Heel erg bedankt allemaal voor de steun!
@ speurneusc: Ja inderdaad, zo was ik ook aan het denken. € 1000 terugkrijgen zou natuurlijk heel mooi zijn, maar ik denk dat ik met € 800 ook al heel blij zou zijn. Zonder jullie had ik er immers niet eens aan gedàcht om te bellen, dus dan had ik helemaal NIETS gekregen
@ Tine: Dank je
@ Punz: Ok, bedankt! Hierdoor zou ik mij inderdaad in verwarring laten brengen, goed dus dat je dit even aanhaalt!
Mijn vriend wou ook nog even bellen naar de dealer, hij vindt dat ik meer moet vragen dan € 800. Als ik merkte hoe positief ik kon antwoorden op al zijn vragen over de wagen, denk ik ook wel dat hij meer dan € 500 gaat geven. Een handelaar zegt meestal de bodemprijs, vaak is hij dan wel van plan om meer te geven, maar start hij zo laag mogelijk zodat het straks lijkt alsof hij een enorme toegeving heeft gedaan.
@ L_Rivaldo: Inderdaad, ik denk ook dat 100% terugeisen niet gaat om de reden die ik al eerder vermeldde, ik heb 4 jaar lang plezier gehad van die wagen. Een gelijkwaardig product wil ik momenteel zelfs niet van hem, ik wil liefst gewoon geld terug zodat ik ergens anders een andere wagen kan kopen... Het zal wel niet aan hem liggen, maar mijn vertrouwen in hem is nu toch wel aardig gedaald.
Waarschijnlijk gaan we het wel doen hoor, naar Kaatsheuvel komen. In principe telt iedere euro die ik terug kan krijgen, dat is dan weer zoveel korting op de volgende wagen die ik ga kopen. Maar we moeten eerst vervoer zorgen, mijn vriend en ik hebben immers geen rijbewijs van de trailer, en die man die de wagen toen mee is gaan kopen willen we nu niet meer lastig vallen (heeft vorig jaar een herseninfarct gehad en kan zulke lange autoritten niet meer aan). We gaan proberen om het gewoon met een brede aanhangwagen te doen, dan kunnen we gewoon met z'n tweetjes gaan en hier een daguitstapje van maken. Eerst moeten we dus ergens een brede aanhangwagen zien te vinden, maar ik wil dit hele gedoe zo snel mogelijk achter de rug hebben. Ik wil terug mennen!
Het mennen ging net zo goed, Romeo zijn conditie was (is) super en dat maakt het mennen zo heerlijk!