tallechie schreef:Ik vind het zo gemeen. Daan sliep dus om 20 uur ongeveer, toen kwam hij om half 2. Mijn vriend kon er redelijk uitkomen, heb hem wel een duwtje gegeven, maar ik kon zelf zo weer slapen. Om half 8 kwam hij weer, toen was mijn vriend er snel uit. maar hij legt Daan weer op bed en daan slaapt nu nog steeds.
Bij mij gaat Daan na de 2e voeding nooit weer slapen, hij is dan gewoon wakker.
Of het komt omdat hij naar de creche geweest. Vannacht doet mijn vriend he tweer, dus ben benieuwd als Daan dan wel gaat slapen.
Hahahaha, heeeeeel herkenbaar. Is hier ook jarenlang zo gegaan.
En nog trouwens, als P eens vroeg wakker is. Als ik dan naar hem toe ga, dan wil hij eruit, als E het doet gaat hij weer slapen.
Maar nu hij wat ouder is, wordt het makkelijker. Vanmorgen bijvoorbeeld was hij om kwart over 6 wakker, hij gaat dan zelf in de keuken spelen (en laat de honden binnen). Om half 8 kwam hij even vragen of we de tv voor hem wilden aanzetten (we nemen kabouter plop en nog wat dingen op, die mag hij dan kijken) en om half 9 kwam hij dat hij honger had. Mag ik niet over klagen toch
Nou, vanmorgen in de storm hier nog een buitenritje gemaakt met Rembrand, wat een heerlijk paard is het toch. Nu maar hopen dat hij volgende week niet te boos is als ik weer terug kom. We gaan zo de reis naar Hoek van Holland maken en dan met de nachtboot naar Engeland. Hoop wel dat het minder waait, wordt nl anders erg zeeziek.
Groeten en tot volgende week