De hippiade is (omdat er druk verbouwd wordt in Ermelo) inderdaad verzet naar de 14 september.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-13 20:27
Aangevuld en aangepast. Nu ben ik (dit jaar) geen Hippiade-kandidaat, maar anders zou ik er blij mee geweest zijn . Op 21 september houden wij "onze" SGMW Schinveld, dus ik had dan een dilemma gehad. Maar goed, pony verkocht, paard nog niet klaar met beleren, dus toch sowieso nog geen kandidaat.
Pfoe, dan moet ik hard gaan denken of ik uberhaupt een poging zal willen gaan wagen.. Maar even doorsturen naar Welsh stamboek dan.
Kan ik iig wel meedoen met SGMW Heeten 1voordeeltje.
Vandaag ook voor't eerst met Noran officieel vaardigheid gestart. Met inrijden tijdens galopje gooide meneer steeds kont in de lucht (alleen kont gelukkig, niet schoppen oid), dus toen bak in, foutloos, en barrage lekker gedraafd ook. Met die reuzepassen van 'm heeft ie van alle klasses enkelspan pony bij elkaar een 3e prijs gehaald en zijn eerste 2 wp!
Syl eerste keer Z gestart, licht wat door dak heen scheen op de grond was errug eng ineens haha. Toch foutloos en barrage 1 balletje, dus onze eerste 2 wp's binnen.
Ik zit zelf in de organisatie, dus ga er vanuit dat het inderdaad 30 x 60 wordt. Maar dan moet er dus 55 en 57 gereden worden. Heb namelijk een discussie met een deelnemer. (die rijdt overigens tandem, maar dat maakt qua proef volgens mij niet uit)
tine10
Geplaatst: 16-04-13 20:47
Tallechie: outdoor is 30x60 verplichte ringmaat (zie reglementswijziging in ik geloof 2011). En dan moet je de gewone proeven nemen (is nl zelfde verhouding als 20x40), dus 54 en 56. 55 en 57 zijn voor 20x60. Voor tandem heb je dan inderdaad dezelfde proeven (alleen indoor 20x60 is tandem ander nummer)
Wordt helemaal gek van al die verschillende proeven en ik begin te twijfelen. Maar kan dus doorgeven dat enkelspan, dubbelspan en tandem paard en pony gewoon 54 en 56 moeten rijden
Nee, 5 mei weer, in Hippolytushoef. 2x dressuur en 2x vaardigheid, ook voor de pin en ga competitie.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-13 19:55
Ik heb net de uitnodiging van Leende (18 mei) gezien. Dát lijkt mij nou eens een superleuke wedstrijd. Het betreft een gecombineerde wedstrijd waarin 2 dressuurproeven gereden kunnen worden B t/m ZZ voor de KNHS óf een proef uit de SGMW, maar waarin tevens een gecombineerde (Impuls, aangemeld) vaardigheid gereden kan worden met doorgang tussen 2 hindernissen. Dus én voor wp's dressuur rijden, én marathon kunnen oefenen. Dat heb ik hier in Zuid nog niet veel gezien .
Wij starten zaterdag in Abcoude. Is voor het eerst dat ze in Abcoude menwedstrijden organiseren. Zie net de startlijst, helaas maar 11 starters. Geen menners in de buurt van Abcoude?
tine10
Geplaatst: 08-05-13 07:46
Komende zaterdag onze wedstrijd met daarbij kur op muziek. Ben nu wel beetje gespannen. Als alles maar goed verloopt enzo.....Ze geven ook veel regen op (nu zegt dat niet alles, we zouden gisteren en vannacht ook regen krijgen)
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 20:09
Zuid heeft er ook nog weer eentje bij in Mariahout. De wedstrijd waar we vorig jaar voor niets arriveerden, omdat de organisatie 'savonds heel laat de wedstrijd aflaste; ik 'smorgens om 05.00 uur al uit bed moest en met mijn sleepy brains helaas mijn mobiel vergat waarop Anke zo lief was geweest om me op de afmelding te attenderen .
Dat is een locatie die je vast niet snel meer zult vergeten...Mariahout.
Hier zijn gisteren in Breda ook de prijzen en winstpunten binnen gehaald door Two Spot. Eerste en tweede plaats met 216 en 212 punten in de klasse ZZ dressuur pony enkelspan.
liberty
Geplaatst: 10-05-13 22:04
En hier is de andere 1e en 2e plaats Super dat Liberty zonder training het zo goed deed gister na anderhalf jaar geen wedstrijd en de 1e keer in ZZ
Laatst bijgewerkt door liberty op 10-05-13 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Sjolvir
Geplaatst: 10-05-13 22:10
Ik ben helemaal blij. Heb mijn startkaart met Sjol maar WEER eens aangevraagd... (heb daar een soort knipperlicht relatie mee, elke keer als ik startkaart heb, sneuvelt de pony, zeg ik hem weer af... Pony weer heel, activeer hem weer enzovoort...) Ga nu pogen om gemiddelde van 4 jaar wedstrijden rijden met 1 wedstrijd per jaar eens omhoog te krijgen.
Sjol is weer heel en ik heb een koetsenframe trailer! (in november heeft ze in een hek gehangen, zucht...)
Dus 26 mei, gaan we het weer proberen, dressuur B en L vaardigheid in Rhoon.
En omdat het een fjord is.. en ze nog nooit wat voor het stamboek aangespannen heeft gedaan, gaan we 25 mei in Barendrecht proberen ons B fjordsport diploma te halen.
Stomme is, dat ik ondertussen met grijns van oor tot oor geniet van elke wedstrijd die we wel kunnen rijden. Want ze zijn niet vanzelfspekend, maar juist heel bijzonder.