Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gem schreef:Ik heb uiteindelijk een groot deel van het probleem weg kunnen nemen door met marathon-oogkleppen (die halve, van Ideal) te gaan rijden. Zag ze net iets meer van opzij, maar toch afgesloten van prikkels van achteren.
sorry daarvoor.

zolang we toch nog geen wedstrijden rijden etc liever een extra lange dissel.
joey moet doorgereden worden en prince moet zelfs nog ingereden worden. Eerst eens goed bevestigen voor de wagen en dan stoute laarzen aan en erop... het lijkt me wel ideaal voor de winterperiode om ze door te trainen.
anders excuse me

Ik ben vrijdag begonnen met beitsen en zaterdag en zondag hard doorgewerkt. Vandaag de kussens gepast en daar moet ik nog wat aan doen. Alle andere dingetjes heb ik gedaan. Tsja... Nu moet paardlief er nog voor. Ik besloot vandaag eerst hem eens aan de wagen te laten wennen. Gewoon het object zelf. Dus wagen in de paddock gereden en paard er bij gelongeerd, met schoftje om. Want ik dacht: als ie nou braaf is dan kan ik kijken of ik het lamoen er effe in kan hangen. Dan heeft hij minstens het gewicht eens gevoeld. Zo gezegd zo gedaan.