Robin_Rikkie schreef:Kan je een leuk recreatie wagentje 4 wiel vinden voor ongeveer 250.- euro? wat goed te trekken is voor een shetlander van ongeveer 1 meter? dus zoiets??
1 simpel, eerlijk en duidelijk antwoord??
Nee, totáál niet! Als je dat als budget hebt voor een wagen, zou ik maar niet aan 't mennen beginnen; eerst maar even flink doorsparen.
Vwb de wagens van hagedoorn-linde op de vorige pagina nog; ik zou de wielen ook graag groter willen zien, 't is zo jammer, ik kan het wel snappen dat het meer in verhouding is voor het plaatje dat als je een wat kleinere wagen hebt dat er dan kleinere wielen onder gezet worden, maar de rolweerstand komt het niet ten goede; wordt alleen maar zwaarder trekken.
@ LAPDR: dat speelt idd ook allemaal mee. Maar zo zie je maar; dat een wagen licht is qua gewicht, wil nog niet zeggen dat hij ook licht te trekken valt......
En uiteindelijk gaat het imo dan voornamelijk om hoe een wagen te trekken valt. Die van mij lijkt sommige mensen qua gewicht net wat aan de zware kant, maar rolt een heel stuk lichter dan de meeste lichtere wagens.... dat kan je dan imo juist beter hebben.