene bolletje de grond in worden gestampt. Meid ik wens je veel succes maar met jou instelling ga je er niet komen!

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:19

ardo_iggy schreef:
horselover20 schreef:
vind je het erg zinnig wat hierboven allemaal staat?
daar doel ik op ik wil helemaal niets kwijt over het mennen (bitloos) maar de manier waarop dit topic verziekt word de ts vraagt iets en krijgt dat als antwoord

Idd ze had beter eerst kunnen zoeken maar ze zegt niet dat ze bitloos wil gaan mennen, ze vraagt iets dan zou het toch leuker voor haar zijn als er serieus op ingegaan was?

Erg jammer dat PENNYmeisjes zich er mee komen bemoeien over onderwerpen waar ze geen verstand van hebben

ik heb inderdaad geen verstand van mennen, en idd ik ben een penny
maar ik heb wel verstand van hoe je iemand anders zijn topic niet moet gaan lopen verzieken

Ibalia

Re: [AR] bitloos mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:53

Beste mensen,

Er wordt gesproken over mensen die het topic verknallen voor de topicstarter.
Ik volg de discussie al een tijdje en misschien is het voor Bolletje handiger om zelf een topic te starten waar ze kan klagen over de mensen die volgens haar niets gegrijpen van bitloos rijden (o ja, dat is al gebeurd maar zit ook al weer een slotje op)

Dan kan de hele discussie hier gesloten worden en kan er gereageerd worden op de vraag van de topicstarter.

Anders wat mij betreft maar een slotje of zo.

En het is inderdaad een beetje kinderachtig om de inbox van een medebokter vol te proppen met pb-tjes

Wat mij betreft einde discussie!!

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:06

idd slotje lijkt mij ook verstandig

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:30

hier de oorzaak van het slotje van het andere topic aan het woord...

even wat kleine regels die hier op bokt, jaja, nogsteeds gelden, dus voor iedereen.. misschien beetje (...), maar ben dat gezeur ook beetje zat.

) Het is absoluut verboden andere personen - zowel Bokkers als niet-Bokkers - opzettelijk te kwetsen en/of uit te schelden.

) Crossposten (het op meerdere fora plaatsen van hetzelfde bericht) en spammen (het continu noemen van bijvoorbeeld een website) is verboden. Verder is het niet de bedoeling dat je topics start om iemand te feliciteren met zijn/haar verjaardag, over je avatar, over je profiel of over het aantal berichten dat je al hebt geplaatst.

) Je bent zelf volledig verantwoordelijk voor de inhoud van je berichten. Wanneer je berichten plaatst, beloof je Bokt.nl en medewerkers van Bokt.nl volledig te vrijwaren van en schadeloos te stellen voor enige claim die het gevolg is van je berichten.

) MSN-taal ('boeiuh', 'me fiets', 'paardjuh'), BrEeZaH-taal en het plaatsen van berichten of titels met ALLEEN HOOFDLETTERS is niet toegestaan. Ook het gebruik van scheldwoorden is verboden.

) Zoals al in de bokt regels staat is het verstandig om even na te denken voordat je iets plaatst op bokt. Houd er rekening mee dat het een openbaar forum is, waar iedereen kan meelezen.

deze zijn toch wel aaridg toe te passen in de iets wat verhitte discussies dacht ik zo.
geef toe, ik kom er zelf ook in voor..
maar als ik na een beetje humor meteen kinderachtig wordt bestempeld, ben je bij mij aan het verkeerde adres.

verzoek om slotje is onderweg...

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:31

btw.. heel jammer voor de starter van dit topic..

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:25

btw.. heel jammer voor de starter van dit topic..
V indt ik nou ook sommige reacties slaan nergens op

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:27

Hoi,

Ik vind het jammer dat hier dan een slotje op zou moeten.
Ik denk dat iedereen het goed bedoeld en iedereen op zijn eigen manier zijn mening wil laten horen.
En ik denk dat jullie allemaal wel goede argumenten hebben..
Waar ik me wel aan irriteer is het gezeur over elkaar..nergens voor nodig, ieder heeft zijn eigen mening..

Verder wou ik even zeggen dat we waarschijnlijk toch wel van plan zijn om zonder bit te gaan mennen. Dit omdat we het gewoon vanaf het begin af aan gaan doen. En als ze het willen, dat ze toch niet te stoppen zijn, ookal heb je een scherp bit in.
Met mijn haflinger zou ik het ook niet gaan doen.
Maar Tjeerd en Tis ken ik al van jongs af aan, en helemaal zelf opgevoed enz.

In ieder geval van mijn kant iedereen bedankt voor de informatie en de goed bedoelde tips..

farrier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:34

Ik zou zeggen go for it, en regel een goede aansprakelijkheids en begrafenis verzekering

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:42

farrier schreef:
Ik zou zeggen go for it, en regel een goede aansprakelijkheids en begrafenis verzekering

De aansprakelijkheidsverzekering kun je wel vergeten. Want er is geen verzekeringsmaatschappij die DAAR in trapt.

Napie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:42

Je vraagt in hoeverre is het mogelijk om bitloos te mennen
Wij geven antwoord dat het niet zo slim is
Je doet het evengoed

VRAAG HET DAN NIET!!!!

Je verdoet mijn tijd hier mee

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:07

farrier schreef:

Begrafenisverzekering is misschien wat overdreven.
Maar regel het wel heel goed, als jij een klein kind ondersteboven rijdt, heb je een héel groot probleem.

Pink_Horizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:09

Volgensmij is het wel duidelijk ondertussen.... Slotje