Sappos schreef:Wanneer mag je geen B meer starten eigenlijk? Ik vind persoonlijk de L-proeven veel fijner rijden, Figuren meer achter elkaar en net even wat meer tempo erin. Ik rijd ook in alle rust verder, geen haast om van de zomer al ZZ te zijn. Daarnaast rijd ik liever dikke punten (190+) met goed bevestigde pony's dan puntjes sprokkelen (180, 181 enz).
B proeven zijn bagger... L is gewoon veel fijner. Ook voor de pony's.
Overigens noem ik dikke punten 200+, maar iig ruim 190 scoren steeds weet ik dat ik toe ben aan volgende klasse en zijn gewoon voldoende mooie puntenaantal
Heb nu jaar lang weinig enkelspan dressuur wedstrijden gestart met Syl, had allang punten voor M, maar ga pas morgen eens keer M starten, omdat ik hem niet te snel wil laten gaan, en hij een beetje pieperd is, en ik liever langer de tijd neem, dan dat ik straks ergens vast hang en hij gaat zenuwen nu ie zo relaxed is.
Ik doe vaak met 2 spannen per wedstrijd mee, als je er toch bent, waarom niet. En tsja, niet eerlijk... ik wil opzich deze vaardigheidjes die eens per maand zijn ook wel voor alleen puntjes rijden, het zijn kleine wedstrijdjes, simpel, dus voor mij niks bijzonders en gaat me om de selectie en ervaring en puntjes rijden. Als er wat bijkomt is dat leuk, maar dat lintje betekend niet zoveel.
Super Anke, dat gaat lekker dan zo!
Wel beetje flauw van de vereniging om dat zo te doen...
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 10-01-14 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt