Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suleika schreef:whaha en iemand loopt voorop met een sirene op zijn hoofd zodat alle auto's fietsers en wanderlaars aan de kant gaan![]()
:D
parouscha schreef:Ik ben even dit toppic heel snel door gegaan van 1 naar 5
Maar wou even reageren vanwege het verhaal als je je paard zonder touwtjes longeert.
Dat je paard dan automatisch nagevelijk zal gaan worden?
Nou ik longeer mijn 2 paarden ook af en toe zonder touwtjes, maar dan zijn het echt sterre kijkers
Ik kan praten enz.. wat ik wil, maar dat lukt je niet.
parouscha schreef:Ik ben even dit toppic heel snel door gegaan van 1 naar 5
Maar wou even reageren vanwege het verhaal als je je paard zonder touwtjes longeert.
Dat je paard dan automatisch nagevelijk zal gaan worden?
Nou ik longeer mijn 2 paarden ook af en toe zonder touwtjes, maar dan zijn het echt sterre kijkers
Ik kan praten enz.. wat ik wil, maar dat lukt je niet.
Mareska schreef:Ja dank je voor de tip!!!
O ja ikd enk dat ik beter niet naar de bieb kan gaan, daar heb ik een boete van kapitalen die ik nog niet betaald heb geloof ik
Aqua8horse schreef:Het kan natuurlijk bij ieder paard dat hebben we inmiddels al gezien. Maar is het wel zo goed voor ieder paard als Dhr. Haanstra beweert en velen denken? Als je het logisch berdeneert hapert de filosofie en is het tegenstrijdig. Als het nou werkelijk zo geweldig is en alle paarden worden er super sopel van...waarom doen ze dat dan niet zonder die touwtjes?
Suleika schreef:oke, dus ff samenvatten voor de duidelijkheid:
Door zonder touwtjes te longeren en met je stem bijvoorbeeld het paard te stimuleren komt hij uitendelijk uit zichzelf naar beneden en gaat hij zijn spieren gebruiken, maar je moet ook bijvoorbeeld een keer lange lijnen laten lopen en veel overgangen laten doen....
oke ik snap het