Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die van mij krijg ik er met geen 1000 paarden meer op hahaha.
voor Jenkins
Moest ff kalmte zien te bewaren, goed lang maken in beugeltjes met rechte rug en paar keer 'rustig maar jochie' en we waren weer back in business 

Ze maakt me het af en toe zo moeilijk! Vorig jaar rond December bijna besloten het contact af te breken, maarja het blijft toch je moeder..
wat een pech haha.
, dus die mag zorgen dat het avondeten klaar is als wij weer terugkomen. En dan met Thabor naar menles. Hoop zo dat het goed gaat en ik straks om de week (Amerigo moet natuurlijk ook af en toe blijven lessen) met hem naar les kan.
nog één dagje en hopelijk komt het beloofde mooie weer voor jou om even met Romeo te genieten!!!

voor de vermoeidheid
En succes met notuleren nog, hopelijk slaap je goed ondanks verkoudheid, vind ik altijd zo vervelend dat je dan geen adem door je neus kunt halen!
Hoe is 't met de oren???
gelukt...
)
voor Breezer! Mick vorige week ook platte mest, hoor het best veel om me heen eigenlijk, gek, kan ik me van vorig jaar niet echt herinneren
En blij dat ik niet opgesmikkeld werd 
*
Stomme bril...
voor migraine
ghighighi...
Smickey2011 schreef:@Gem: is dat een recreatieve of een competitie wedstrijd? Ik zeg altijd bij twijfel niet doen, maar dat is voor iedereen anders, soms moet je misschien ook juist een grensje over om verder te komen. Je leest het al, ik ben geen goede adviseur hierin
. Het is wel een echte wedstrijd, maar hc meedoen kan natuurlijk ook altijd.
Maar ik vind 't goed, anders vielen ze met zo klein wel erg uit de toon bij de rest!