Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(oké klinkt nogal vreemd maar het is maar een vergelijking!) 

napie schreef:
Wat voor wagens en tuigen heb je?
Een hoop keus; tweewieler, sulky, concourswagentje, marathonwagen, recreatiewagen, koets of een zelfbouw.

ja die 2wielers zijn wel tof

Manuutje1990 schreef:Ik vind het wel een mooi ding zo op het eerste gezicht, die rode tweewieler!
Persoonlijk vind ik een 'normale' wagen een stuk fijner mennen, maar als je maar een bepaald budget hebt, en fijn recreatief wilt mennen is een tweewieler een heel goede optie.
Een tweewieler voor erbij is dan idd erg makkelijk als je lekker het bos in wilt enzo.
Echt een apart ding!
Wat voor ras is het? 
whoopylover schreef:Het is gewoon een dikke welsh-A pony die 6 jaar hengst is geweest.
Hij is ietwat aan de dikke kant...
Maar echt een supergaaf beestje, echt lekker stevig! Haha. 
Je zou zeggen dat tie 1.35 is ofzo.
Manuutje1990 schreef:Haha, beetje dik wel ja.Maar echt een supergaaf beestje, echt lekker stevig! Haha.
Hij ziet er zo op de foto trouwens wel een stuk groter uit.Je zou zeggen dat tie 1.35 is ofzo.
Het is wat dat betreft een lief klein schattig recreatie wagentje.
) whoopylover schreef:Manuutje1990 schreef:Haha, beetje dik wel ja.Maar echt een supergaaf beestje, echt lekker stevig! Haha.
Hij ziet er zo op de foto trouwens wel een stuk groter uit.Je zou zeggen dat tie 1.35 is ofzo.
De kar is gewoon heel kleinHet is wat dat betreft een lief klein schattig recreatie wagentje.
Whoopy is echt (officieel) gemeten op 1.17 (geloof ik) maar omdat ze hem bij de A-pony's wedstrijd wilden laten lopen hebben ze hem op 1.16m. gemeten (beetje valsspelen dus)

Alleen dan dus een slagje groter.
Manuutje1990 schreef:Een Shetlander kan idd 3x z'n eigen gewicht trekken, over de weg.

Zoow cool! Ben van het terrein een stukje afgereden en nog gedraafd... Klein tochtje gemaakt. Het was echt leuk.
Shetje is alleen nu hoefbevangen!
*baalt* En ik heb vandaag niet eens kunnen kijken hoe het met de pony's is omdat ik zelf ook ziek ben.

) 
Wat ik probeerde te zeggen is, dat een shet en een arabier een totaal andere bouw hebben (shet klein en compact, arabier lang en iel). Ze wegen hetzelfde aantal kilo's geloof ik en hebben dus ook allebei even veel kracht..!