Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
napie schreef:
Wat voor wagens en tuigen heb je?
Een hoop keus; tweewieler, sulky, concourswagentje, marathonwagen, recreatiewagen, koets of een zelfbouw.
Manuutje1990 schreef:Ik vind het wel een mooi ding zo op het eerste gezicht, die rode tweewieler!
Persoonlijk vind ik een 'normale' wagen een stuk fijner mennen, maar als je maar een bepaald budget hebt, en fijn recreatief wilt mennen is een tweewieler een heel goede optie.
whoopylover schreef:Het is gewoon een dikke welsh-A pony die 6 jaar hengst is geweest.
Hij is ietwat aan de dikke kant...
Manuutje1990 schreef:Haha, beetje dik wel ja.Maar echt een supergaaf beestje, echt lekker stevig! Haha.
Hij ziet er zo op de foto trouwens wel een stuk groter uit.Je zou zeggen dat tie 1.35 is ofzo.
whoopylover schreef:Manuutje1990 schreef:Haha, beetje dik wel ja.Maar echt een supergaaf beestje, echt lekker stevig! Haha.
Hij ziet er zo op de foto trouwens wel een stuk groter uit.Je zou zeggen dat tie 1.35 is ofzo.
De kar is gewoon heel kleinHet is wat dat betreft een lief klein schattig recreatie wagentje.
Whoopy is echt (officieel) gemeten op 1.17 (geloof ik) maar omdat ze hem bij de A-pony's wedstrijd wilden laten lopen hebben ze hem op 1.16m. gemeten (beetje valsspelen dus)
Manuutje1990 schreef:Een Shetlander kan idd 3x z'n eigen gewicht trekken, over de weg.