[AR] Hippiade mennen 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 17:32

Ollie1 schreef:
sjanien schreef:
Heeft iemand diegene gezien met een fries die poortje 17 zou hebben overgeslagen in parcours A en daardoor gediskwaliviseerd? wat is daar nou mee gebeurt want hij had hem toch echt genomen.

Dat is een vervelende situatie zeg! Hopelijk heeft iemand het dan vastgelegd :oo

ik kem hem en er was helaas niet gefilmd en de jury wist van geen wijken en hij is dus gewoon uitgesloten van de wedstrijdt

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:27

ja vet banketstaaf!
Onze menster had na de barrage te horen gekregen "je mag starten!" en startte na de bel. Werd ze uitgesloten omdat ze voor de bel was gestart?!
Bleek het dus de bel van de andere ring te zijn geweest. We hadden het wel op film gelukkig en iemand van onze vereniging is heengeweest om te overleggen, gelukkig was ze overtuigend genoeg en mocht ze nog een keer rijden. Beetje rare jury daar hoor, en dom dat beide ringen hetzelfde geluid hadden!

Ipsilonka

Re: Hippiade mennen 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:37

Was dat Ilona?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:43

jep

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 19:52

dat heb ik wel meegekregen, dat ze later alsnog de barrage mocht rijden.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:42

eigenlijk hadden ze de wedstrijd stil moeten leggen want ze hadden in het zand het spoor kunnen zien na poortje 16 of hij langs 17 ging ja of nee. Wat me wel opviel was dat de jury op een gegeven moment op een stoeltje achter het houten hokje was gaan zitten en de het voorval ineens weer aan de andere kant stond. Ze zat aan de kant van het losrijden en ik dacht al voor het gebeurt was van: zo heeft ze toch helemaal geen overzicht?? Echt vervelend dat dit gebeurt.

sonnie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:47

Ik heb zelf niet mee gereden, maar ben wel mensen van mijn vereniging wezen aanmoedigen. We hadden een kampioen in enkelspan paard klasse Z, reservekampioen enkelspan paard klasse L, reservekampioen enkelspan pony klasse m en reservakampioen paard vaardigheid klasse L.
Ons district (west) heeft de cup gewonnen!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:50

je hebt gelijk sjanien, dat zou alle twijfel weg hebben genomen. Was er uberhaubt niemand die het op beeld heeft vastgelegd??

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 11:37

Zo, hier ben ik ook eindelijk om verslag te doen :D

Ik was heel erg tevreden over de proeven maar de jury heb ik helaas niet kunnen overtuigen :P In de eerste proef had ik 180 en 177. Heel apart dat ik van de ene jury op het halthouden een 7 kreeg en van de ander een 5, terwijl je op de foto zelfs ziet dat ze keuring netjes stil stond :o Maar goed, jurysport, misschien wilde die ene jury het wel net even anders zien ... ;)
In de tweede proef had ik 177 en 170, van de ene jury een 4 op stelling en buiging en de andere een 7 ...

Ach, ik heb heerlijk gereden en ben trots op mijn 18-jarige shettie die ik binnen een jaar M-startgerechtigd heb gekregen na (bij mij) 9 jaar boscrossen en daarvoor bixie-lessen ;)

Voor de andere mensen, gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!