Jolliegirl schreef:Gytrash24 : Wat een verhaal met jouw pony! Ik heb net je topic doorgelezen!
Goed doorgezet meid!
Laat ze lekker kletsen...
En als je echt lastig gevallen word of gefilmd word.. gewoon melden bij de politie..
Hoeft niet eens serieuze aangifte te zijn.. gewoon melden, dan zijn ze op de hoogte.
Het zijn zeker lastige situaties. Maar ja valt niet veel aan te doen. Je kan er idd de politie bij halen en melden dat jij je lastig gevallen voelt. Zijn ze vaak zelfs nog geneigd om de gene van het terrein te zetten openbaar of niet.
Cupido maakt het overigens goed. Tja zijn hoeven zijn niet klein en schattig zijn beetje klompjes op het moment. Maar goed zo iets kan je niet in 1x terug bekappen de kans dat de hoef instabiel wordt is veelste groot. Geduld is een schone zaak maar soms hoopte ik dat er iets was dat mensen gewoon wisten dat deze pony een verhaal heeft. ipv onwetende reacties te krijgen. Gelukkig sta ik op een super gezellige stal die begrip voor Cupido's stand van zaken heeft en de omgeving kent Cupido inmiddels ook. Maar goed er lopen hier veel wandelaar en tja soms kan je de confrontatie niet vermijden helaas.
Blijft vervelend als mensen oordelen over iets wat velen niet eens begrijpen of verstand van hebben. Waar het dan maar over gaat. Zijn zo veel dingen waar mensen op reageren waar ik dan van denk van weetje ga eens een boek lezen. Of verdiep je er eens in... voor je oordeelt. Maar ja de mens zijn altijd de mens blijven nieuwsgierig en vaak recht door zee... hoe vervelend dat ook is.