Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liango schreef:Wij mogen om 10.20 en 10.50 in de klasse L enkelspan paard en dan om 11.50 en 12.20 in de klasse L enkelspan pony. Moeten dus best nog wel snel omspannen en ombouwen omdat we dezelfde kar gebruiken voor paard en pony. Zou het zin hebben om een mailtje te sturen?
Florinde schreef:Ik mag helaas ook eerst vaardigheid rijden en dan dressuur. Zit wel mooi tijd tussen, 's ochtends 10.57 uur en 's middags 14.30 uur. Wij gaan altijd vrijdagmiddag al weg en overnachten in Ermelo met een hele club. Floris krijgt als het goed is een stal. Ook alle rust voor hem en tussentijds mooi op stal. Ik heb er zin in! Word wel spannend want hij is geblesseerd op dit moment.
Florinde schreef:Dat is een beetje lastig, dat weten we nog niet goed. Sinds vorige week dinsdag onregelmatig rechtsvoor. Dus een week rust gehouden op advies van dierenarts, want hij was de volgende dag dik geworden en warm. Een week rust en gekoeld en nu was het wel afgenomen, nog een lichte verdikking rond de kogel, dus moest langzaam kijken hoe hij op longeren reageerde. Gisteren voor het eerst weer een 10 min gelongeerd, alleen stap en draf, maar helaas vandaag weer een dikker been. Dus waarschijnlijk nu een echo en scan van zijn been. Echt super balen!
We hebben het hele jaar hard gewerkt om zo ver te komen en ons doel was voor dressuur en vaardigheid te selecteren voor de hippiade. Dus dit is wel zuur. Maar goed, wie weet komt het nog goed.
tine10 schreef:Fenny schreef:Ik heb trouwens geen enkel formulier ingevuld. Als ik niet in dit topic had gezeten had ik ook van niks geweten. Ben je verplicht iets in te sturen?
Ben je niet verplicht. Bij je uitnodiging (in de envelop) stond op het papier dat je dit kon invullen, dus je had het wel kunnen weten