bettepet schreef:over welk wagentje heb je het nu? over die van mijn moeder of over de mijne lizzz
Euh, als ze allebei aanpassingen hebben, allebei graag

Haaa Spannend Jelleee! Ik heb er erg zin in om naar je wagen te komen kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:@HTM: spannend hoor.
23 juli is hier in de buurt ook een wedstrijd (we mogen meedoen bij de fjorden sportdag)
Dus ik moet even kijken waar ik start.
bettepet schreef:Heb ook vaak lang op mailantwoord moeten wachten.
Ben sinds kort ook niet erg tevreden meer over meneer Bakker. Heb in mijn ene achterband een giga droogte scheur, al bijna door. Toen ik Bakker mailde over dat probleem en of het mogelijk was dat hij een nieuwe band leverde, kreeg ik een mail terug waarin stond dat ik dat beter in NL kon bestellen omdat ik anders duurder uit was als hij het vanuit Polen verstuurde. Niks geen garantie dus! Snap dat op slijtage geen garantie gegeven kan worden maar een giga droogte scheur binnen een half jaar is niet normaal. Hij zei dat het kwam van de zon, maar dit kan niet, want mijn wagen staat ALTIJD binnen. Een dikke smoes dus waar ik enorm van baal.
Toen ik met leveranciers belde over de band kreeg ik ook te horen dat het een erg oud bandenmerk is. Hij zet dus om een nieuwe wagen gewoon oude banden. Erg jammer.
Ik weet het nu dus niet meer zo met zijn garantie, en baal enorm!
Echtniet schreef:Ik zit dit allemaal eens te lezen, maar het is wel een hoop geduld voordat je je paardje voor de kar kunt zetten voordat je alle spullen hebt en de kosten reisen de pan uit zeg! Paybas ook jij moet nog beginnen begrijp ik, heb je en eigen paardje? of moet je helemaal vanaf het begin beginnen? en weet je dan niet iemand die voldoende ervaren is om die dan om advies te vragen? lijkt mij erug handug. zo iemand. veel succes allemaal en oja volgens iemand van de manege waar ik kom bestaan er geen nederlandse wagenbouwers elke wagen komt uit polen niks nederlands aan ook van de bekende leveranciers zegt tie.
Echtniet schreef:hallo ik ben net nieuw hier zit wel al vaak te lezen maar begrijp lang niet alles is 2span met 4paardjes omdat mijn moeder zegt 1span schoenen zijn 2 schoenen dus zegt ze 2span is dan 4paardjes
Echtniet schreef:hallo ik ben net nieuw hier zit wel al vaak te lezen maar begrijp lang niet alles is 2span met 4paardjes omdat mijn moeder zegt 1span schoenen zijn 2 schoenen dus zegt ze 2span is dan 4paardjes