hoezo blond

dit had ik geplaatst!
@Bicci: jullie kijken echt bij die steigerde foto zo van doe even normaal! Hij voelt die sneeuwbal met zo’n vachtje lekker niet, en nog meer leuke sneeuwfoto’s
Ook nog een nieuwe erg roze telefoon onderweg
@Prinsjeh: niet lekker geslapen
@Vhu: dekentjes opleggen doe ik nu ook, het is inderdaad erg koud, en als het net weer gaat zoek je geen dingen op waardoor het weer fout kan gaan, ik ben nu ook nog voorzichtig, denk overal over na voor ik wat ga doen
Leuke foto’s, ze loopt lekker ontspannen in de sneeuw
@Avaluna: hier weinig sneeuw, dus niet sleeën, wel lekker wezen schaatsen
@Janouk: inderdaad moet je het niet doen als ze het eng vind, voorzichtig aan, als ze het eenmaal doorhebt dat het niet eng is, komt het vanzelf. Wel slimme honden die denken natuurlijk dat je de slee zelf wel kan trekken!
@Biancacoo: zoontje leren schaatsen, is lastig als je lijf niet mee wilt werken, toch leuke dingen blijven doen en proberen tot hoever je iets kan, zodat het ook nog echt leuk blijft
@Ingridm: lekker naar haar pony’s toe, super leuke foto’s, leuk stel hoor
@Bettepet: is lekker aan het trainen, als nouvel een lange teugeldag gaat organiseren houdt ik me ook aan bevolen, mits het niet te ver weg is!
@Frensie: bijscholing gehad, had het erg koud, deden de verwarmingen boven de tribunes het niet? Of was het zo koud dat die niet hielpen. Ik neem altijd een kussen en een deken mee naar de bijscholingen, die zijn voor ons altijd in december, is ook koud en dan zit je lekker!
Je had het maar druk met dat water geven, wij hebben er ook een paar staan waar de drinkbakken niet van werken, maar we geven ze om de paar uur wat te drinken, moet nu goed op worden gelet, ze drinken wel niet zo veel, maar ze hebben het wel nodig
@Ollie1: weer zo heerlijk aan het sleeën met Hans, leuke foto’s en filmpje, moet nu toch ook gaan leren plaatsen!
Zo leuk dat jullie hond ook de hele tijd mee rent.
Lekker nog naar de ijsbaan, disco schaatsen, is dat dan ’s avonds?
@tine10: beetje moe na zo’n nacht, dan nog je mannetje helpen, knap dat je dan nog zin hebt om je paardjes te longeren, maar wel een leuke afsluiting van de dag
Vanavond maar vroeg naar bed
@tallechie: vervelend als je verwacht dat je de nacht niet rustig kan doorbrengen
@Buckje: wat een gave foto’s, en volgens mij is het moeilijker tandem rijden met een slee, als met een wagen, ik rijd af en toe tandem, en weet hoe moeilijk het is.
Wij konden vandaag in de bak rijden, ik heb een kennis die de cursus instructeur volgt, en die wilde oefenen met les geven, dus mijn paardjes hebben met mijn verzorgmeisjes in de les gelopen, lekker onder het zadel.
Lady Gaga en Björk (onze veulentjes) waren heerlijk aan het spelen in de sneeuw, en de honden vonden het ook geweldig.
Ze voorspellen vannacht ook weer sneeuw, ik hoop dat het meevalt.
Ga nu maar eens lekker naar mijn bedje.