Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SternPhoto schreef:http://youtu.be/30Ez-5TrC8c
Ik vind op zicht niet heel erg maar tuigje past op sommige puntjes vind ik net niet en dan vind ik vooral de broek krap zitten.het is niet jou pony dus kunt er verder weinig aan doen,maar dit tuigje is ook niet echt geweldig dan zie ik zelf nog liever de berta tuigjes ook goedkoop en zelf vind ik getere pasvorm. Verder ziet het optuigen toch goed uit ik ben net zo als jou begonnen wel met een eigen shet en dus ook beter materiaal,maar door te doen en tips van andere leer je veel.ik rij nu mendurance en heb ook geen menbewijs.succes ts
Filmpje van t tuig. Met hoe k het opdoe etc.
SternPhoto schreef:Ik kan wel doen alsof je een vriendin bentdan mag je wel eenmalig mee. Ik ben der alleen wel doordeweeks weet niet of je dan kan ?
SternPhoto schreef:Klopt van t tuig had liever een duurder maar weet natuurlijk niet wnnr ik nog mag komen kan zo ineens afgelopen zijn.
Vandaag even overlegd en heb te horen gekregen dat t allemaal goed zit en ik niet zo moet zeuren en anders maar een eigen Shetlander moet nemen.
Nou dan ben je uitgepraat